Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

grechut

Forumowicz
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About grechut

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra C

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Oki, dziękuję za pomoc Ten wentylator mniej więcej 200zł kosztuje? Tak chciałem zapytać dla pewności, że na dobry spojrzałem
  2. Dziękuję. Ale sądzisz, że to może być to skoro wszystkie wiatraki nie działają tą chwilę? Tzn że jeden jest odpowiadzialny za resztę?
  3. Witam Panowie i Panie, mam pytanko. Otóż objaw mam taki, że jak jest zimno na dworze ( minusowe temperatury ) i auto postoi całą noc to po włączeniu przycisku nawiewu na szybę nic się nie dzieje. To samo zresztą jest po włączeniu normalnego nawiewu. Po jakimś czasie ( wydaje mi się, że po osiągnieciu temperatury silnika ) wszystko wraca do normy, wiatraki działają normalnie. Nawiew na szybę także. Kiedyś mi się to stało latem, ale tylko raz. Zimą jak temperatury są na minusie to zdarza się notorycznie i mnie to zaczyna irytować. Podpowiecie może, co może być przyczyną takiej rzecz? Jakiś termostat? Dzięki
  4. Panie, używał ktoś specyfiku tec2000 (pomarańczowy) ? Jakieś opinie? Ludzie chwała że działa. Do VW/Audi, ogólnie grupy VAG. O Oplu cisza. Ktos z Was może stosował?
  5. A od czego jest forum? Żeby ludzie chyba udzielili pomocy, nieprawdaz? Zasmiecasz temat właśnie takimi odpowiedziami jak powyżej. Po co zakładać nowy temat na forum, skoro istnieje pokrewny i może ktoś mieć w przyszłości podobny problem do mojego i w jednym miejscu będzie miał rozwiązanie, a nie będzie musiał przeglądać milion tematów i czytać tysiące postów, które nie wniosa nic do poszukiwań. Nie masz ochoty, bądź zły dzień to nikt chyba Cię nie zmusza do pisania w temacie.
  6. Po co się spinasz? Grzecznie ludzie u góry napisali że jak będę chciał kupić od polifta, to żebym wstawił link to powiedzą czy będzie ok. Chcesz zrobić jakąś gownoburze, gdzie ja oczekuje prostej odpowiedzi. Kupiłem już jedną i nie chce mi się bawić w wysyłanie i odsyłanie. W zasadzie chciałem nr kierownicy i byłoby po problemie
  7. Panowie, powiedzcie mi czy wszystkie z niżej wymienionych będą pasować? Czy któraś może jednak nie? TA NR1 TA NR2 TA NR3 TA NR4 TA NR5
  8. No jak kupowałem to sprzedawca się zarzekal że to jest od polifta. Może ktoś podesłać taka która by pasowała do mojej vectry? Mam wydaje GTS, nie wiem czy to jrst istotne Edit. Ok widzę. Czyli kiera o nr 13208855 będzie pasować do mojej gabloty? Poduszka wejdzie bez problemu?
  9. Możliwe, nie znam się na tym aż tak. Dlatego fajnie byłoby gdyby ktoś mi podał konkretnie nr kierownicy żeby pasowała bez żadnych problemów.
  10. Kupiłem niby od polift i nie pasuje kierownica. Jest oczywiście 3 ramienna. Możecie może podać mi nr kierownicy żeby zastąpić ta moja? Nie musi być OPC.
×
×
  • Create New...