Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Mateusztbg

Forumowicz
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Mateusztbg

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Opel Vectra C 1.9 CDTI 150HP

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Panowie odświeżę trochę temat bo już o nim zapomniałem Autko śmiga bez problemów (odkupił je już ode mnie teść) zrobione zostało: Egr- zaślepiony - wyprogramowany z ecu, naprawiona przepustnica, wymieniony kompletny rozrząd, turbo, usunięte i wyprogramowane klapy wirowe, wymiana filtrów i oleju. Po tych zabiegach auto odzyskało moc (turbo wstaje już znacznie niżej niż po zakupie (wcześniej ok 2500obr teraz już ok 1900obr) Chociaż wydaje mi się, że przez pierwszy tydzień od odbioru jeszcze mocniej i niżej "ciągnęło" to turbo no ale będziemy obserwować jak to się tam zachowuje. Problemów z nagłym zgaśnięciem samochodu też już nie ma, nie wystąpił po tych naprawach ani raz. Jutro z ciekawości po ponad miesiącu jazd (zrobione ok 15tys kilometrów) podłącze go pod komputer i zczytam OP Comem czy coś tam się pojawia. Tymczasem ja dla siebie szukam następnej Vectry wybiorę raczej już wersję po lifcie z tym samym silnikiem 1.9 CDTI Doradzi ktoś na co najbardziej zwracać uwagę kupując VC po lifcie z 1.9CDTi? Praktycznie nie spotykam tu w hiszpanii wersji 150hp są jedynie 120hp bardzo będę czuł te 30km względem "starej" Vectry?
  2. Ok Panu auto już w Polsce wylądowało w auto krak w rzemieniu Do roboty EGR, klapy wirowe, kolektor, rozrząd filtry oleje turbina Jutro odbiór zobaczymy
  3. Drodzy koledzy ponawiam prośby, to bardzo ważne auto czeka niebawem bardzo daleka trasa
  4. Ok Panowie sytuacja wygląda tak: Po przeczyszczeniu tej przepustnicy AUTO ANI RAZ póki co nie zgasło więc chyba mamy to! Pozostało jedynie to wpadanie w tryb awaryjny po przekroczeniu 120-160km/h (auto wtedy nie ma mocy wystarczy zgasić i odpalić i moc wraca) i wywalanie błędów plus co jakiś czas lampki check engine Po 6 dniowej jeździe teścia (przed daniem auta teściowi wykasowałem błędy opcomem mamy takie błędy: Auto na zapłonie nie odpalone (błędy nie kasowane 6 dni): Błędy skasowałem i odpaliłem silnik: Auto odpalone (po skasowaniu błędów 3min wcześniej): Proszę o pomoc jeden temat już rozwiązany. PS czy na forum jest jakiś dział gdzie można zapytać o polecany warsztat/mechanika w swojej okolicy w Polsce? PS2 po czym poznać, że klapy wirowe zostały już usunięte (bo w sumie nie wiem czy w mojej vectrze zostało to zrobione czy nie)
  5. Ok dzięki dziś lub jutro będę z tym działał Przez te 3 dni auto ani raz nie zgasło o dziwo Raz tylko wpadło w ten tryb awaryjny wystąpił raz po przekroczeniu 160km/h auto straciło moc można było max 120km jechać Wystarczyło zjechać zgasić odpalić i moc wróciła. Podepne na czasie pod kompa zobaczymy co tam pokaże
  6. Nie jestem jeszcze w Polsce będę w przyszłym tygodniu poki co teściu nie zgłasza problemu z gaśnięciem tylko ten check się świeci... panowie pytanko bo jak wrócę w środę czwartek do domu i podepne to auto to znając życie będzie znów 7-8 błędów jak zwykle jak wychwycić który to ten check? te najważniejsze aktywne błędy są zaznaczane na czerwono czy jak?
  7. Panowie póki co sytuacja wygląda tak: Teściu rozebrał i wyczyścił przepustnicę, klapa gaszaca chodziła ciężko zacinała się była cała usyfiona Póki co auto od 2 dni nie zgasło ani razu ale są niższe temperatury teraz w Hiszpanii więc zobaczymy jak wrócą upały. Mówił mi tylko że wywaliło check engine jak wrócę w czwartek to podłącze opcoma i zobaczymy od czego ten check wywaliło podczas jazdy
  8. Póki co teściu wyczyścił ta przepustnicę bo klapa się zacinała była cała zawalona olejem i nagarem co chyba normalne po tylu latach, teraz klapa pracuje lekko i się nie zacina Zobaczymy jutro czy będzie jakikolwiek efekt
  9. Dzięki bardzo za radę Co do spadku napięcia to sam nie wiem wieś obroty wtedy spadają więc może i napięcie spada tego akurat nie sprawdzałem po zgaśnięciu od razu opcomem przeskanowalem w poszukiwaniu błędów i wrzucałem Wam coraz to nowe wymysły mojej viki Tylko kurcze panowie każdy radzi co innego i juz sam mam zamotane w głowie... Jak tu sprawdzać którąkolwiek z opcji i powoli odrzucać? Napiszcie też co myślicie z tą przepustnica czy to może być to?
  10. Panowie nikt nie pomoże z tym gaśnięciem? Jeden ze znajomych dobrze zorientowany w tematyce Opli podpowiada mi, że to może być wina przepustnicy, że potrafi się nagle sama zamknąć i zdusić silnik co o tym myślicie? Jest jakiś sposób żeby sprawdzić ta przepustnicę?
  11. Ale chociaż dogadać się można wytłumaczyć co i jak nornalnie Tu tydzień temu jak mechanik zmieniał mi chłodnice i poprosiłem o zalanie płynu był bardzo zdziwiony, że nie woda jak większość. Gdy zapytałem go przy pomocy teścia o klapy wirowe, że w tym motorze warto je zrobić za wczasy to wywalił oczy ze zdziwienia co to jest że nigdy nie robił itp... warsztat ma z info od teścia od minimum 15 lat więc sami wiecie. Jeszcze raz bardzo proszę o przeglądnięcie zorientowanych tych błędów i pomocy mi w tym problemie głównie tego gaśnięcia podczas jazdy czy na postoju i wolnych obrotach
  12. Oby bardzo liczę na Waszą pomoc i każdemu bardzo dziękuję Tu niestety ciężko o dobrego mechanika a każdy ceni się i za każdą pier**** po 200e a za naprawdę czegoś średnio skomplikowanego zapłaci się 600 700 euro gdzie w Polsce zapłacił bym 500zl dlatego bardzo chce coś samemu poszukać co to może być a nie wymieniać i robić wszystko po kolei jak leci
  13. O ile opcom pokazuje prawidłowo bo czytałem na forum, że niektórym pod opcomem pokazuje 13 z małym hakiem a pod miernikiem ponad 14... Boje się, że to nie alternator jest powodem tego gaśnięcia silnika i jego dziwnego zachowania kontrolka ładowania ani raz mi się nie zapaliła rozrusznik kręci za każdym razem bardzo szybko i poprawnie auto użytkowane jest codziennie i długie trasy ponad 1000km też są nim robione z raz w miesiącu
×
×
  • Create New...