Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Astar

Forumowicz
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Astar

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zmieniłem korek i zbiornik wyrównawczy i przez około 10 km było Ok a po przejechaniu dłuższej trasy wyrzuciło prawie cały płyn chłodniczy . Co robic dalej ???
  2. Był 3 razy składany i to mnie właśnie dziwi . Nie mam pojęcia . Głowica była sprawdzana i planowana , blok z innego auta po przebiegu 100000 w doskonałej kondycji . Bloku nie planowałem i założyłem uszczelkę firmy victor reinz metalową . Vectra cały czas ma problem z wyrzucaniem wody przez zbiorniczek wyrównawczy . Nie wiem co dalej z tym zrobić , myśle znowu rozebrać i założyć inną uszczelkę oraz splanować blok dręczy mnie ten problem i nie ma na to fachowca
  3. Problem w tym że jak złożyliśmy ten nowy silnik to sprawdziłem zawartość co2 w wodzie i było . To tak jakby dostawały się spaliny do płynu
  4. Zaraz pojadę po korek i płyn zobaczymy , ale obawiam się że to może nie pomoc. Spróbuje
  5. Tyle razy już płyn lałem i cały wyleciał
  6. Tak zrobie ale nie wiem czy to podziała
  7. Na wskaźniku pokazuje mi maksymalnie 92°
  8. Jutro spróbuje wymienić ten czujnik chociaż wskazówka pokazuje 92 stopnie przez cały czas a płyn ucieka .
  9. Prosiłbym o pomoc. Mam problem ze swoją Vectrą C 1.8 140km. Zacznę od początku wymieniłem uszczelkę pod głowicą poprzednio planowałem i sprawdziłem na szczelność głowicę. Auto się grzało i płyn uciekał przez zbiorniczek . Wymieniłem prawie wszystko chłodnica, chłodniczka oleju, Pompa wody, termostat, przewody wodne to nic nie pomogło . Następnie znowu zdjąłem głowicę sprawdziłem ją jeszcze raz na szczelność i było ok . Kupiłem drugą głowice i po sprawdzeniu i planowaniu założyłem nową uszczelkę victor reinz i to także nie pomogło . Po przejechaniu 20km auto mi gasło i po wyłączeniu silnika uciekała woda przez zbiorniczek . Zaznaczam , że korek od zbiorniczka płynu także wymieniłem na nowy. Następnie założyłem drugi blok silnika w doskonałym stanie , następna uszczelka victora reinza i druga planowana głowica ... problem nie znikł jest to samo ! Jesli ma ktoś pomysł to prosze o info bede bardzo wdzięczny
×
×
  • Create New...