Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Fr3sHu

Forumowicz
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Fr3sHu

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 02/26/1995

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Bytom

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Opel Vectra 97' 1.8 x18xe

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No i tak, egr kupiłem na szrocie sprawnego, błędów żadnych nie pokazywał, wyczyściłem go następnie zamontowałem, oczywiście zaślepionego. Podłączyłem pompe powietrza i nic, nadal to samo ;(
  2. @cichy117 kupując komplet centralka + pilot z innej vb mogę kupić pierwsze lepsze czy trzeba na coś zwrócić uwagę ?
  3. No nic zostaje mi zaślepienie egr i zobaczyć co i jak, choć dziwi mnie fakt że u mnie jest diametralna różnica pomiędzy jazdą z pompą powietrza i bez niej, bo jazda bez niej do momentu włączenia się ssania to tragedia
  4. Czyli to raczej wina egr ? jutro postaram się zaślepić o ile znajdę torxa i włączę pompę. Tyle że jeżeli egr jest niesprawny to coś da zaślepka ? Słyszałem kiedyś że aby zaślepić egr musi byc on sprawny
  5. No więc tak, po czasie doszedłem do wniosków że wczesniej jeździłem bez podpiętego odkurzacza ( pompy powietrza wtórnego ) I problemy zaczęły się dopiero gdy pompa została ponownie podłączony. Czy to ma coś wspólnego z egr ? Błąd 0403 byl od momentu zakupu auta. Gdy pompa działa auto raz na jakiś czas nie chce odpalić, po czasie nagle odpala i bez problemu, po wyłączeniu pompy, spalanie poszło w górę, silnik bezpośredniu po odpaleniu ma momenty że faluje oraz często mam tak że gdy dojeżdzam do świateł i w momencie gdy już stoję, zrzucam bieg to obroty wskakują na chwilę na 1500 po chwili spadają do 500 i wszystko jest ok. Pomocy co zrobić żeby było ok, bo słabo z kasą aktualnie żeby jechać do mechanika ;<
  6. Witam ! Moja Vb posiada moduł komfortu o oznaczeniu MU, chce do wymienić ponieważ teraz mam tylko kluczyk A chce otwierać auto z pilota i tu pytanie, czy muszę wymienić moduł na taki sam ? Znalazłem moduł o oznaczeniu CG z pilotem ale nie wiem czy podejdzie, MU z pilotem brak:(. A jak nie to ewentualnie czy można kupić sam pilot i zaprogramować w jakiś sposób? Pozdrawiam.
  7. świeci mi się także ciągle błąd egr 0403 to może mieć coś wspólnego?
  8. Gdy wystąpi usterka muszę zobaczyć jak z iskrą czy jest, ponieważ pompę paliwa słychać, mam nadzieję że to nie ecu. Przeszukując internet znalazłem osobę która miała wręcz identyczny problem, okazało się że to był moduł zapłonowy. Jak na razie dziękuję wszystkim za porady, spojrzę pod maskę gdy będzie kłopot zaczynając od iskry i paliwa
  9. Sprawdzę to gdy tylko wystąpi usterka, tyle że dziwne jest dla mnie to że usterka występuje tylko gdy jest ciepło na dworze i pomaga dosłownie otwarcie maski i "przewietrzenie" silnika
  10. Witam serdecznie wszystkich forumowiczów ! Naszukałem się trochę na internecie, ale w sumie nic nie znalazłem, mianowicie od paru miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem VB z 97 roku o oznaczeniu slinika X18XE, w aucie zdążyłem już zrobić rozrząd, wymienić czujnik położenia wałka rozrządu, sondę lambda, oraz czujnik spalania stukowego. Niestety gdy przyszły upały okazało się że auto nie chce odpalić gdy jest rozgrzane, wsiadam rano, odpala, wsiadam popołudniu gdzie w aucie jest jak w piekarniku i odpala, przejadę jakiś kawałek, odstawię auto, zgaszę i po mniej więcej 10-20 minutach auto już nie chce odpalić kręci, kręci i kręci i nic, czasem ewentualnie jest tak że odpali bez problemu, po czym zgaśnie i znowu nie chce odpalić. Co dziwne zauważyłem że pomaga gdy po prostu otworzę maskę i poczekam koło 10 minut i jak ręką odjął dosłownie. W aucie nie ma żadnych błędów, gdy nie chciało odpalić też nic się nie pojawia. Proszę Was o pomoc ponieważ auto jest mi potrzebne na co dzień, a czasem po prostu strach jechać ;<. Dodam też że nie zdarza się że auto gaśnie w czasie jazdy, wręcz przeciwnie, pracuje bardzo dobrze, obroty nie falują, gdy jest na jałowym to utrzymuje się stały zakres obrotów, nic nie skacze. Gdy jest chłodniej problemu nie ma
×
×
  • Create New...