Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

mloodyVB2001

Forumowicz
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About mloodyVB2001

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Skąd
    Sadlinki

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Opel Vectra B 1.8 16v 2001

Recent Profile Visitors

93 profile views
  1. Z mojej strony temat zamknięty. Wymiana ECU wraz z immo . Mam na sprzedaż dwa w 80% sprawne sterowniki silnika SIEMENS 5KW9 154, oba naprawiane, przejścia lutów sprawdzane pod mikroskopem odraz pod względem przejścia prądu. Nie mogłem sprawdzić czy działają bo jeszcze wtedy blokowało mnie immo do którego nie miałem CARPASS. Wysłane z iPhone XS
  2. Czołem, nie wiem kto mi w to uwierzy, ale na OLX wyrwałem ECU do mojego silnika, co prawda po regeneracji za 60 zł łącznie z przesyłka [emoji28] Nie wiem czy działa, ale lepiej wtopić 60 zł, jeśli okaże się wadliwy, niż w ciemno wkładać 500+ w regenerację tego, który obecnie mam albo nowy. Czemu wymiana ECU? Mam już dość ślęczenia nad tym silnikiem, przy moim wzroście to strasznie plecy dostają w pi*de [emoji28] Sprawdziłem wszystkie wasze podpowiedzi/sugestie, naprawdę, czasami po ciemku walczyłem bo po tym jak wszystko rozebralem, musiałem szybko składać i jechać do pracy na nockę [emoji25] Wiec korzystając z okazji ( ECU 5WK9 154 do silnik Z18XE ) za 60 zł czemu mam nie spróbować [emoji2371] PYTANIE ZA MILIARD!!!! Czego będę potrzebował do operacji zmiany sterownika? Bo już się pogodziłem z tym, ze kwestia odkręcenia, przełożenia sterowników nie pomoże [emoji28]Czego będę mógł się spodziewać? Jakie problemy mogą mnie spotkać no i czy zdołam zrobić to sam w garażu ? Pozdrawiam[emoji16] Wysłane z iPhone XS
  3. Witam, walczę dalej, tym razem pytanie odnoście tego, w jakiej kolejności i przede wszystkim OD CZEGO idzie sygnał ... cały czas chodzi o brak napięcia na wtrysku. Dzisiaj udało mi się zlokalizować dwie potencjalne przyczyny: 1. Przetarty przewód, który idzie do kostki cewki zapłonowej. 2. Ponowne wyciągnięcie cewki dało taki obrazek. Któraś z tych dwóch rzeczy, ma bezpośrednio wpływ wypadanie zapłonu na DRUGIM cylindrze? Mi odpowiedz wydaje się być jasna, ale mam kogoś kto twardo steki przy awarii sterownika. Swoją droga, silnik o oznaczeniu X18XE1 ma taki sam sterownik co silnik o oznaczeniu Z18XE? Wysłane z iPhone XS
  4. Prawie ten sam, ale czy to ma wpływ na to co do tej pory ustaliliśmy tu razem ? W kablach grzebałem pierwszy raz od września 2018 tj od dnia zakupu.. pomoccyyy[emoji25] Wysłane z iPhone XS
  5. Wybaczcie... cały czas mowa była o silniki X18XE1. W swojej wiki mam Z18XE . [emoji25] Poropozycje? Wysłane z iPhone XS
  6. Sprawdzałem, wizualnie no i siłowo [emoji85] kostkę przy sterowniku również, wszystkie możliwe złącza , piny , wejścia bardzo dokładnie przeczyscilem specjalnym środkiem do pinów , izolacje od czujnika temp. Poprawiłem, bo jak widać było , amatorka. Po wszystkim złożyłem całość starannie do tzw KUPY. Nic się nie zmieniło. Nie mam sił .. Wracając do poprzednich pytań, a dokładnie o mostkowanie, ( pomijając jakość, pierwsze wykonanie na próbę ) Problem z głowy ... co zrobiłem? Plus z wtrysku po prawej stronie ( według miernika to w nim brak zasilania) zmostkowalem z plusem wtrysku, który miał odpowiednie napięcie ( na zdjęciu po lewej stronie ) no i zmostkowane plusy podpięte pod plus z którego napięcie było. Wszystko gra, check do skasowania. Pytanie za milion: Możliwe, ze sterownik nie daje sygnału zasilania tylko na jeden wtrysk? Pytanie za dwa miliony: jak długo mogę no i czy ogólnie moge jeździć na takim mostku... ? Bite 5 dni nad garami tego auta, wiecie jaki to ból pleców ?[emoji848][emoji25] Wysłane z iPhone XS
