Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Sebek1

Forumowicz
  • Ilość treści

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Sebek1

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra 2.0 T

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Ooo było super , będziemy w kontakcie
  2. Witam , aktualnie jestem w Krakowie , i mam pytanko , czy ktoś z forumowiczów ma op-com ? ( By się podłączyć , nawet zapłacę chodzi o komputer pokładowy , tj odblokowanie opcji
  3. Tak , mieli specjalne wiesz ogólnie zrobione wszystko okey ,ale szef zdzierca jak cholera także już tam nie pojadę ( a wtedy to była patowa sytuacja )
  4. Graty z febi Ponad 3000 tysiące z robocizną , pompa też była wymieniana , wiadome przy okazji olej filtry itd.. mnie chyba naciągnęli na robociznę bo sama robocizna 1000 zł ale to nie było ASO tylko mechanicy od opli
  5. Ja miałem to samo (takie cykanie przy zimnym silniku ) , tylko w silniku 2.0T rok 2007 łańcuch zahaczał o napinacz a urwała się łyżwa (kawałek plastikowy ) koszt z robocizną....3000pln więc trochę dało po d****
  6. Wiesz co , nie wiem czy mechaniory go wymieniali...
  7. Rozrząd wraz z nową pompą był wymieniany a przed wymianą też były te objawy , hmm , widziałem takie odczynniki co barwią płyn chłodniczy znaczy widaćinny kolor pod światłem uv , może takie coś kupię i przetestuję jak nie znajdę wycieków ,
  8. Witam , i ja chciałem się podpiąć pod temacik.... Już piszę o co chodzi : Co jakiś czas muszę dolewać płynu chłodniczego jakoś średnio co 300 km , chociaż tak mi się wydaję gdy auto "ciśnę " to płyn szybciej znika brak widocznych wycieków , zrobiłem test na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą ( na płyn reakcyjny ) i wszystko jest okey ale takie wrażenie ze do zbiorniczka wyrównawczego powraca płyn z bąbelkami (czyżby się zapowietrzał ?) , ale z rury tak jakby wylatywał bardzo lekki biały dym ( auto jest na gazie ) i obroty są też na jałowym nierówne ( może to jest też związane z ubywającym płynem ?) Może któś miał podobnie ?
  9. Ok , wielkie dzięki ps mam jeszcze problem z uciekającym płynem chłodniczym ,ale to w innym temacie
  10. Witam , mam vectrunie 2.0 Turbo rok 07 Dziś zauważyłem ,że w okolicach silnika się poci coś tylko kurcze nie wiem co to jest... Poniżej fotki , (chodzi o ten element pordzewiały ) tam na łączeniu się poci to cos...Powyżej jest zbiornik wyrównawczy płynu chłodniczego
×
×
  • Utwórz nowe...