Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Tut3k

Forumowicz
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Tut3k

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 05/21/1990

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra B x18xe1

Kontakt

  • Telefon
    697789104
  1. Dzień dobry Jestem w trakcie remontu kuchni. Dorwalem kuchenkę Neff M3522N1/05 osobno płyta gazowa + kuchenka. Zastanawiam sie po co jest drugi wężyk do gazu przy pokretlach (cienszy), czy jest to podłączenie do.kuchenki, jednak.ona jest ona elektryczna. Proszę o radę Pozdrawiam Tut3k Juz wyjaśnione, tak dla ciekawskich Musialem zdjąć obudowę i zobaczyć od srodka. Prawdopodobnie jest to wąż do podłączenia kolejnego urządzenia na gaz lub tez stosowane w Niemczech odpowietrzenie. Tak więc muszę to zaslepic
  2. Może trochę offtop ale kiedyś zauważyłem na jednej ze stacji przed wyjechałniem na trzepaki, diagnosta sprawdzał cisnienie w oponach i stan opon, oraz wprowadzał w komputer rozmiar opon i felg. Również sprawdzał zbieżność i stan całej kolumny mcperson. Pierwszy raz widziałem takie coś, powiedział ze ma to duże znaczenie co do pomiaru.
  3. Jestem po montażu nowej pompki uzywana oryginalna z allegro w na prawdę dobrym stanie i bardzo pomocny sprzedawca. Vectra znowu śmiga az miło 😀Poszło sprawnie, przy okazji wyczyscilem dno obudowy wkładu kosza, było tam duzo syfu. Zmienilem również wąż pomiedzy obudowa kosza pompy a górnym deklem był juz ostro spekany. Założyłem nowa uszczelke, wszystko spasowalem i jak na razie odpukac w niemalowane działa 😎
  4. Przekaźnik wchodzi w gniazdo, a to juz może być uszkodzone i niekoniecznie ciasne wejście musi oznaczać bezawaryjnosc. Napięcie na wtyczce żeńskiej przy pompie mam od prawej, patrząc na wprost, cypelkiem do góry 11.80 - 0 - 0 - 3.8 Słyszałem też, ze ww pompy lubią się "zawieszac" cokolwiek to oznacza.
  5. Zobacz jak wygląda wtyczka na górze. U mnie była tak zasyfiala że ledwo było widać piny, nie wykluczam ze to tez było przyczyną zgonu pompki. Co do przekaźnika no to sobie odpowiedziałeś na pytanie, jak go poruszasz czasami zadziala. Sprawdź napięcia na pinach. Sprawdź jeszcze ten temat: Mi bardzo pomógł w diagnozie u mnie pompa niestety padla. Aktualnie czekam na nowa-uzywana zdecydowałem sie na zakup celego kosza z wkładem. Jutro powinna być i będzie montaż. Przy wyciąganiu pompy uwazaj na opary benzyny bo to operacja na otwartym baku. Zwróć też uwagę zeby nic nie wpadło do baku, jakieś syfy czy tez opaska zaciskowa 😜
  6. Dzięki za link, szukałem tego tematu, nie mogłem znaleźć. Trochę mnie dopada frustracja, ponieważ zaczyna się tydzięń pracujący, mniej czasu na cokolowiek, a Viki stoi
  7. Dzień dobry Proszę o pomoc w sprawie mojej Vectry B Szukam mechanika/diagnostę z opcją dojazdu, ponieważ do teraz auto jest unieruchomione. Skończyły mi się pomysły, muszę skorzystać z fachowej pomocy. Ktoś kogoś może polecić we Wrocławiu? Mieszkam na osiedlu Popowice ul. Rysia Tutaj link do mojego postu: https://forum.vectraklub.pl/topic/121072-brak-zasilania-na-pompie-paliwa/?page=4&tab=comments#comment-3453060 Pozdrawiam Tut3k
  8. Dzień dobry Dzisiaj problem powstał na nowo. Próbowałem odpalić auto po nocy -Pompa dalej milczy. Odłączyłem akumulator, zobaczę za 15 min czy coś sie zmieniło Wykluczam przekaźniki i bezpieczniki, to sprawdziłem. Reset akumulatorem nic nie dal
  9. Diagnoza nie włączającej się pompy paliwa, wyczyszczenie stacyjki a także jej stabilniejsze zamocowanie
  10. Dzień dobry Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki oraz przekaźniki. Wymieniałem organoleptycznie każdy przekaźnik na nowy i na końcu wszystkie na nowe, bo tak na prawdę już sam nie wiedziałem który to - pompa dalej milczała. Prawdopodobnie jest to różowy przekaźnik widoczny na 1 zdjęciu (ten samotny w puszce) Na forum znalazłem wpis, że też alarm - stacyjka ma znaczenie. Odłączyłem akumulator. Zgodnie z książką " sam naprawiam" rozebrałem stacyjkę, przeczyściłem ją i zamocowałem (była luźna). Użyłem też innego kluczyka z immobilizerem - już przekręcając kluczyk usłyszałem pompę ! 😀 także wina była w stacyjce - kluczyku lub też odłączenie akumulatora spowodowało reset. Dziękuję użytkownikowi Cretux za wsparcie i pomoc w prywatnych wiadomościach. Wielkie 5 ! Pozdrawiam Tut3k PS. Sprawdziłem przed chwilą auto na starym "wadliwym" kluczyku, pompa znowu działa. PS2. Prawie zawsze zanim wyjadę samochodem w drogę, zazwyczaj po mieście, zamykam drzwi od kierowcy (centralny). Miałem taki przypadek, że zamknąłem drzwi przed włożeniem kluczyka w stacyjkę i również nie działała pompa ale też rozrusznik nie kręcił. Musiałem wyjść z auta - zamknąć - otworzyć - dopiero mogłem odpalić samochód.
  11. Bardzo dziękuję za odpowiedź i zainteresowanie Z tego co widzę, to przekaźnik jest oznaczony symbolem K20. Przed przekaźnikiem jest bezpiecznik oznaczony FV6 20A, także w tych miejscach poszukam najpierw usterki. Jutro w dzień zajmę się tym Pozdrawiam
  12. Witam Przeczesalem forum jednak nie mogę sobie poradzić z usterka. Po zaparkowaniu auta i ponownym powrocie za ok. godzinę do niego usłyszałem, ze pompa paliwa nie załącza się. Auto pali, ale gasnie. Nie zapala sie check ani inna kontrolka na konsoli. Sprawdziłem bezpieczniki pod kierownicą w miejscu 19 (pompa paliwa) jest puste pole. Z tego co wyczytałem, przekaźnik jest umiejscowiony kolo zbiornika plynu chłodniczego (różowy 30 A) jest jeden w puszce. Również znalazłem informację ze jest to przekaźnik koło akumulatora pomarańczowy 40 A. Innych pomysłów nie mam. Nie mam również przyrządów do sprawdzenia napięcia. Próbowałem drugim kluczykiem odpalić - to samo. Czy wystarczy organoleptycznie wymienić przekazniki az pompa ruszy? x18xe1 2000r Dziękuję Krzysztof
×
×
  • Create New...