Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Carson

Forumowicz
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Carson

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra B
  1. Panowie mam nowy problem z autem, od kilku dni mam problem ze w losowych warunkach (temperatura silnika, otoczenia, pora dnia, ile czasu stal - bez znaczenia) nie moge uruchomic silnika. Rozrusznik kreci a silnik nie startuje. Np rano po nocy silnik odpala jak nowka z salonu, jade 3km, staje pod sklepem, wychodze po 5min i juz nie odpala. Dzisiaj drazylem temat i znalazlem cos ciekawego, jak silnik nie chce odpalic to cofam kluczyk do pozycji zero i odpalam szybko, bez czekania w pozycji zaplon na zgaszenie kontrolek kontrolnych. Dziala za kazdym razem. Jak chce odpalic ksiazkowo czyli pozycja na zaplon, czekam na zgaszenie kontrolek to slychac jakby kilka przekaznikow pod maska wariowalo, wlaczaly sie i wylaczaly no i auto nie odpala. Wydaje mi sie, ze ktos mial juz podobny problem tutaj ale nie moge tego znow znalezc.
  2. Super, dzieki za podpowiedz! Czyli po wyprostowaniu tematu, domykania szyb (wymontowanie zwory na kablach) w ogole nie powinno byc tak? Ani z pilota ani z kluczyka?
  3. Sprawdzone, po przytrzymaniu kluczyka w pozycji zamkniecia szyby sie domykaja. To o czym to swiadczy?
  4. Wlasnie czytam, ze mozna bylo robic domykanie szyb przez jakas zwore co moze zwiekszac pobor pradu. U mnie zamykajac auto z pilota szyby sie domykaja. Z kluczyka chyba nie
  5. Nie, tylko jakas czerwona dioda na konsoli mruga w przypadku zamkniecia z pilota, przy zamknieciu z kluczyka nie miga.
  6. Panowie walcze z nadmiernym poborem prądu, ktory rozladowuje mi po kilkunastu dniach postoju akumulator (zima problem sie nasila - wydajnosc aku spada w niskich temp). Auto mam przedliftowe, jest automatyczne domykanie szyb po zamknieciu auta - nie wiem czy fabryczne czy ktos rzezbil. Pomierzylem miernikiem pobor i wyglada to nastepująco: 110mAh - auto zamkniete pilotem 40mAh - auto zamknięte kluczykiem aczkolwiek czasami potrafi wskoczyc na 110mAh 40mAh - auto z otwartymi zamkami (drzwi i klapa tylna + stycznik przedniej zamknięte) polowe tego czyli 20mAh kradnie LPG Skad taka roznica w poborze prądu w zaleznosci od tego czy zamykam auto z pilota czy z kluczyka? Skonczyly mi sie pomysly. Spotkal sie ktos z was z takim problemem?
  7. Ok, wymieniony na tani zamiennik z allegro (marki GETZ). Poki co jest ok a wymontowany oryginal i tak rozbiore z ciekawosci
  8. Pamietasz jakie firmy kupiles? Sa jakies tanie zamienniki na allegro firmy GETZ
  9. Czyscilem w mysl zasady, ze oryginal lepszy od zamiennika pytanie tylko czy wymieniac/czyscic czy cos jest z zasilaniem nie tak
  10. Panowie walcze z zawieszajacymi sie obrotami w moim x18xe po wysprzegleniu/wolne obroty. Na benzynie faluja i czasami sie zawieszaja a na LPG (2gen) jest jeszcze gorzej bo potrafia same wzrosnac do 3-3,5tys. Silnik krokowy raz czyscilem ale bez demontowania dekla. W sumie to niewiele pomoglo. Dzisiaj zauwazylem ze wykruszyla sie izolacja na kablach do krokowca. Myslalem, ze znalazlem przyczyne - jakies mikro zwarcia. Przewody odizolowalem ale nadal jest to samo. Na wtyczce przy przekreconym zaplonie mam niecale 10V. Czy to normalne? Miedzy plusem wtyczki a masa silnika jest ponad 12V, miedzy minusem wtyczki a masa silnika jest okolo 2,5V. To jakies zwarcie czy tak ma byc? pytam bo nie wiem w jaki sposob komp steruje wychyleniem trzpienia. dodam ze odlaczenie zasilania krokowca rozwiazuje problem zawieszajacych sie obrotow - tylko musze pilnowac gazu przy zatrzymaniu i wysprzeglaniu
  11. Nie. Bez problemów. Jest lekki wyciek płynu hamulcowego więc obawiam się że to może być ten wysprzeglik
  12. No u mnie jest jeszcze taki objaw, ze na nierozgrzanym silniku szarpie przy ruszaniu z jedynki (na wstecznym tego nie ma). Wyglada jak problem z poduszkami ale mechanik twierdzi, ze to moze byc albo rozrzad luzny/przestawiony, albo te czujniki rozrzadu/walu albo sprzeglo/wysprzeglik...
  13. Bardzo Ci dziekuje! Powoli doprowadzam ta vectre do porzadku. Dam pozniej znac co udalo mi sie zdziałać.
  14. Kurde nowy czujnik 200-300zł troche duzo. Sprawdze dzisiaj jeszcze te przewody miernikiem. Wydaje mi sie, ze po mojej ostatniej naprawie magistrali wodnej (wiadomo rozpinanie dolotowego, kable nad listwa wtryskowa sie troche "obruszaly" tez) ten blad byl przez kilkadziesiat minut jazdy nieaktywny. Pozniej znow sie zapalil i teraz jest caly czas widoczny na PB. Mozliwe, ze cos jest z kablami
  15. Kwadratowa. Chcialbym sie upewnic zanim zamowie kolejny czujnik czy to na pewno on jest padniety a nie np przewody. Jakie napiecie powinno byc na wtyczce idacej do tego czujnika na wlaczonym zaplonie? Ewentualnie jaka rezystancje powinny miec pary pinow w gniezdzie tego czujnika? - chociaz gdzies wyczytalem, ze tych czujnikow nie powinno sie sprawdzac miernikiem bo mozna je uszkodzic.
×
×
  • Create New...