Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Hemi

Forumowicz
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Hemi

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    Vectra Cfl kombi

Kontakt

  • Telefon
    504316745

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Przeczytałem 11 stron tego tematu i nie widzę żadnej informacji o ogrzewaniu postojowym do Vectry C 2.0t z20net. Oryginalnie wychodził piec Eberspacher Hydronic 95550FD ale nie ma obecnie takich używek na rynku. Może ktoś podpowie jaka jest alternatywa, chętnie zamontowałbym ogrzewanie postojowe do mojej Vectry.
  2. Po dzisiejszym dniu chce się poddać. Wykonałem nowy przewód masy, krótki na 20cm z wykknanym otworem w podłodze i skręconym śrubą m8. Oczywście wszystko wyczyszczone do gołej blachy wraz z nakrętką i śrubą. Kabel o takim samym przekroju jak ten od plusa. Dokupiłem nowy przewód RCA firmy Lightning audio 1metr. Uporządkowałem kable, zakułem końcówki, skręciłem i godzinę męczyłem się z ustawieniami wzmacniacza. Opiszę co teraz jest "grane" : 1-odłączyłem całkowicie subwoofer ponieważ nie słychać go! Wcześniej coś tam odżył ale nie miałem włożonej tylnej kanapy, teraz po jej montażu z bagażnika nie dochodzą basy. 2-Głośniki w drzwiach wygrzały się i grają teraz bardzo dobrze, tył odłączyłem ale niestety na tylnej kanapie teraz jest nudno... 3-nie ma już szumów od alternatora ale głośne uderzenia podczas załączenia Remote i jego wyłączenia, pozostały. Są one na tyle glośne, że boje się o głośniki czy aby nie zepsują się. 4- Jak nie mam wpiętego kabla RCA to tylne głośniki w drzwaich(seryjne)grały pięknym, niskim basem, natomiast jak tylko wpiąłem jeden kabel RCA to tył wyciszył się i znikł całkowicie bas w tylnych głośnikach-czy takie zjawisko jest normalne? Dodam, że mam tylko jeden kabel RCA tetaz podpięty czyli dwa kanaly są zajęte we wzmacniaczu. Poniżej foto z ustawieniami. Zerknijcie proszę czy nie popełniłem jakiegoś błędu z włączeniem czegokolwiek i wpięciem RCA. Jedno ze zdjęć posiada jest wpięty kabel do subwoofera. Teraz jest odpięty. Jestem sfrustrowany faktem, że subwoofer nie gra, czy coś jest nie tak u mnie lub jest to możliwe przy takim małym subwooferze?
  3. Mostek wykonany, subwoofer dostal więcej mocy i teraz go słychać. Gra przyjemnie ale nie ma efektu wow. Myślę, że radio już nie jest w stanie nic więcej podać a sam woofer 8 cali dużej Vectrze to za mało. A co do kabla masowego- mam go wymienić? Uderzenia w głośnikach są mocne i szumy wraz ze wzrostem obrotów denerwują.
  4. Teraz czytam, że źle mostkowałem wzmacniacz. Ja zrobiłem dwa plusy do jednego z suba i tak samo dwa minusy do minusa suba, podepnę to tak jak jest na schemacie obudowy.
  5. Z kablem masowym wyszło tak, ponieważ w sklepie nie mieli innego przekroju kabla a plusowy kabel kupowałem na allegro. Masa przykręcona jest do przedniego słupka z dwoma innymi kablami. Wyczyszczona dokładnie do gołej blachy i zabezpieczona miedzią w spray. Jeśli trzeba to znajdę inne miejsce na masę i mogę wymienić kabel na grubszy jeśli tak trzeba. Aaa miałem też napisać, że podczas włączenia radia i wyłączenia jest bardzo głośny stuk w głośnikach, za każdym razem. Wrzucam foty jak to teraz wygląda, wzmak ma być pod siedzeniem pasażera. Gain na subwoofer jest ustawiona na max a nadal nie ma basu z niego a gra mocniej przód. Wydaje mi się, że ten subwoofer mimo 20cm powinien dawać miękki bas, w Alfie 159 z ori subem bose gdzie głośnik ma 13cm lepiej to grało...
  6. Po długiej przerwie tutaj, mam problem z CarAudio. 1. Zacznę od buczenia w głośnikach podczas odpalonego silnika, tetaz doczytałem, że nawet w nowych instalacjach powinno się w takich wypadkach montować filtr pętli masy na RCA. Kupię i sprawdzę czy zadziała. Mam teraz kable RCA Prolink do TV z ekranowaniem i niestety mimo to są zakłócenia. 2. Wygłuszyłem wszystkie drzwi i podłogę oraz bagażnik. Użyłem mat STP gold drzwi i alu butyl Bitmat na resztę auta, plus oczywiście pianka. Zamontowałem w przednie drzwi głośniki Audio system Evo, wzmacniacz Audio System M75.4 Kanały, radio DVD 90 ma wyjścia RCA dołożone i remote i w bagażniku subwoofer Audio System HX 08 SQ. Kable w drzwiach przednich wymienione na porządne OFC 1,5mm a subwoofer 2,5mm Problem polega na tym, że tylne drzwi gdzie są ori głośniki daje więcej niskiego basu niż przednie głośniki i subwoofer razem... Subwoofer ledwo co daje basu, już więcej przednie EVO 16cm potrafią go dostarczyć. Niestety nie ma ani zejścia niskiego ani wykopu. Nie mogę zmostkować suba na kanale 3 i 4 bo wzmacniacz przełącza się w tryb zabezpieczenia. Da się coś zrobić aby subwoofer spełniał swoją rolę? Dodam, że kable zasilające to plusowy pod akumulator 20mm, minus 16mm
  7. Temat umarł jakiś czas temu ale w końcu kupiłem jakieś granie do auta. Nie bawem założę temat z moją Vectrą gdzie opiszę zmiany. Kupiłem: Wzmacniacz Audio System M75.4 Głośniki na przód Audio system M165 Evo Subwoofer Audio system hx08 sq w oryginalnej obudowie( po wycięciu wzmocnienia w boczku bagażnika prawej strony, wejdzie w sam raz) Okablowanie Hollywood + kable głośnikowe 1,5mm do drzwi i 2,5mm subwoofer Radio zostawiłem- dvd90 z rca i remote Uruchomię całość i napiszę jakie są moje odczucia co do jakości.
  8. Twoje słupki są mega! Nie chcesz ich sprzedac? Chętnie posłuchałbym takiej konkretnej instalacji ale jeszcze waham się jeszcze co do radia. Napewno zostanie 2din, nawet kosztem gorszej jakości.
  9. Koledzy, może ktoś pomoże co do zmiany UEC? Już opadają mi ręcę przy zmianie UEC tak aby działał mi AFL. Na pewno ktoś na forum ma pojęcie jak mi pomóc i czy operacja, którą opisałem jest wykonalna. Help me please
  10. Jak w temacie. Dużo jest o programowaniu UEC dotyczącym wymiany UEC z tej samej wersji silnikowej ale co w przypadku wymiany UEC z Diesla 1.9cdti 150km do benzyny 2.0 z20net? Niektóre piny są w innych miejscach, da się zaprogramować działanie wszystkiego po montażu innego UEC lub pozostaje szukać wyłącznie tej wersji silnika, która jest w aucie obecnie? Dla porównania zdjęcia z diesla i benzyny
  11. Hej, Poratuje mnie ktoś schematem do wtyczki ze zdjęcia( łączenie przedniej wiązki przy kielichu z wiązką idącą do wnętrza) oraz schematami zawierającymi opisy wtyczek reflektorów przednich z wersją na zwykłe lampy H7 oraz te z AFL? Potrzebne są schematy z opisem pinów lub i kolorami. Mam książkę sam naprawiam vectra III ale w niej są tylko schematy podzespołów wewnątrz auta takich jak radio lub bezpieczniki. Ponad to przydatne będą również schematy UEC dla wersji z AFL oraz dla zwykłych H7. Będę wdzięczny za pomoc
  12. Hemi

