Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

cegla123

Forumowicz
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About cegla123

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 07/15/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Iława

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    VC kombi Z20NET 2008

Recent Profile Visitors

449 profile views
  1. Potrzebuję pomocy szanownych kolegów. Zakupiłem kolejną Vectre, tym razem polift 2008 rok. Jest w niej niefabryczne radio pioneer i chce wrócić do oryginału. Wyświetlacz mam GID. Jakie radio mogę zakupić? Wg Vinu mam 6 głośników i instalacje bez telefonu i nawigacji. Czy cdc40 opera będzie dzialalo? Nie wiem czy poprzednie oryginalne radio zostalo wylogowane. Na wyświetlaczu nie mam żadnych napisów safe. Wyświetla godzinę i spalanie, ale nie mam sterowania BC, możliwości zmiany języka itp. Czy op-comem zaloguje nowe radio? Wystarczy, ze kupie radio czy lepiej parę z wyświetlaczem?
  2. Niestety nikt się nie odezwał, a sam też nie miałem okazji, żeby u kogoś sprawdzić. Zaślepiłem go i od tamtej pory jest wszystko dobrze
  3. Bardzo proszę posiadaczy lub znawców silnika Z22SE o sprawdzenie małego szczegółu. Miałem objawy typu szarpanie, falowanie obrotów oraz błąd bogaty system adaptacji paliwa. Znalazłem nieszczelność w kolektorze ssącym. Otóż z prawego boku tuż przy dekielku filtra olejowego jest podłączony przewód serwa, a obok niego są 2 króćce podciśnienia (średnica około 3 mm). Jeden z nich mam podłączony przewodem do reduktora LPG, drugi natomiast był otwarty. Widać, że wcześniej było tam coś nałożone. Nie znalazłem pod maską żadnego luźnego przewodu, który mógłby tam pasować. Aktualnie ten króciec zaślepiłem i samochód wrócił do żywych. Stąd prośba o sprawdzenie czy powinien tam być przewód od czegoś czy może fabryczna zaślepka?
  4. Mnie też wydaje się, że wszystko jest w porządku. Użytkuje Vectrę Z22se już 3 lata i zdążyłem się przyzwyczaić, że jadąc 80-90km/h bez redukcji do 3 biegu nie ma się nawet po co wychylać na lewy pas. Waga robi swoje. Przesiadłem się z Vectry A 115KM ze skrzynią od GT i naprawdę przyspieszenie wypada gorzej. Za to bardzo dobrze jeździ się z prędkościami 140-170km/h. Wtedy mocy mu nie brakuje
  5. Ja polecam Bosch Platinum-Iridium. Zamonowałem je w zeszłym roku, zrobiłem około 25000km i jest ok.
  6. Link do strony http://www.opel-nied..._Austausch.html Do złącza diagnostycznego chyba nie musisz podłączać tych 2 przewodów. Ja nie podłączałem i wszystko działa, włącznie z komunikatami ostrzeżeń Jeżeli radio masz cdr2005 to masz przedlifta, czyli wyświetlacze oznaczone jako XR lub EQ. Ten na aukcji jest prawdopodobnie EQ, więc będzie pasował
  7. Szukam konkretnej informacji. Pewnie jest w tym wątku, ale ciężko przeczytać 75 stron. Mam przedlifta 2002 rok (model 2003), radio cdr 2005, klima manualna i wyświetlacz TID. Chce założyć GID i aktywować BC. Wiem, że muszę kupić manetkę z obsługą BC i wyświetlacz. - Jakie oznaczenie musi mieć wyświetlacz i manetka? - Aktywuje to Op-comem? - Mogę kupić sam wyświetlacz czy musi być z ramką i kratkami nawiewów?
  8. Mam ten sam problem drugi raz. W zeszłym roku okazało się,że spaliła się cewka kompresora. W tym roku tez poczułem spaleniznę i nawet pojawił się dym. Szybko wyłączyłem i klima nadal działa, ale mocno się grzeje i nie mogę jej używać dłużej niż parę minut. We wtorek jadę do "klimiarza"
  9. Mam na imię Bartek i pochodzę z Malborka. W okolicach Iławy mieszkam 5 lat. Jestem w trakcie kapitalnego remontu domu. Jak ogarnę się w tym temacie będę mógł więcej czasu poświęcić rozrywce i tym samym wybrać się na jakiś spocik i poznać Was osobiście
  10. Przyszedł czas, aby się wreszcie przywitać ze wszystkimi z warmii i mazur. Jestem na forum prawie 5 lat, ale korzystam sporadycznie. Byłem posiadaczem VA 2.0, a teraz mam VC GTS 2.2. Obserwuję cały czas temat spotów. Jak będzie gdzieś w okolicy to postaram się wpaść. Mieszam od niedawna w okolicach Iławy. Pozdrawiam
  11. Jeśli byłbyś zainteresowany mam cały komplet w świetnym stanie. (tarczobębny, czopy piast z łożyskami). Nie mam tylko zacisków.
×
×
  • Create New...