Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Grzesiekk899

Forumowicz
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Grzesiekk899

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Radom

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC Kombi 06' 1.9cdti Z19DT 400Nm 170KM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czytałem cały wątek:) sprawdzę jeszcze ten napinacz. Dzięki i pozdrawiam.
  2. Myślisz że to rozwiąże problem? Już nie mam pomysłu na to. Zrobiłem jeszcze tak jak radził jeden z kolego na grupie VC z facebooka. Rozpiąłem na dłuższą chwile akumulator ale nic to nie dało.
  3. Witam wszystkich. Jakiś czas temu zmieniłem swoje welury na skórę w VC FL. W starych fotelach maty nie było. Ostatnio zabrałem się za fotel pasażera żeby rozpiąć tę szarą kostkę w siedzisku żeby nie waliło kontrolką od poduszek po oczach. Kostka rozpięta, fotel przykręcony. Siadam na fotel pasażera odpalam auto i rzeczywiście kontrolka nie świeci się- sukces. Jednak dzisiaj zapaliła się znowu. Wsiadam do auta, pasażer obok mnie, odpalam auto i kontrolka nie świeci się. Zatrzymuje się na czerwonym i po chwili ruszam- kontrolka zapaliła się i po chwili zgasła sama. i tak ze 3-4 razy. Zauważ
  4. To wiem. Dzięki za pomoc i doradzenie co i jak. Pozdrawiam.
  5. Wiem własnie. A orientujesz się może czy te przednie SACHS Super Touring nr 312 609/312 610 są sztywniejsze od takich standardowych SACHSÓW?
  6. Dzięki za pomoc. A jeśli chodzi o przód to co polecasz ? Te SACHSY SUPER TOURING? będą sztywniejsze od standardowych SACHSÓW? czy może lepiej cos innego ?
  7. Spoko już to znalazłem. A powiedz mi jeśli chodzi o ten tył to podejdą jedne i drugie bez problemu do kombi ? przyznam że wołałbym te o krótszym skoku na tyle tak jak i na przodzie.
  8. Witam wszystkich. Trochę odświeżę temat. Z racji tego że założyłem sprężyny -35/-35 do swojej VC FL KOMBI Z19DT chciałbym tez wymienić amortyzatory. Okazało się że przednie amortyzatory są do nich za miękkie i na dołkach przednie amortyzatory dobijają do końca i słychać stukanie. Chciałbym założyć amortyzatory przód/tył z SACHS SPORT. (chyba że macie inna propozycje jeśli chodzi o przód) Generalnie chodzi o to żeby na przodzie był amortyzator trochę twardszy i o krótszym skoku. Może BILSTEIN B4? ie mówię już nawet o b6 i b8 bo wiadomo że są to typowo sportowe amortyzatory i już
  9. Witam. Dziś stwierdziłem że przerobie wydech w swoim aucie żeby trochę lepiej brzmiał no i żeby spaliny miały trochę lepsze ujście. Jak na razie został wywalony tłumik końcowy który ma być dokończony po weekendzie majowym tzn. będzie pociągnięta zwykła rurka do samego zderzaka która będzie się rozchodzi na stronę lewą i prawą. Na sam koniec dojdą nakładki które wypuszczę ze zderzaka. Mam tylko problem z katalizatorem. Ile ich jest? wiem że na pewno jeden zaraz za turbo. DPF został wywalony elektronicznie i mechanicznie. Została sama puszka. Na ten moment auto brzmi nawet spoko. Nie jest z
  10. /A jakiego smaru używaliście przy montażu? i u jakiego producenta kupowaliście tuleje?
  11. to nie reklama możesz być pewien:) link z allegro wrzuciłem na wszelki wypadek gdyby ktoś pytał gdzie zamawiałem to że auto będzie sztywniejsze to wiem jestem tylko ciekawy jak auto będzie się prowadzić opinie sprawdzałem po zakupie i jak trochę poczytałem to jestem zaniepokojony że niby auto tragicznie się prowadzi że niby wahacza bardzo dostają w kość i sie krzywią bo tuleje są zbyt sztywne...dlatego chcę zaczerpnąć info u źródła jeśli ktoś jeździ na takich częściach to chętnie poczytam opinię
  12. Witam wszystkich. Jestem nowy na forum i właśnie przerabiam temat zawieszenia tylnego i przedniego. Jeśli chodzi o przód to mam już nowe wahacze, końcówki, łączniki, drążki oraz przeguby. Jeśli chodzi o tył to poleciały mi łączniki no i standard śruby na prostych stoją wiec zamówiłem nowe wahacze ze śrubami. Szukając wahaczy na allegro natknąłem się na tuleje poliuretanowe i zamówiłem stwierdziłem że jak już robić to na tip top i teraz moje pytanie brzmi następująco: Czy ktoś z forumowiczów jeździ na tylnym zawiasie w VC kombi z poliuretanu? tzn: Tuleje stabilizatora tylneg
×
×
  • Create New...
UP