Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

erbb66

Forumowicz
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About erbb66

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    Vectra C FL 2008

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jakby to bylo takie proste to juz bym tak zrobił. Niestety ale jak podam mu mase to wchodzi na wyzsze obroty bo caly czas daje max podcisnienie, zaworek musi sam sterowac a tak sie nie dzieje
  2. Witam Potrzebuje speca lub dobrej wskazówki do z30dt. Mianowicie mam problem z błędem P1110-62 czyli nastawnik klap zablokowany w pozycji otwartej, bank 1. Wiec po kolei: Kolektory wyczyszczone, nastawniki obydwa sprawne, klapy ręcznie chodzą jak nowe. Vaccumpompa daje idealne podcisnienie ktore dochodzi do zaworka podcisnienia a ten z kolei powinien przekazywać podcisnienie do nastawników. Niestety ale po odpaleniu silnika, nastawniki podnoszą sie do samej góry i po 3 sekundach opadają w skutek braku podciśnienia. Zaworek nie podaje go dłużej niz kilka sekund i wyskakuje check. Zaworek wymieniony na nowy lecz problem pozostał. Odpialem kostke od zaworka, zmierzyłem napiecie i jest 12V wszystko ok. Ale po podpięciu kostki masa sie gubi i w ten sposób zaworek zostaje bez sterowania i klapy nie działają. Gdzie szukac przyczyny, co innego ma wyplyw na to? A może tak ma to działać a cos innego świruje? Liczę na pomoc Pozdrawiam
  3. Czy ktoś wie gdzie dostanę nowy lub używany z gwarancja nastawnik klap do z30dt? ASO odpada, koszt 2000zl Na ebayu nie ma nic.
  4. Ja też stawiam na układ wtryskowy. To klepanie najbardziej slychac podczas przyspieszania do 50km/h, coś strasznego... Wcześniej jezdzilem W211 dieslem 3.2 R6 i byla to symfonia w porównaniu do tego V6 Liqui Moly wlany 2000km temu, bez poprawy.
  5. Witam Mam problem z Vectra 3.0 cdti z30dt Rok 2007 113tys ori nalotu https://youtu.be/th_YBzAqtlQ Na załączonym filmiku slychac nierówną i głośną prace silnika (klepanie) . Dzieje się tak tylko na zimnym silniku, po rozgrzaniu stukanie ustaje lecz pozostaje problem szarpania w przedziale 1200-1800obr. (Słychać też rolkę ale nie ma to znaczenia) No i spalanie od 11L/100km to troche za dużo przy dość ekonomicznej jeździe... Wszystkie możliwe filtry i oleje wymienione Brak błędów. Gdzie szukać usterki?
×
×
  • Create New...