  7. Sprawdzałem, wizualnie no i siłowo [emoji85] kostkę przy sterowniku również, wszystkie możliwe złącza , piny , wejścia bardzo dokładnie przeczyscilem specjalnym środkiem do pinów , izolacje od czujnika temp. Poprawiłem, bo jak widać było , amatorka. Po wszystkim złożyłem całość starannie do tzw KUPY. Nic się nie zmieniło. Nie mam sił .. Wracając do poprzednich pytań, a dokładnie o mostkowanie, ( pomijając jakość, pierwsze wykonanie na próbę ) Problem z głowy ... co zrobiłem? Plus z wtrysku po prawej stronie ( według miernika to w nim brak zasilania) zmostkowalem z plusem wtrysku, który miał odpowiednie napięcie ( na zdjęciu po lewej stronie ) no i zmostkowane plusy podpięte pod plus z którego napięcie było. Wszystko gra, check do skasowania. Pytanie za milion: Możliwe, ze sterownik nie daje sygnału zasilania tylko na jeden wtrysk? Pytanie za dwa miliony: jak długo mogę no i czy ogólnie moge jeździć na takim mostku... ? Bite 5 dni nad garami tego auta, wiecie jaki to ból pleców ?[emoji848][emoji25] Wysłane z iPhone XS
  8. Ps. Grzebałem w przewodach, wszystko wydaje się być OK , wszystkie kable w porządku . Jakieś pomysły ? ECU [emoji25][emoji2371] Wysłane z iPhone XS
  9. Pany, zaznaczona wtyczka odpowiada za....? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  10. @cichy117 A co myślisz o Ew. Mostkowaniu przewodów, które idą już pojedynczo do każdego wtrysku? W sensie, jak nie mam zasilania na 2 wtrysku a na 3 mam, zmostkowac plus z 3 wtrysku z plusem z 2 wtrysku? [emoji848] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. Dobra, zaraz się biorę! Jeśli tam leży przyczyna, masz flaszkę [emoji106] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. Tak, jeden nie dostaje zasilania, co pokazuje miernik, ale wiązka jest jedna, wtrysków jest 4 i kostek/kabli do kostek tez jest 4 . W trzech kostkach/wtryskach napięcie jest a w jednej kostce nie ma. Mógłbyś mi podpowiedzieć w jaki sposób mógłbym ta wiązkę sprawdzić, nie znam się kompletnie na elektryce[emoji25] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. Tak, względem masy samochodu tj. Silnik/blok, czy to ma wpływ ? Jeśli moje pytania są banalne, sory , nie znam się ani na mechanice ani na elektryce, u mnie to bardziej w-f i L4[emoji2371] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. Okej, mam jeszcze jedno pytanie. Podejrzewam, że doświadczenie i wiedzę na ten temat masz napewno większe ode mnie, spotkałeś się już z takim przypadkiem ? Tj. Brak napięcia we wtyczce wtrysku ? Jakie może być prawdopodobieństwo, ze to przewody? I jakie, ze to ECU ? Dzięki za odpowiedzi i czekam na kolejne[emoji108] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  15. Hmmmm[emoji848] gdybym zrobił zdjęcie listwy pewnie niewiele to pomoże, ewentualnie gdybym ja wyciągnął [emoji25] Temat sterownika chciałbym zostawić na koniec. Cały dzień spędziłem na forum w poszukiwaniu informacji, pomysłów . [emoji2371] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×
×
  • Create New...