Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Mateusztbg

Forumowicz
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Mateusztbg

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Opel Vectra C 1.9 CDTI 150HP

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Być może było coś w niej dłubnięte, kupiłem to auto w 2011r jako 18latek, ścigałem się z nie jednym afn 110hp czy pompo wtryskiem 105hp i dostawały po d****, żałuję, że nigdy nie wybrałem się tym autem na hamownie, no ale może jeszcze się wybiorę bo aktualnie tej audi używają moi rodzice, także nawet mogę nagrać film z tej zbióry edit: ahh ma turbo z vnt i seryjna pompę "11" tak, że samym chipsem robią z tego 130hp, gdyby dać większe wtryski i icek 160-170km luzem wypluje.
  2. Sprawdzałem jedna Vectrę ta teścia która też jest wyprodukowana i zakupiona w Hiszpanii i niestety na tym polecanym na forum dekoderze nie znalazło, jedynie, że jest to 4 drzwiowy sedan 2004r i nazwa miasta fabryki która go wypuściła. No ale spróbuję innych stron może coś się uda rozkodować. Nie nie zmierzam jeździć 30km/h na 4 biegu ale wachlować co chwilę z 3-2 nie musiałem jeżdżąc vagami po rondach lub ciaśniejszych zakrętach a w Vectrze teścia by dość dynamicznie wbić się przed kogoś na 2 pasmowym rondzie czy rozpędzić się dynamicznie gdy ktoś Cię przed Tobą zwolni już trzeba redukować inaczej jest ślimak do tych 1800obr Miałem okazję jeździć z tym silnikiem w a4 B7, super motor tylko koszt utrzymania, rozrząd wtryski skrzynia tip bolały bardzo właściciela. Sam miałem a4 B7 2007r 2.0tdi quattro motor brd 170hp po programie na 208hp i 430nm i bardzo sobie chwaliłem chociaż z dołu do tych 1700obr lepiej szła moja wcześniejsza a4 B5 fl 1.9tdi oznaczenie motoru AHH. NIE NO BEZ PRZESADY Tak jak pisałem a4 B5 fl 1.9tdi ahh czuć kopniaka już od 1300-1400obr, 2 tygodnie temu jechałem kolegi golfem 2 1.6td ic 82hp oznaczenie silnika SB ten to zbierał się już od 1200-1300 serio aż sam byłem w szoku a motor oryginał bez chipsa. zreszta tak jak pisałem Zafira B chrzestnego z 1.9 120hp jest bardzo elastyczna i dobrze ciągnie od dołu, z19dth w Vectrze teścia już dużo dużo gorszy ma ten dół a pokazuje pazura dopiero od 2000obr
  3. Dzięki za propozycje ale z kilku powodów musi być Diesel ----- kurde proszę moderatora o scalenie moich postów pisze z telefonu i coś poszło nie tak jak chciałem z tymi postami.
  4. Dlatego zanim kupię postanowiłem tu zapytać No zależy mi bardzo na tym dole obrotów, by nie redukować na większości zakrętów rond czy po jakimś lekkim wyhamowaniu. czyli Twoim zdaniem ogólnie TDI w Vagach mają lepszą charakterystykę jeśli chodzi o przyspieszenie z dołu obrotów? To Zafira B nie waży mniej więcej tyle co Vectra C? Tu się zdziwiłem trochę, ale porównując same charakterystyki 8v 120hp vs 16v 150hp to 120hp będzie lepiej się zbierała z dołu? Ma inne Turbo albo coś? Napiszcie jeszcze proszę czy jest jakiś sposób by rozpoznać ta skrzynie m32 i czy tylko ona była montowana w 120hp 8v?
  5. Dziękuję bardzo za to porównanie. Co do Vectry teścia z z19dth to tak jak pisałem rok temu zakładali mu regenerowane turbo w Auto Krak w Rzemieniu teściu co prawda mówił, że na samym początku zbierała się lepiej ale nie miałem okazji wtedy przetestować, aktualnie zbierać się zaczyna dopiero przy tych 1900-2000obr ale jest mało elastyczna właśnie Za to Zafira B 120hp Chrzestnego ciągnie mocno już od tych 1500-1600obr i nie ma tego odczucia braku mocy z dołu.
  6. Witam serdecznie. Na wstępie zaznaczę, korzystałem z wyszukiwarki, znalazłem tematy na temat 1.9CDTI 120hp vs 150hp ale moje pytania będą troszkę inne niż w tych starych tematach, dlatego postanowiłem założyć własny. Tak więc planuję zakup Vectry C model po faceliftingu 2006-2008r w wersji Litfback GTS. Auto będę szukał i kupował w Hiszpanii gdzie będę mieszkał jeszcze ok 2 lata, później auto raczej zabiorę ze sobą do Polski. Koniecznie chcę diesla, z tego co wyczytałem najlepiej wybrać 1.9CDTI 120hp lub 150hp, skrzynia manual. Miałem kontakt z 1.9CDTI 120hp w Zafirze B mojego chrzestnego, auto ma bardzo fajną zbiórę z dolnych obrotów (wgniatanie w fotel czuć już przy 1500-1600obr) i jest bardzo elastyczne, nie trzeba co chwilę redykować biegów co zakręt czy co delikatne wyhamowanie. Mam kontakt z Vectrą C 2004r 1.9CDTI 150hp Z19DTH mojego teścia i tu niestety "zbióra" z dolnych obrotów jest dosyć słaba, auto wgniata dopiero