Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

gandalf58

Forumowicz
  • Ilość treści

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O gandalf58

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    vectra c
  1. U mnie dym leciał spod maski, winna była dziurawa rurka przy chłodnicy EGR - swoją drogą droga część. Poza tym objawy jak u Ciebie, DPF był zapchany.
  2. Słyszałem, ze podobno zamienniki potrafią w krótkim czasie zapchać DPF. Jak to wygląda w Twoim przypadku? I jakiej firmy kupiłeś zamiennik?
  3. Cześć, ponieważ nie mogę znaleźć odpowiedniego działu piszę tutaj (ew. proszę o przeniesienie do właściwego). Potrzebuję czujnik temperatury spalin ZA DPF. Jeżeli akurat ktoś ma na sprzedaż używany oryginalną część to proszę o kontakt
  4. Ok, czyli rozumiem, ze mechanik podmiany filtra nie zrobil.. Czy mogę wobec tego nim jeździć? Czy DPF faktycznie może się szybko zapchać skoro są te błędy? Jeżeli czujnik jest zepsuty to kupować zamiennik? Może spowodować jakieś problemy?
  5. DPF byl czyszczony chemicznie. Blad: "P1902-05 Exhaust Gas Temperature Sensor High Voltage (Bank 1 Sensor 2)". Vectra c 01.2006
  6. Witam wszystkich serdecznie Ostatnio oddałem Vectre 1.9 cdti na wymianę rurki od chłodnicy przy EGR ponieważ śmierdziało mi w aucie podczas jazdy. Po wymianie samochód strasznie był zdławiony, nie nabierał prędkości. Po przejechaniu ~ 40 km zgasł i nie chciał odpalić na dłużej niż 1 sekundę. Dodatkowo mechanik zmienił olej a na bagnecie było dobre 1,5 cm ponad MAX. Stwierdziłem, że zapchał się DPF i zholowałem go na czyszczenie. Winny był kawałek plastiku, który utknął w klapce EGR'a i nie pozwalał mu się otwierać. Przy odbiorze dostałem informację, że do wymiany jest jeszcze czujnik temperatury spalin za DPF (który przed oddaniem był sprawny). Niestety mechanik chciał mnie naciągnąć i nie zdecydowałem się u niego wymieniać tego elementu. Dodatkowo przy odpaleniu samochodu (przy odbiorze jeszcze u mechanika) pojawiła się kontrolka samochodu z kluczem oraz migała kontrolka świec żarowych. Poczytałem trochę w internecie i podobno jest to sygnalizacja AWARYJNEGO WYPALANIA DPF, ponieważ jest zatkany w 96-120% (w ogóle co to znaczy ze jest zapchany w 120%????). Podobno problem rozwiązywało przepalenie DPF'a - ~20 km trasa. Samochodem wróciłem do domu i przez kilka dni nie ruszałem. Zadzwoniłem do przemiłego sprzedawcy używanych części do OPLA w celu zakupienia tego czujnika - niestety nie posiadał. Wobec tego spytałem się go czy zamiennik się nadaje. Odpowiedział, że zdarzały się sytuacje, gdzie po kilkudziesięciu km po założeniu zamiennika DPF znowu się zapychał. Postanowiłem zaryzykować i spróbować przepalić DPF - przejechałem 30km na obrotach rzędu 2,5 - 3k. Niestety kontrolka wciąż miga. Wobec tego mam do Was następujące pytania: - czy ryzykować i kupować zamiennik tego czujnika? - czy ktoś może ma na sprzedaż ten czujnik używany? Jeżeli cena nie byłaby za wysoka to może być to też krótsza wersja.
×
×
  • Utwórz nowe...