Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Uzytek1921

Forumowicz
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Uzytek1921

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Opel Vectra C 2005 1.9 Cdti 150 km

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. tak zrobie dam znać. Wychodzi na to że korekty, proba przelewowa o kant ..:)
  2. Kolego cisnienie czego dokładnie,? podjade do warsztatu i poprosże zeby zrobili pozniej umowie sie na wyjecie i juz
  3. ok teraz wiem sorry zakreciłe sie 1-3-4-2 kolejnosc zaplonu i pracy wtrysków
  4. Kolego prosto z mostu, wyjąc wtryski dac do sprawdzenia wszystkie? Czy co sądzisz
  5. Łopatologicznie: 4 wtrysk daje najmniej paliwa - i to się zgadza z próbą przelewową 3 daje go najwiecej Wnioskuje więc że 4 to trup i 3 chce nadgonić stąd dymienie
  6. czyli według ciebie Kolego który wtrysk warto wymienić ? Ten który ma najgorszą korekte czyli z 3 cylindra czy 4 z największym przelewem?
  7. A nie liczone od rozrządu po kolei? 1-2-3-4?
  8. Cholera to teraz nie wiem. Jeśli czwarty zapełnił kubek najwięcej -to mniej dał w cylinder i wychodzi na to że 1-2-3 są do wymiany bo nalały najwięcej i to one nalały najwięcej. Ale z drugiej strony jeśli czwarty nalał najwięcej do kubka to mozę być uszkodzony (zatkany czy coś ) a prace silnika wyrównuje trzeci z najgorsza korekta i to on powoduje dymienie. Co teraz wytargać wszystkie cztery, wymienić czwarty i zobaczyć efekt? wymienić 3 i 4?
  9. Wychodzi na to że czwarty wtrysk który przelewał najbardziej najszybciej jest do wymiany? 3 dużo daje więcej paliwa bo czwarty mało daje i dlatego podaje więcej. Ok zakręciłem się. Sam już nie iwem
  10. 1-2-3 w miare równo czwarty przelewał najbardziej. Najszybciej. Pozostałe w miare równo. 3 troszkę więcej niż 1-2 ale minimalnie. Przepraszam że pytam ale mechanicy nie umieją pomóc
  11. czyli wychodzi na to że uwalony jest ten trzeci, dobrze rozumuje?
  12. ok bo mam 0445110159 i widze na portalu że dużo tego. A jest możliwość zę ten który daje dużo paliwa, nadrabia swoją pracę tego który był najgorszy podczas próby przelewowej?
  13. Zgadza się. Z tym że nie wykonano tego. Kupie dwa wtryski. Czy muszę o tych samych numerach kupować czy moge inne , takie które jeździły w takim samym aucie
  14. dziwne jest to że czwarty wtrysk ma idealną korektę, a najwięcej przelewa w próbie. Może przez tego trzeciego
×
×
  • Create New...
UP