Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Qeer

Forumowicz
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Qeer

  • Rank
    Nowy
  • Birthday December 16

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    WPR

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC GTS Z20NET

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie mam pojęcia, wole mieć pewność jaka kolwiek
  2. Mogą się o to przypierdzielic na przeglądzie? Bo mam za niecały miesiąc a trochę później chce się za to wziąć
  3. Niestety nie na podnośniku ale zastanawia mnie to, że nie stuka podczas hamowania amor siedzi poprawnie
  4. Nagrałem już teraz. Mam nadzieje, że coś slychac i chyba jednak sam złe zweryfikowałem te klocki bo jak jadę po nierównościach terkocze i wcisnę hamulec nawet z najmniejsza siła to od razu przestaje dudnic. 20A74DC6-24DC-4C65-8813-6E5E0F5F54E6.MOV
  5. W sumie to moge je nagrac, jutro jadac do pracy wrzuce filmik
  6. Czesc, teraz bede mial troche wiecej wolnego czasu i chcialbym w koncu wyeliminowac "problem" z mojego autka. Na nierownosciach tylko z prawej strony z tylu dochodzi do mnie dzwiek stukania. Cos jakby rejestracja nie byla dobrze przykrecona lub tlumik stukal. Dzis sprawdzilem tlumik i trzyma sie jak zly, blachy z przodu i tylu, klocki hamulcowe (nie lataja w zacisku) ale i tak bede je zmienial razem z tarczami. Niedlugo tez bede wymienial gumy stabilizatora bo dochodzi oprocz tego stukotu delikatne "mruczenie, napinanie gumy?", zlapalem dodatkowo kazde kolo i trzaslem na boki i do siebie ale nie wyczulem jakichs luzow i dziwnych dziekow. Ogolnie auto jezdzi super tylko jezdzac po moim miescie oprocz wydechu i turbinki slysze tez to tluczenie cos jakby blaszki o siebie, talerze. Nie wiem do czego to porownac Mial ktos takie problem, lub o takim slyszal?
  7. Okazalo sie ze aku sprawny, uzwojenie alternatora kompletnie spalone. W poniedzialek/wtorek bede juz mogl odebrac autko, dzieki za pomoc
  8. Podlaczylem prostownik od ojca, ladowanie zaczelo sie od 8A i aktualnie stoi prawie na 6 (zaczalem okolo 19). Wczesniej sprawdzilem areometrem kwas, wyniki wyszly dosc slabe. Jutro zaniose aku do ziomeczka ktory moze sprawdzic czy bedzie trzymal ampery jakas swoja maszynka, jesli powie ze jest lipa to czeka mnie wymiana akumulatora. Aktualnie mam bannera 74ah 700a, czytalem o aku do z20net i pewnie wezme 66 540 albo lekko wiekszy
  9. Ogolnie mega dziwnie, auto mam 8 miesiecy czy zima czy lato zawsze od strzala odpalal. I nagle aplikacja w telefonie informuje mnie o czyms takim + ten strzal zapalniczki. Jakis miesiac temu wymienialem bezpiecznik zapalary bo nie dzialaly obie
  10. Lece do ojca po normalny prostownik i bede dawal znac, bedzie strasznie jesli okaze sie ze altka i aku mam do wymiany
  11. Ja mam jakiegos bottari z okienkiem pokazujacym naladowanie. Jutro w takim razie bede musial podejsc do speca od alternatorow i dopytac sie ile taka przyjemnosc bedzie kosztowala.
  12. Wczoraj patrzylem, przy odpaleniu okolo 14 pozniej spadalo i utrzymywalo sie na poziomie 12,2-12,6. Teraz dziwna sytuacja bo podlaczylem aku do ladowania, prostownik pokazuje ze jest na 1/3 naladowany i po 2-3 minutach wskazkowka wskakuje na maksymalna wartosc. Po odlaczeniu od pradu, potrzymaniu aku 10-15 sekund bez ladowania i ponownym podlaczeniu pokazuje znow to 1/3 i skacze na maksa
  13. Czesc, wczoraj wstawilem auto po krotkiej przejazdzce i uslyszalem dziwny pikajacy dzwiek (potem ogarnalem ze to xiaomi roidmi 3s daje znak o malym napieciu aku), zobaczylem ze transmiter mruga wiec chcialem go przelozyc do przedniej zapalniczki. Kiedy go wlozylem iskierka strzelila i poszedl delikatny dymek, nawiewy auta sie wylaczyly. Dzis odpalilem auto wszystko pieknie chodzilo zrobilem w sumie 34km i wracajac do domu kiedy zwalnialem cyklicznie wywalalo mi blad abs i kontroli trakcji, gdy stanalem na skrzyzowaniu wywalilo mi poprzednie bledy + odcielo wspomaganie kiery. Delikatne przegazowanie auta eliminowalo te problemy, na szczescie dojechalem i zaparkowalem auto. Pozniej dla testu chcialem odpalic ale niestety chyba braklo pradu. I tutaj pytanie, to normalne ze jesli vectra ma male napiecie i "czuje ze zaraz padnie" wylacza nawiewy i pozniej pojedyncze systemy aby podtrzymac prace silnika? Wlasnie laduje aku i mam nadzieje ze to on jest winowajca
  14. Czesc, w niedalekiej przyszlosci mam zamiar podniesc moc swojemu z20net'owi. Myslicie ze zmiana intercoolera na 600x300x76 i wieksze wtryski np zielone od saaba 9-3 aero starcza? Chcialbym ogolnie dojsc do okolo 260koni i w miare liniowego momentu, wymiana turbo bylaby konieczna czy seryjne obsluzyloby ta moc? Ewentualnie zmiana wydechu lub pozbawienie seryjego wydechu kata?
×
×
  • Create New...