    bi-xenon AFL

    Wspomniałeś o zmianie w zegarach, co tam musiałeś zmieniać?
  13. Hemi

    bi-xenon AFL

    Nikt inny nie udzielił się z pomocą więc zaczekam Po zakończonej operacji postaram się o tutorial. Na chwile obecną najwięcej czasu zajęło mi wyciągnięcie wiązki z diesla i przygotowanie do przeszczepu w benzynie. Muszę do wiązki z diesla dodać kable do elektrycznej pompy wspomagania i całość może ruszy. Zastanawiam się czy CIM przekładać albo zostawić ten co jest w benzynie(mogę jakoś sprawdzić czy obecny CIM ogarnie AFL?)
  14. Hemi

    bi-xenon AFL

    Zostało mi już tylko podpiąć wiązkę do kostki z załączonego zdjęcia. Zdjęcie wtyczki z diesla. Czy ktoś pomoże mi ze schematem tej wtyczki? Potrzebny jest opis pinów, który do czego.
  15. Hemi

    bi-xenon AFL

    Moja majówka wygląda jak widzicie:) Jestem skłonny z4obić tutorial do montażu AFL ze zwykłych H7. Ściągnąłem TIS2000 ale nie mogę go na szybko odpalić, stąd prośba o schematy: schemat UEC, schemat dużej kostki przy kielichu przy mechanizmie wycieraczek, gdzie łączy się wiązka komory z wiązką idącą do kabiny. Oraz schemat do tylnej kostki, która posiada wyjścia na czujnik poziomowania tylny. Mam małe ułatwienie bo wiązka łącząca tył z przodem ma piny do poziomowania więc jedynie muszę dołożyć kabel z czujnika do kostki. Tutaj też pytanie, czy ta kostka jest rozbieralna by dołożyć 3 piny? Widoczna na 1 foto. A czy ktoś mi powie do czego może być podpięta kostka z 3 zdjęcia, w benzynie i dieslu jest wolna...
×
×
  • Create New...