Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ModEern

Forumowicz
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ModEern

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    Signum 1.9CDTi 110kw,

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cześć, kupiłem niedawno Opla Signum, silnik, 1.9 CDTi (Z19DTH). Prawdopodobnie nie mam dpf, ale nie jestem pewien na sto procent. Podczas wymiany oleju zauważyłem, że coś było cięte w okolicach dpf, ale co było robione to nie mam pojęcia. Mam kilka pytań: 1. Czy istnieje możliwość sprawdzenia w inny sposób czy ten dpf faktycznie jest? Końcówka wydechu nie jest pokryta jakąś grubą warstwą sadzy. 2. Czy jeżeli fizycznie dpf jest wycięty to możliwe jest to, że jest on wpylany? Jeżeli tak, to jakie mogą być tego efekty? (zakładając, że dpf nie ma). Zrobiłem Signumem około 4000 km i wypałało mi dpf około 5 razy (zwiększone spalanie, dym z wydechu) 3. Jeżeli wywalę klapy wirowe, a nie wyprogramuje ich ze sterownika to wszystko będzie okej, czy będzie się coś działo? Zauważyłem, że obecnie klapy są, ale i tak nie są sterowane, bo ta szyna z góry co nimi steruje jest zdjęta (wcale jej nie ma). Klapy przydałoby się zrobić, bo już są takie luzy, że olejem trochę już pluje tam gdzie te klapy wchodzą do dolotu.
×
×
  • Create New...