Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

z19dtlvec

Forumowicz
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About z19dtlvec

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Bydgoszcz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Z19DTL

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ile orientacyjnie można z tym jezdzic? Zaczelo sie ok 2 miesiace. Nie wiem czy oplaca sie to teraz zrobic czy poczekac na wieksze problemy z DM.
  2. Dzień dobry, Proszę o podpowiedź czy to znak kończącego się dwumasu? Słysze takie objawy tylko na zimnym silniku. Gdy włączone są kierunkowskazy lub jest większy pobór prądu to słychać takie cykliczne rzężenie w kabinie. Podczas jazdy przy zmianie biegów nie ma żadnych innych objawów.
  3. Mialem tak ze na luzie przy 1500obr silnik wpadal w wibracje. Bylo to spowodowane lejacym wtryskiwaczem. Dodatkowo wystepowalo czeste zapychanie dpf.
  4. Co ile km wypala ci sie dpf? Mialem podobny problem. Wina lejacego wtryskiwacza. Wstepna diagnoza na podstawie dawek korekcyjnych pokazala ze trzeci wtryskiwacz jest uszkodzony. Lejacy wtryskiwacz mocno syfil, przez co zaychal sie egr i dpf. Moja lista czynnosci: - czyszczenie egr - czyszczenie przepustnicy (elektronika w oleju) - czyszczenie map sensor - sprawdzenie przeplywomierza - czyszczenie dpf srodkiem podawanym przez czujnik temp - reset czujnikow, przeplywki - niestety dopiero na tym etapie dalem wtryski do sprawdzenia - wymiana oleju
  5. Problem rozwiazany. Po 25km zapelnienie dpf wzroslo o kilka %, wczesniej przybywalo po kilkadziesiat %. Dawki po regeneracji trzeciego wtryskiwacza.
  6. Wyjeto 4 wtryski do sprawdzenia. Trzeci idzie do regeneracji. Dam znać później, czy to rozwiąże problem.
  7. Witajcie. Chyba wina wtryskiwaczy. Czy przy takich wynikach pomoze jakas chemia czy tylko oddanie do regeneracji?
  8. Olej wymieniony na GM Dexos2 5w30. Dwa cykle wypalania raz po 70km drugie po 100km. Paliwo z Orlen.
  9. Wiem tyle ze 5w30. Dokladnie jaka marka i rodzaj nie wiem, bo facet nie zostawil kartki. Nie mam z nim kontaktu. Wczesniej jak wymienialem w serwisie to nawet nie wiedzialem ze sa oleje typowe do aut z DPF. Przejechalem na poprzednim oleju 15k.
  10. Dzieki temat przeczytalem w poczatkowej fazie rozwiazywania tego problemu. Nasycenie po wypaleniu 18%. Temperatury spalin w trakcie normalnej jazdy w zakresie 180-250st. Przy wypalaniu 500stC. Najbardziej zastanawia mnie czy niewlasciwy olej silnikowy moglby az tak syfic wydech i egr? Auto w ogole nie dymi.
  11. Witam wszystkich to mój pierwszy post na tym forum. Historia zaczęła się od błędu P2279 nieszczelnosci w ukladzie dolotowym przez co nie było mocy do 2000 obr/min. Samochod poszedl do mechanika, ktory pozamieniał wtryskiwacze i rozłożył ręce. Tylko wymienił olej na moją prośbę. Dodam, ze sam musiałem zakodowac wtryskiwacze, bo powiedział ze kodowanie nie jest potrzebne (silnik chodzil jak traktor) Zaczalem czytac forum. Wyczyscilem MAP sensor, EGR, przepustnice. Sprawdziłem przepływomierz i wszystkie przewody dolotu. Czujnik roznicy cisnienia DPF wydawał się ok - podaje zakres od -
×
×
  • Create New...
UP