Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Mateusztbg

Forumowicz
  • Content Count

    77
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Mateusztbg

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 07/11/1991

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tarnobrzeg

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Opel Vectra C GTS Lift 1.9 CDTI 150HP

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Aktualnie jeździ mi się bardzo Dobrze, turbo wstaje już przy 1600obr i czuć, że "ciągnie" Mam porównanie z teścia Vectra C przedlift ale też z19dth z zaślepionymi klapami i EGR, jego auto tak do tych 1900-2000 zbiera się wolniej i tak jakby ciężej od mojej jednak po przekroczeniu 2000obr do końca obrotów (tych użytecznych oczywiście) jest mocniejsza niż moja. Moja wcześniej wstaje ale powyżej tych 2000nie ma aż takiego "kopa" jak ta teścia. Za to teścia od 1500-1900obr ciągnie sporo słabiej, jest mniej elastyczna.
  2. Oczywiście, że zarabiają. Tylko w moim przypadku dobrze wiedzą, że NIE ZAROBIĄ bo dzwoniąc tam od razu mówiłem, że auto mam w hiszpanii i mogę jedynie albo zakupić zrobiony przez nich zaślepiony kolektor i założyć go w hiszpanii bez modyfikacji programu, albo kupić nowy taki jak jest w oryginale i też przełożyć w ES. Wtedy sam powiedział, że na ich kolektorze to będzie jeździło, ale auto będzie miało trochę muła z dolnych obrotów i dopiero jak zjadę nim do Pl to będziemy mogli to poprawić... Dlatego sam widzisz, że mówi to szczerze, nie z perspektywy zarobku którego wie, że nie będzi
  3. Wiesz nawet sama firma Autko Krak która trudni się właśnie w tych kolektorach i robieniu chiptuningu twierdzi, że bez programu auto będzie gorzej zbierało się z niskich obrotów, na forach wielu też o tym pisało. Auto wróci za 2 lata do Pl razem z nami to wtedy zrobimy EGR off, klapy off + program na te 190hp/400nm póki co niestety muszę przywrócić go do sprawnej serii by mieć spokój na te 2 lata.
  4. Opcom mam ale opcomem EGR,a nie wyloguje no i tak samo nie napiszę przecież opcomem programu do zaślepionych klap wirowych...
  5. Zaślepienie i wylogowanie EGR niestety dopiero za 2 lata jak auto wróci do PL tu serio nikt się czymś takim nie zajmuje, jeśli jest problem z kolektorem, egr'em to jedynie wymiana na nowy (cena części 3x taka jak w Polsce + 3x tyle robocizna a wiedza bardzo niska nawet nie ma co porównywać z mechanikami Polskimi)
  6. No właśnie słyszałem, że jednak jest zmiana w mocy, że dół jest słabszy. Nie jest to mój wymysł bo nawet w tym Auto Krak gdzie robią swoje kolektory mapy i inne modyfikacje tak powiedzieli, ze bez programu będę miał słabszy dół po założeniu zaślepionego kolektora. Dlatego najbardziej skłaniam się ku opcji nr 3 nowy kolektor za 750zl z allegro i spokój na parę lat
  7. Przypomnę jeszcze raz gdybym mieszkał w Polsce i to auto użytkował bym w Polsce to bez zastanowienia pojechałbym do Auto Krak w Rzemieniu i zrobił ich pakiet tzn kolektor bez klap, EGR off + program ma 190hp 400nm tak jak zrobiliśmy w Vectrze teścia 120tys kilometrów temu i śmiga nadal bez problemów. Niestety moja Vectra przyjedzie do Polski razem z nami dopiero gdzieś za 2-2.5roku jak będziemy już wracać na stałe do Polski. Tu w Hiszpanii w okolicach Murci gdzie mieszkamy niestety nie ma takiego warsztatu który zrobił by mi program, wylogował EGR jedyne co mogą mi zrobić to zamówić
