Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Qeer

Forumowicz
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Qeer

  • Rank
    Nowy
  • Birthday December 16

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    WPR

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC GTS Z20NET

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czyli do mojego gts na tył coś takiego podejdzie bez problemu? https://www.autodoc.pl/lesjofors/2260792 , furki nie chce podnosić odpowiada mi ta wysokość
  2. A do mnie na tyl i przod? W0L0ZCF6848004544, zastanawiałem się nad lekkim obniżeniem ale chyba zostanę przy serii.
  3. To w następnym tygodniu czyszczę jeśli nie trzeba potem kompem ustawiać i będę pisał w sprawie obrotów
  4. Mam „na oko” coś koło 650rpm :/. Jak odpalę 6-7 nawiewu lub nawiew na przednia szybę czyli wskakuje instant na 7 to słyszę jakby przygasał ale się wyciąga tak samo przy zwykłym działaniu co 5-6 sek slychac jakby delikatnie przygasal ale sekunda i się wyciąga (coś jakby się z samego sprzęgła ruszało i auto wydaje taki dziwny dźwięk dużego obciążenia). Chciałbym mieć coś w okolicach 850 jak w 2.0T aero, chociaż sprawa dziwna bo jak ze ssania mi schodzi czyli z ok 1050 obrotów wchodzi na 750-850 jak tylko ruszę bądź dodam gazu zbija się na 650 dlatego chciałem przepustnice czyścić. Ile taki zabieg podnoszenia obrotów może kosztować?
  5. Odkopię bo rozwiązałem problem (paczki szły strasznie długo). Dziś wyciągnąłem płyn, wymieniłem zbiornik na zamiennik ale dobrej firmy i wrzuciłem oryginalny korek. Po tej akcji odpowietrzyłem układ (w sumie nie wiem czy trzeba było ale to zrobiłem). Mogę powiedzieć, że auto lepiej trzyma temperaturę nadal ma wahania ale mniejsze no i jak narazie nie widzę żadnych wycieków także dzięki za sugestie i pomoc
  6. Nie mam błędów, mam strasznie niskie jałowe obroty i chciałbym wyczyścić przepustnice, map sensory, przepływki i jeśli to nie pomoże to będę chciał komputerowo podnosić rpm. Nie chce później po fajnej akcji czyszczenia nie móc odpalić furki lub musieć szukać speca z op-comem albo techem który przyjedzie i będzie mi resetował wyuczone info. Jeśli ktoś wie czy trzeba później na nowo to ustawiać/ lub da się inaczej niż za pomocą komputera np. sama robi adaptacje na zapłonie jak w lagunie 2 3.0v6 to niech napisze
  7. Cześć, chce wyczyścić przepustnice w moim z20net. Mam pytanie czy muszę potem adaptować przepustnice? Czytałem tu na forum ale zdania są podzielone, jeśli tak to można zrobić to bez dostępu do opcoma/techa?
  8. A jakie do mnie by podeszły? Coś mi mega stuka z tyłu na nierównościach niemiłosiernie i możliwe, że to będą amorki. W0L0ZCF6848004544
  9. Zastanawiam się tylko czy nie jest to przypadkiem zapocenie z mojej nieuwagi. Czytałem kiedyś, że podobno te zbiorniczki maja jakieś wypustki którymi płyn wylewają właśnie na okolice zgrzewu i podczas dolewania trzeba trafić idealnie lub lać przez lejek. Nie wiem na ile to jest prawda ale właśnie polał mi się zbiorniczek. No nic, jak narazie zamówię zbiorniczek i go wymienię później ewentualnie dokupie ori korek i zobaczę jak będzie i ewentualnie będę dalej się radził. Części na jakiej stronie kupujecie? Chce mieć pewność, że to oryginalne części będą.
  10. Cześć, pewnego dnia podkusiło mnie aby sprawdzić poziom płynu chłodniczego i był poniżej max. Myślałem, że na spokojnie musi się wrócić i wszystko będzie dobrze, po tym jak temperatura gwaltowanie zmieniła się z minusowych/bliskich zera na 10-20 zauważyłem większy ubytek płynu zawsze około 0.7-1cm z przodu i około 1.5cm z tylu zbiorniczka (od grodzi silnika). I teraz niezależnie czy doleje mu na poziom max i tak poziom zejdzie do tego, o którym pisałem. Zauważyłem też, że zgrzew zbiorniczka jest lekko podlany płynem. Teraz pytanie czy zmieniać zbiorniczek na ori a później jeśli nie pomoże ori korek czy szukać czegoś innego? Ogólnie nie widzę nigdzie wycieków na żadnych rurkach, mam lpg ale trójnik jest metalowy (podobno plastikowy może przeciekać). Temperatura często dochodzi do ~93 i włącza się wiatrak wiec pewnie musi być wieksza. Podczas jazdy spada nawet do 83 stopni. Normalnie podaje ciepłe powietrze, nie dymi nigdy i poziom oleju nie podniósł się. Wczoraj miałem właśnie ubytek dolałem po zagrzaniu auta poziom był nawet lekko wyższy niż max dziś rano znowu delikatny ubytek.
  11. Nie mam pojęcia, wole mieć pewność jaka kolwiek
  12. Mogą się o to przypierdzielic na przeglądzie? Bo mam za niecały miesiąc a trochę później chce się za to wziąć
  13. Niestety nie na podnośniku ale zastanawia mnie to, że nie stuka podczas hamowania amor siedzi poprawnie
  14. Nagrałem już teraz. Mam nadzieje, że coś slychac i chyba jednak sam złe zweryfikowałem te klocki bo jak jadę po nierównościach terkocze i wcisnę hamulec nawet z najmniejsza siła to od razu przestaje dudnic. 20A74DC6-24DC-4C65-8813-6E5E0F5F54E6.MOV
×
×
  • Create New...