Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Pimpczy

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Pimpczy

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra C GTS 2.2 147 KM
  1. Jak się okazało, przy dodawaniu gazu gdzie rozłączało elektronikę napięcie alternator podawał 18v, a więc najprawdopodobniej zdupił się regulator alternatora.
  2. Cześć, koledzy mam problem z moją vectra C 2.2 16v 147 km, samochód podczas jazdy nagle ,,umarł". Zgasły zegary, dmuchawa, światła, kierunki, nawet wspomaganie. Zostało jedynie radio i światła stopu - to działa. Na postoju odziwo wszystko działa, można włączyć awaryjne itd, ale zaraz jak odpale silnik i lekko ruszę to wszystko jest odłączane, a na zegarach świeci się check. Macie link do filmiku z dzisiaj, zerknijcie i od razu dziękuję za każdą radę co to może być... https://www.youtube.com/watch?v=9s39oQM9B9Q&feature=youtu.be
  3. Najlepszym patentem na zaoszczędzenie benzyny to po prostu chyba poczekanie na jałowych obrotach aż przeskoczy na gaz na to wychodzi. Tak zrobię jak mówisz i wtedy obadam ile spali PB.
  4. Haha Ja wlasnie jeśli miałbym robić to po Bożemu Stąd pytanie ile by to wszystko kosztowało.
  5. Pewnie cena z tym wszystkim wyjdzie ok 1500 zł, tylko czy to sie opłaca przy przedliftowej vectrze hmmm...
  6. Cześć, mam okazję kupić za 700 zł parę reflektorów xenonowych z przetwornicami (sprzedający twierdzi, że dobry stan i że przetwornice działają). W swojej vectrze GTS (przedlift 2003 rok) mam aktualnie soczewki + h7, ale wiadomo, zawsze xenon będzie mocniej, lepiej świecił. Często jeżdzę w nocy więc rozważam zakup i montaż tego, ale pytanie brzmi: co jeszcze muszę mieć ze sobą, aby podłączyć te lampy? Wiadomo jeszcze żarniki, ale jak wygląda sprawa z instalacją, kostkami itd. Z góry dzięki za pomoc!
  7. Tzn filtry i tak musze wymienić bo mi sprzedający powiedział, że już czas zrobić cykliczny serwis. To przy okazji mogę zagadać o to spalanie i ew. konfigurację w komputerze. Instalacja jest do 2021 więc już trochę jeździ. Co do tego wskaźnika, najlepiej by było chyba zalać benzyny do pełna i dotankować jeśli by pokazał, że coś spalił? Wskaźnik może odczytywać z pływaka, lub komputerowo oblicza, pytanie tylko jak jest w vectrze.
  8. Ciężko mi powiedzieć, bo nie mam jej długo, dopiero ją testuje, ale no uważam, że bierze trochę za dużo tej benzyny. Możliwe, że powyżej np 130 km/h się dotryskuje benzyna? Bo często zdarza mi się lecieć trochę szybciej. W tym wypadku chyba wizyta u DOBREGO gazownika wraz z regularną wymianą filtrów itd powinna załatwić sprawę?
  9. Cześć, mam Vectre z 2003 roku z silnikiem 2.2 147 KM na wielopunktowym wtrysku. Wmontowaną mam tutaj instalację STAG'a i niepokoi mnie pewna sprawa: samochód na gazie jezdzi caly czas, na gaz szybko się przełącza, na gazie pracuje normalnie. Problem w tym, że przejechałem 500km i benzyny miałem 1/2 baku i przez te 500 km zrobiło się 1/4. Wychodzi z prostej matematyki, że spaliła mi gdzieś 15L benzyny, co oznacza, że Vectra spala mi gazu 11L + 3L benzyny na 100 km to nie jest to raczej znaczna oszczędność. Czy te samochody tak po prostu mają czy to zależy od ustawienia komputera od gazu by
×
×
  • Create New...
UP