  8. Mi tam nie chodzi o te śmieszne 200zl tak jak mówiłem mieszkam w Hiszpanii gdzie w mojej okolicy brak dobrych mechaników znających problemy 1.9cdti tak więc jestem zdany na siebie, na forum i ludzi takich jak Wy Im ewentualnie tylko zawiozę części powiem by to co przywiozłem wymienili i już. Czyli to co wysłałem wyżej na allegro https://allegro.pl/oferta/modul-rury-wlotowej-pierburg-opel-zafira-a05-10023394265 To już jest komplet do tego tylko nowa uszczelka i mam problem z klapami i cięgłem z głowy tak? Bo opis tej aukcji trochę dla mnie nie zrozumiały
  9. Ok panowie a z tym co mam obecnie ten tydzień jeszcze jeździć czy już strach i awaria wisi na włosku? Doszła jeszcze jedna opcja rozwiązania mojego problemu zakup nowej części bo jest w bdb cenie jedynie 250zl drożej niż regenerowany kolektor: https://allegro.pl/oferta/modul-rury-wlotowej-pierburg-opel-zafira-a05-10023394265 Czy to nie była by w moim przypadku najbezpieczniejsza i najlepsza opcja? Wymieniając ten element który Wam podesłałem + nowa uszczelka będę miał spokój z tymi klapami i cięgłem na kilka lat?
  10. Bardzo dziękuję za odp. Spadło cięgno, czyli jeśli dobrze rozumiem klapy są teraz cały czas w pozycji zamkniętej tak? Bo auto naprawdę badzo dobrze się zbiera z niskich obrotów 1500-1600obr i już czuć, że "ciągnie" Tak właśnie wyczytałem, że po samym takim zabiegu jak robi np firma Auto Krak czyli zaślepienie klap auto będzie gorzej zbierało się z dolnych obrotów jeśli nie zrobimy do tego dedykowanego programu, a niestety tak jak pisałem Vectra przebywa w Hiszpanii i póki co nie mam możliwości podjechania do Auto Krak w Rzemieniu na kompleksowe rozwiązanie problemu (nowy zaślepiony kole
  11. Witam serdecznie. Koledzy wiem, że temat był poruszany na forum i wiele zostało już opisane, jednak proszę zapoznać się z moim tematem, gdyż z powodu mojego zamieszkania w Hiszpanii nieco różni się od tych poruszanych na forum i bardzo potrzebuję rad kogoś znającego się na rzeczy. Otóż posiadam Vectrę C Lift 1.9CDTI 150hp silnik Z19DTH z klapami wirowymi w dolocie. Mieszkam obecnie w Hiszpanii, auto tu kupione i eksploatowane, nie mam póki co możliwości zabrania go do Polski by zrobić to co jest zalecane tzn zaślepienie/usunięcie klap i wylogowanie ich ze sterownika, tu w Hiszpa
  12. Panowie czy jest jakiś sposób na sprawdzenie czy Moja Vectra ma DPF poza naklejką na słupku przy fotelu kierowcy (akurat w tym miejscu jest zdarta) Podam może VIN W0L0ZCF6861035155 Auto to Vectra C GTS Lift 2005rpaździernik 1.9CDTI 150hp
  13. A czy nie jest to dziwnie, że ta Zafira pokona ten sam zakręt z tej samej strony przy dokładnie tej samej prędkości na biegu wyższym niż Vectra i zbierze się od razu a Vectra będzie pół godziny zwiększać obroty z 1300 na 1900 zanim zacznie jechać a nie wlec się?
  14. No właśnie ja tak jak pisałem mam przeciwne uczucia... Przypomnę w teścia Vectrze C z19dth klapy wywalone EGR zaślepiony, turbo wymienione na zregenerowane wszystko zrobione rok temu w auto krak rzemień więc bdb firma od opli. No i ta Vectra ma dużo gorszy dół, moc czuć dopiero od 1900-2000obr tzn taki kopniak. Zafira B 1.9cdti 120hp chrzestnego kopniak już przy 1500-1600obr ogólnie dużo bardziej elastyczna, nie dławi się tak najwyższym biegu tylko ładnie wkręca się na obroty.
  15. No ale po co mam komuś zaśmiecać skoro mam już własny temat Od założeń mojego tematu też to pytanie nie odbiega No ale jak tam uważasz Cretux mogę odświeżać czyjeś stare tematy i tam prosić o wykresy/odczucia
×
×
  • Create New...
UP