Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Pimpczy

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Pimpczy

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra C GTS 2.2 147 KM
  1. Jak się okazało, przy dodawaniu gazu gdzie rozłączało elektronikę napięcie alternator podawał 18v, a więc najprawdopodobniej zdupił się regulator alternatora.
  2. Cześć, koledzy mam problem z moją vectra C 2.2 16v 147 km, samochód podczas jazdy nagle ,,umarł". Zgasły zegary, dmuchawa, światła, kierunki, nawet wspomaganie. Zostało jedynie radio i światła stopu - to działa. Na postoju odziwo wszystko działa, można włączyć awaryjne itd, ale zaraz jak odpale silnik i lekko ruszę to wszystko jest odłączane, a na zegarach świeci się check. Macie link do filmiku z dzisiaj, zerknijcie i od razu dziękuję za każdą radę co to może być... https://www.youtube.com/watch?v=9s39oQM9B9Q&feature=youtu.be
  3. Najlepszym patentem na zaoszczędzenie benzyny to po prostu chyba poczekanie na jałowych obrotach aż przeskoczy na gaz na to wychodzi. Tak zrobię jak mówisz i wtedy obadam ile spali PB.
  4. Haha Ja wlasnie jeśli miałbym robić to po Bożemu Stąd pytanie ile by to wszystko kosztowało.
  5. Pewnie cena z tym wszystkim wyjdzie ok 1500 zł, tylko czy to sie opłaca przy przedliftowej vectrze hmmm...
  6. Cześć, mam okazję kupić za 700 zł parę reflektorów xenonowych z przetwornicami (sprzedający twierdzi, że dobry stan i że przetwornice działają). W swojej vectrze GTS (przedlift 2003 rok) mam aktualnie soczewki + h7, ale wiadomo, zawsze xenon będzie mocniej, lepiej świecił. Często jeżdzę w nocy więc rozważam zakup i montaż tego, ale pytanie brzmi: co jeszcze muszę mieć ze sobą, aby podłączyć te lampy? Wiadomo jeszcze żarniki, ale jak wygląda sprawa z instalacją, kostkami itd. Z góry dzięki za pomoc!
  7. Tzn filtry i tak musze wymienić bo mi sprzedający powiedział, że już czas zrobić cykliczny serwis. To przy okazji mogę zagadać o to spalanie i ew. konfigurację w komputerze. Instalacja jest do 2021 więc już trochę jeździ. Co do tego wskaźnika, najlepiej by było chyba zalać benzyny do pełna i dotankować jeśli by pokazał, że coś spalił? Wskaźnik może odczytywać z pływaka, lub komputerowo oblicza, pytanie tylko jak jest w vectrze.
  8. Ciężko mi powiedzieć, bo nie mam jej długo, dopiero ją testuje, ale no uważam, że bierze trochę za dużo tej benzyny. Możliwe, że powyżej np 130 km/h się dotryskuje benzyna? Bo często zdarza mi się lecieć trochę szybciej. W tym wypadku chyba wizyta u DOBREGO gazownika wraz z regularną wymianą filtrów itd powinna załatwić sprawę?
  9. Cześć, mam Vectre z 2003 roku z silnikiem 2.2 147 KM na wielopunktowym wtrysku. Wmontowaną mam tutaj instalację STAG'a i niepokoi mnie pewna sprawa: samochód na gazie jezdzi caly czas, na gaz szybko się przełącza, na gazie pracuje normalnie. Problem w tym, że przejechałem 500km i benzyny miałem 1/2 baku i przez te 500 km zrobiło się 1/4. Wychodzi z prostej matematyki, że spaliła mi gdzieś 15L benzyny, co oznacza, że Vectra spala mi gazu 11L + 3L benzyny na 100 km to nie jest to raczej znaczna oszczędność. Czy te samochody tak po prostu mają czy to zależy od ustawienia komputera od gazu by przełączał sie szybciej. Zależy mi żeby jednak więcej tankować gazu, a nie benzyny, bo robię trochę kilometrów w rok. Miał ktoś podobny problem? Co w tym wypadku najlepiej zrobic?
×
×
  • Create New...