Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

DŁUGAS

Forumowicz
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About DŁUGAS

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Opel Vectra C Kombi 2.2 Direct 155 KM

Recent Profile Visitors

128 profile views
  1. Witam wszystkich. Mam pytanie wiem ze juz ten temat byłna forum ale nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na mój problem, posiadam vectrę c 2.2 Direct 155 KM niedawno robiłem remont silnika i wymieniłem olej wlany 5w30 GM po zapaleniu auta i przejechaniu 2 km zapaliła się kontrolka poziomu oleju i już nie zgasła, jak auto zgaszę i znowu zapale to się nie pali ale przejadę ze 2 km i znowu się zapala i już nie gaśnie dodam że olej trzyma nic nie ubywa, żadnych błędów na kompie nie ma. Czy to wina oleju czy może czujnika, jak sprawdzić czujnik poziomu oleju czy jest dobry.
  2. Sprawa rozwiązana okazało się że katalizator jest rozsypany, wybebeszyłem kata i auto żyje,teraz zbieram na nowego dzięki wszystkim za wszelką pomoc
  3. a jak bym odkręcił kolektor i go odpalił, na pewno trochę hałasu ale bym wtedy zobaczył czy będzie chodził
  4. w poniedziałek demontuje kata i dam znać mam nadzieję ze to będzie to
  5. tak jak pisałem wcześniej , zdziwiło mnie to ze auto chodziło 10 sek a kat był bardzo mocno gorący
  6. tylko że ja go nie mogę odpalić góra na 10 sek.
  7. ale czy przy zapchanym katalizatorze sonda lambda przed katem nie będzie podawała błędnych wartości na kompa
  8. A zapchany kat może dawać takie objawy ze zbyt bogatą miesznką
  9. Przed chwila go odpaliłem chodził 10 sekund ale dotykam kata a on goracy aż sie opażyłem dodam ze silnik zimny, czy tak ma być
  10. Odpali na 10 sekund i gaśnie i jak gaśnie to coś buczy w od strony filtra powietrza
  11. Tak brak błędów na kompie, opel jest po wymianie pierscieni po remoncie nie przejechałem nawet 100 metrów bo nie miał siły ruszyć a auto w sumie pochodziło razem może ze 40 minut i to na wolnych obrotach. A czy jak by był przestawiony rozrząd to by coś pokazało na kompie?
  12. Remont robiłem sam wkładałem szczelinomierz jak miałem włożone nowe pierścienie to miedzy pierścieniem a tłokiem ledwo wcisnołem 0,10 a znajomy mechanik mówił że jak powyżej 0,15 nie wcisne to jest ok. Dzisiaj odkreciłem świece oczywiście okopcone zaświeciłem lampka na tłoki i wszystkie 4 mokre. Już nie mam pojecia co z tym grechotem.
  13. Witam. Posiadam vectre c 2.2 Direct problem jest taki ze po remoncie silnika auto chodziło na wolnych obrotach przez 20 min. potem chciałem ruszyc a on wogole mocy nie ma jak by miał z 50KM i gaśnie. Na nastepny dzień chciałem odpalic a tu zonk odpala pochodzi 5 sekund i gaśnie wykreciłem świece i wszystkie 4 okopcone czarną suchą sadzą, na kompie żadnych błędów ciśnienie paliwa po włączeniu zapłonu 5 bar jak kręce silnikiem dobija do 70 bar, a i w oleju czuć troche benzynę. Opel po wymianie uszczelniaczy,pierścieni,panewek i po planowaniu szczelność zrobiona i dotarcie gniazd zaworów.
  14. Witam serdecznie. Posiadam Vectrę 2.2 Direct 2004 rok. Męczę się już długo z pewnym problemem otóż auto jest po remoncie głowicy i wymianie pierścieni, po złożeniu opelka auto odpaliło elegancko pozostawiłem na 20 min aby pochodził sobie na wolnych obrotach, po tym czasie wsiadam chce ruszyć z jedynki a on nie ma siły ujechać nawet 10 metrów i zgasł, ręce mi opadły. Odpalać odpalał ale nie miał siły to go podpiłem pod komputer i zero błędów. Na następny dzień chce odpalić a on pochodził 5 sekund i zgasł, i do tej pory nie chce odpalić jeszcze dodam że po wykręceniu świec wszystkie okopcone tak
  15. jaki powinien być luz stykowy na pierścieniach po włożeniu do cylindra bo u mnie jest 0,6 mm
×
×
  • Create New...
UP