Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

klonek

Forumowicz
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About klonek

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 03/16/1984

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Płock
  • Zainteresowania
    Nic nie robić nie mieć zmartwień chłodne piwko w cieniu pić....

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jest, jak się zagrzeje świszczy ale dużo ciszej
  2. Przy dodawaniu gazu również podczas jazdy słychać taki dźwięk, szpilka raczej wykluczona bo nie widać żadnego okopcenia od spalin przy kolektorze wydechowym, złącze elastyczne wymienione, Egr wylogowany Czy taki dźwięk może być spowodowany uszkodzonym bądź zabrudzonym i nie działającym poprawnie zaworem sterującym turbina N75 received_3381439778648589.mp4
  3. Wytłumaczę to w ten sposób... Ogólnie zły dzień był Pozdrawiam.
  4. Albo jesteśmy ludźmi poważnymi i profesjonalnie podchodzimy do sprawy i wnosimy coś ciekawego do tematu albo sobie jajca robimy. Na pitolenie głupot to jest chyba inne miejsce na forum. A sprawa jest dla mnie ważna bo jeżdżę z małymi dziećmi i jeśli śmierdzi spalinami w kabinie to znaczy że to wdychamy a zapewne nie jest to zdrowe.
  5. za***isty jesteś... Jak nie masz nic do dodania odnośnie postu to mam ciekawą radę wyp..... Za bramę
  6. Czasem mi śmierdzi spalinami w kabinie dzisiaj podczas takiego dnia serwisowego zauważyłem że pod osłoną na wysokości egr jest takie okopcenia i myślę że stąd idzie później smród do kabiny czy to jest normalne że puszcza z tego egr przez ten otworek w nim
  7. Po wymianie termistorow za panelem klimatyzacji i tego z boku koło parownika klima dopiero zaczela chłodzić tzn temperatura w kratkach schodzi do 2 stopni przed wymiana bylo to max 10 stopni jak schodziła, tylko że przed tą wymiana sprężarka pracowała cyklicznie a teraz jak włączę kline to chodzi caly czas czy to tak właśnie powinno być?? I jeszcze jedno bardzo bym prosił jak ktoś wie które to nawiewy tzn czujniki według opcoma Lewa strona przy podłodze to który czujnik I lewa strona wewnątrz to który czujnik Pytam bo coś mi jeszcze nie gra
  8. Wymieniałem ostatnio termistory nawiewu bo zdarzało się że lewa strona grzała a prawa chłodziła. Ogólnie miałem wrażenie że klima słabo chłodzi. Po wyjęciu czujników okazało się że dwa już były robione. Lewy za panelem klimatyzacji i ten co jest przy parowniku z boku przy prawej nodze kierowcy. Oba Wymienione termistory były takie same tzn 10k Ohm , a ten przy nodze powinien oryginalnie mieć 5k Ohm i taki wlutowałem. Temperatura w kratkach się wyrównała a klima zaczęła chłodzić jak wściekła, z kratek wieje 2 st C. Zastanawia mnie jeden zauważony szczegół. Przed wymiana termistorow
  9. Czy te termistory to się lutuje jak leci bez zwracania uwagi na nóżki
  10. Zrobione według instrukcji z jednym wyjątkiem gdyż zgubiłem jeden element mianowicie R11 100 kohm i dałem w to miejsce 10 kohm. Aux działa gra luks ale prawa strona fmgra trochę ciszej, czy to może być spowodowane zamienionym elementem R11
  11. Od założenia tematu minęły lata ale może ktoś odpowie.... Czy objawy ustąpiły po wymianie wysprzeglika
  12. Dopadł i mnie problem z nie odbijaniem pedały sprzęgła. Wymieniona sprężyna ta przy pedale, stara miała ściśnietę zwoje praktycznie nie pracowała. Nie pomogło. Wymieniona pompka sprzęgła na nową TRW, układ odpowietrzony w taki sposób po zamontowaniu nowej pompki szwagier pompowal pedałem sprzęgla i ze zbiorniczka pobierało płyn na bieżąco uzupełniany jak zaczął lecieć przez odpowietrznik to go zakręciłem. Powtórzyliśmy to kilka razy, pompowanie trzy razy wciśnięcie pedału i odkręcenie odpowietrznika zleciało trochę płynu bez powietrza, pedał zostawał w podłodze podciagniecie ręką i tak k
  13. On powinien tak wisieć pod tą osłoną czy ma jakieś miejsce gdzie powinien być włożony?
×
×
  • Create New...
UP