od ok 2000obr czuć przyspieszenie, wyżej już ciągnie bardzo ładnie, ale niestety jest trochę mało elastyczne i często na zakrętach dużych rondach trzeba zrzucać z 3 na 2 bieg by jakoś jechać co mi się nie podoba. Turbo było niedawno wymieniane w Auto Krak w Rzemieniu więc jest na pewno ok. Do tej pory miałem same VAGI w TDI i bardzo mi odpowiadało, że mają kopa już od tych 1300-1500obr/min a przy tym są bardzo elastyczne. No i tu pytanie do Was panowie, czy faktycznie 120hp jest dużo bardziej elastyczne i zbiera się już z niższych obrotów lepiej niż wersja 16v 150hp? Czy może zależy to od innej turbiny lub skrzyni biegów w Zafirze B? Kolejne pytanie, czy Vectry C 1.9CDTI 120hp wychodziły tylko z tą wadliwą skrzynią biegów M32 czy były też z F40? 1.9CDTI wychodził tylko z F40 czy też należy uważać bo można się nadziać na M32? Czy ten dół W 150hp Z19DTH idzie jakoś poprawić np programem? Czy może turbina jest inna w 120hp i w 150hp i niestety nic z tym specjalnie nie da się zrobić? W Z19DTH 150hp wiem, że trzeba wywalić klapy w kolektorze, ale to już nie problem teściu zrobił to w Auto Krak i ma spokój więc w razie czego może i tu w Hiszpanii ktoś mi to ogarnie a jak nie to przyjadę autem na wakacje do Pl i sobie wszystko ogarnę. W Z19DT boje się tych skrzyń M32 bo naprawa w Hiszpanii może być znacznie droższa niż usunięcie czy regeneracja klap w kolektorze Z19DTH. Bardzo proszę o pomoc w wyborze i odpowiedzi na pytania, pozdrawiam.
  7. Panowie odświeżę trochę temat bo już o nim zapomniałem Autko śmiga bez problemów (odkupił je już ode mnie teść) zrobione zostało: Egr- zaślepiony - wyprogramowany z ecu, naprawiona przepustnica, wymieniony kompletny rozrząd, turbo, usunięte i wyprogramowane klapy wirowe, wymiana filtrów i oleju. Po tych zabiegach auto odzyskało moc (turbo wstaje już znacznie niżej niż po zakupie (wcześniej ok 2500obr teraz już ok 1900obr) Chociaż wydaje mi się, że przez pierwszy tydzień od odbioru jeszcze mocniej i niżej "ciągnęło" to turbo no ale będziemy obserwować jak to się tam zachowuje. Problemów z nagłym zgaśnięciem samochodu też już nie ma, nie wystąpił po tych naprawach ani raz. Jutro z ciekawości po ponad miesiącu jazd (zrobione ok 15tys kilometrów) podłącze go pod komputer i zczytam OP Comem czy coś tam się pojawia. Tymczasem ja dla siebie szukam następnej Vectry wybiorę raczej już wersję po lifcie z tym samym silnikiem 1.9 CDTI Doradzi ktoś na co najbardziej zwracać uwagę kupując VC po lifcie z 1.9CDTi? Praktycznie nie spotykam tu w hiszpanii wersji 150hp są jedynie 120hp bardzo będę czuł te 30km względem "starej" Vectry?
  8. Ok Panu auto już w Polsce wylądowało w auto krak w rzemieniu Do roboty EGR, klapy wirowe, kolektor, rozrząd filtry oleje turbina Jutro odbiór zobaczymy
  9. Drodzy koledzy ponawiam prośby, to bardzo ważne auto czeka niebawem bardzo daleka trasa
  10. Ok Panowie sytuacja wygląda tak: Po przeczyszczeniu tej przepustnicy AUTO ANI RAZ póki co nie zgasło więc chyba mamy to! Pozostało jedynie to wpadanie w tryb awaryjny po przekroczeniu 120-160km/h (auto wtedy nie ma mocy wystarczy zgasić i odpalić i moc wraca) i wywalanie błędów plus co jakiś czas lampki check engine Po 6 dniowej jeździe teścia (przed daniem auta teściowi wykasowałem błędy opcomem mamy takie błędy: Auto na zapłonie nie odpalone (błędy nie kasowane 6 dni): Błędy skasowałem i odpaliłem silnik: Auto odpalone (po skasowaniu błędów 3min wcześniej): Proszę o pomoc jeden temat już rozwiązany. PS czy na forum jest jakiś dział gdzie można zapytać o polecany warsztat/mechanika w swojej okolicy w Polsce? PS2 po czym poznać, że klapy wirowe zostały już usunięte (bo w sumie nie wiem czy w mojej vectrze zostało to zrobione czy nie)
  11. Ok dzięki dziś lub jutro będę z tym działał Przez te 3 dni auto ani raz nie zgasło o dziwo Raz tylko wpadło w ten tryb awaryjny wystąpił raz po przekroczeniu 160km/h auto straciło moc można było max 120km jechać Wystarczyło zjechać zgasić odpalić i moc wróciła. Podepne na czasie pod kompa zobaczymy co tam pokaże
  12. Nie jestem jeszcze w Polsce będę w przyszłym tygodniu poki co teściu nie zgłasza problemu z gaśnięciem tylko ten check się świeci... panowie pytanko bo jak wrócę w środę czwartek do domu i podepne to auto to znając życie będzie znów 7-8 błędów jak zwykle jak wychwycić który to ten check? te najważniejsze aktywne błędy są zaznaczane na czerwono czy jak?
×
×
  • Create New...