Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

seble

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About seble

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Signum

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wykonałem dzisiaj testy, po kalibracji czujnika i wykasowaniu błędów problemy ustały.
  2. Zrobiłem kalibrację czujnika, skasowałem błędy, na blokach pomiarowych mam wartości skrajne 125,-123. Czy można je uznać za prawidłowe, w innych wątkach wartości są znacznie wyższe. Jeździć już dzisiaj nie próbowałem, po wczorajszych problemach trochę się bałem
  3. Dzięki, jak programowanie nie pomoże to pewnie to będzie następny krok. Taki czujnik jest Plug&play, czy trzeba coś jeszcze dodatkowo informatycznie ustawiać?
  4. Cześć, Mojemu Signum zaczęły doskwierać błędy jak w załączniku, w tym dwa które najbardziej mnie martwią: C0045-26 rear left wheel speed sensor no signal 0460-11 steering angle sensor circuit malfunction Jutro spróbuje skonfigurować czujnik kąta skrętu oraz sprawdzę co dzieje się na blokach pomiarowych podczas skręcania. Czy jest coś poza powyższymi czynnościami, co mogę zrobić samodzielnie przed szukaniem specjalisty? Błędy spowodowały, że nie mogłem dzisiaj ruszyć na śniegu pod minimalne wzniesienie, musiałem wyjechać tyłem, ponieważ na wstecznym normalnie ruszałem,
  5. Za późno przeczytałem, zamówiłem już akurat nowe, ale na szczęście też nie majątek.
  6. Sprawca znaleziony. Był to ten wąż obok zaznaczonego, złączka od przewodu klimatyzacji ocierała o ten od powietrza i się przetarł i pękł. Będę to musiał jakoś mechanicznie rozdzielić od siebie po wymianie. Dziękuje wszystkim za pomoc.
  7. Dzięki za informację, w weekend zabieram się za dokładne sprawdzanie. Zapytam jeszcze raz o piankę do sprawdzania nieszczelności, nie zaszkodzi jak gdzie jakaś mała ilość się dostanie?
  8. Dzięki, A czy moge w tym przypadku zastosować spray do wykrywania nieszczelności w instalacjach gazowych, nie wywoła to jakiś negatywnych skutków? Podejrzewam że bez zrzucenia zderzaka się nie obejdzie. Ps. A ten od klimy, da się to wymienić w domowych warunkach, bez zakuwania?
  9. Cześć, z góry przepraszam jeśli dodałem temat do nieodpowiedniego działu. A wracając do sedna, w trakcie jazdy pojawiły się u mnie wyraźnie słyszalne szumy "uciekającego" powietrza, którym towarzyszył spadek mocy. Po odpaleniu na postoju jest ok, natomiast po chwili jazdy silnik wkręca się do 2,5k obrotów i na tym koniec. Na postoju ciężko było wykryć skąd powietrze ucieka, zauważyłem jedynie jeden nieszczelny przewód gumowy, wokół którego było trochę brudno i chciałbym zapytać, czy on jest powiązany z przepływem powietrza, oraz czy można go samodzielnie wymienić, ponieważ jest
  10. Dzisiaj rozebrałem kolejny raz tą roletę i wydaje się że wszystko jest. O tym, że przed montażem trzeba nakręcić sprężynę przeczytałem dopiero po powrocie do domu, więc następnym razem spróbuję jeszcze tego, i być może uda się rozwiązać problem.
  11. Cześć, czy posiada ktoś z Was schemat mechanizmu zwijania rolety, mój niestety nie działa i chciałem sprawdzić czy czegoś mi nie brakuje. Roletę mam w bardzo dobrym stanie i chce się dowiedzieć czy da się uratować zanim kupię nową. W środku znalazłem taki plastik, ale nie mam pewności czy to wszystko czy powinno być jeszcze coś.
×
×
  • Create New...
UP