Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Gufi1985

Forumowicz
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Gufi1985

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra C kombi 2.2 direct

Kontakt

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kolego znalazłem chyba jedynego speca w Polsce który trudni się właśnie twoimi zagadnieniami w tych silnikach wszędzie gdzie dzwoniłem od razu było jaki silnik a no 2.2 direct o to nie tylko diesle. A ten nie ma problemu i właśnie tak jak mówisz wyprogramowanie nastawnika i mało tego to prawidłowego działania jeszcze trzeba wyprogramowac EGR. I dopiero po takim zabiegu auto odzyskuje pełna moc jaka miało do tego spada spalanie i nie dlawi go na niskich obrotach. Ta usługa u nich kosztuje 400zl trzeba im tylko wylać kolektor plus moduł silnika czytałem opinie o nich to mają dobre.
  2. Podpinam się do tematu ma ktoś może do sprzedania taki kolektor ale po regeneracji z wywalonymi już klapa i?
  3. Człowiek miał przed tym foke auto starsze ale totalnie nic się nie działo chciał zmienić na lepsze ale nie żałuję zmiany mimo że nie domaga moja viki zrobię ja a z mechanikiem najwyżej będę wudywal się w sądzie.
  4. Kolego Rafalg ile sobie cenisz ten motor?
  5. Panowie nie macie kogoś kto ma taki motor w dobrym stanie z polecenia bo patrzyłem to jest tych silników trochę ale co do ich sprawności to pewności brak 2.2 direct?
  6. Jest faktura na kwotę 8100 dokładnie części 4100 a resztę robocizna w kosztorysie była mowa około 5 tysi a przy odbiorze taki szok ja nie odpuszczę albo go zrobi bez dodatkowej kasy albo to czasochłonne sprawa trafi do sądu a ja dalej wywale kasę na inny silnik
  7. No mechanik zrzeszony w Profiauto napewno to mu nie odpuszczę i ma robić do skutku aż będzie wszystko ok za te same pieniądze nic jie dokladajac
  8. Cretux to mówisz że to lipa z tym silnikiem i z tą kasą ile może kosztować taki remont?
  9. No głowica komplet robocizna rozrząd uszczelki oleje filtry wszystkie pompa wody pierścienie bez szlify wału i cylindrów.
  10. Nie było tulejowanie bo mechanik stwierdził że nie jest zły i pierścienie nadwymiar wystarcza
  11. Witam posiadam buki c 2.2 direct przebieg przy kupnie 324tys po zakupie 3 tyg. Poszła uszczelka pod głowica. Wiadomo remont silnika auto na warsztacie 3.5miesiaca 8tysi w plecy głowica po regeneracji, w głowicy wszystko nowe nowe uszczelki pierścienie nadwymiar założone. I tu zaczyna się problem mimo tych kosztów i postoju na warsztacie silnik pali 1 litr oleju na 500km pomóżcie co może być przyczyną?
  12. Witam poszukuje głowicy po kompletnym remoncie do Z22YH może ktoś będzie miał z klubowiczów takową do sprzedania? Moja padła auto w warsztacie stoi już 2 miesiąc głowica u szlifierza 3 tydzień i jakoś mu chyba chęci brak żeby się nią zająć także wolę kupić już zrobiona.
  13. No właśnie miałem jechać do speca z tym kolektorem na usunięcie klap i przestrojenie sterownika co się na szukałem kogoś kto w tym silniku to robi głową mała cały internet przekonałem i jest jeden oczywiście czas oczekiwania długi ale gość opinie ma celujace. Ale na 2 dni przed wyjazdem tragedia poszła uszczelka pod głowica mam nadzieję że koszt naprawy zamknoe się w kwocie około 4 tysięcy.
  14. Witam klubowicze, mam vectre c 2.2 direct w ASO po podłączeniu kompa wyszedł błąd P1112+błąd drugiej sondy lambda i na desce pali się check. Czytając wcześniejsze tematy wychodziło by na to że jest problem natury klap wirowych ale po sprawdzeniu klap okazało się że chodzą ładnie lekko powracają one do pozycji zamkniętej same przy wyłączonym silniku. I teraz moje pytanie czy może to być coś z pierwszą sonda? Z góry dziękuję za pomoc
  15. Witam może ja odświeże ten temat mam ten sam problem w mojej vectrze. Na diagnostyce wyskoczyl błąd 1112 w ASO powiedzieli ze to jakiś czujnik komory klap wirowych wycena 1940zl z robocizna. Do tego teraz w wydechu słychać jak by jakiś płyn a na końcu rury czarna jak by rozpuszczone smola. Pomóżcie gdzie szukać przyczyny co robić i mniej więcej koszta jakie są z tym związane? A może jest ktoś z Łodzi kto mógłby pomóc. Z góry dziekuje
×
×
  • Create New...