Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sebek1

Forumowicz
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Sebek1

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra 2.0 T

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A tu dostęp do filtra w silniku 2.0Turbo... Zastosowana nasadka 32 i przedłużka
  2. Wiesz , co mam takie wrażenie że minimalnie mniej częsie
  3. I już udało ci się rozwiązać problem ? (Podobny problem mam, ale w silniku 2.0)
  4. Sam sobie odpowiem , bo już wiem ... Tak mozna i przez czujnik wstecznego też
  5. Hejka , pytanko szybkie , czy przez ten otwór na zdjęciu mogę wężykiem wlać olej do skrzyni ? ( Śruba do wlewu się ukręciła ) silnik 2.0T
  6. Ooo było super , będziemy w kontakcie
  7. Witam , aktualnie jestem w Krakowie , i mam pytanko , czy ktoś z forumowiczów ma op-com ? ( By się podłączyć , nawet zapłacę chodzi o komputer pokładowy , tj odblokowanie opcji
  8. Tak , mieli specjalne wiesz ogólnie zrobione wszystko okey ,ale szef zdzierca jak cholera także już tam nie pojadę ( a wtedy to była patowa sytuacja )
  9. Graty z febi Ponad 3000 tysiące z robocizną , pompa też była wymieniana , wiadome przy okazji olej filtry itd.. mnie chyba naciągnęli na robociznę bo sama robocizna 1000 zł ale to nie było ASO tylko mechanicy od opli
  10. Ja miałem to samo (takie cykanie przy zimnym silniku ) , tylko w silniku 2.0T rok 2007 łańcuch zahaczał o napinacz a urwała się łyżwa (kawałek plastikowy ) koszt z robocizną....3000pln więc trochę dało po d****
  11. Wiesz co , nie wiem czy mechaniory go wymieniali...
  12. Rozrząd wraz z nową pompą był wymieniany a przed wymianą też były te objawy , hmm , widziałem takie odczynniki co barwią płyn chłodniczy znaczy widaćinny kolor pod światłem uv , może takie coś kupię i przetestuję jak nie znajdę wycieków ,
  13. Witam , i ja chciałem się podpiąć pod temacik.... Już piszę o co chodzi : Co jakiś czas muszę dolewać płynu chłodniczego jakoś średnio co 300 km , chociaż tak mi się wydaję gdy auto "ciśnę " to płyn szybciej znika brak widocznych wycieków , zrobiłem test na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą ( na płyn reakcyjny ) i wszystko jest okey ale takie wrażenie ze do zbiorniczka wyrównawczego powraca płyn z bąbelkami (czyżby się zapowietrzał ?) , ale z rury tak jakby wylatywał bardzo lekki biały dym ( auto jest na gazie ) i obroty są też na jałowym nierówne ( może to jest też związane z ubywającym płynem ?) Może któś miał podobnie ?
×
×
  • Create New...