Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

vonKamil

Forumowicz
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About vonKamil

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łódź

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    vectra c fl kombi 1.8 140

Recent Profile Visitors

128 profile views
  1. Ona już od ponad poł roku stoi i się doczekać nie może. Z zewnątrz jeszcze ciekawa, ale środek to mamy need for speed underground albo pimp my ride...
  2. 1500kPa przy 30 na zewnątrz i klimie na maksa 2200 kPa.
  3. Instaluj CD70/DVD90 z CID. Mając car passa do swojego auta oraz do radia i wyświetlacza, to wymiana trwa max 15 min. Półautomatyczna klima w niczym nie przeszkadza, mam u siebie CD70 z CID i półautomatyczną klimę.
  4. Właśnie nie, na sztywno jest tryb dzień, bowiem przy automacie przy włączeniu świateł od razu przełączał się na ciemny. W ukrytym menu sprawdzałem poziom jasności: światła wyłączone 100% światła włączone 80%
  5. Cześć, zamontowałem sobie cd70 i CID. Na wyłączonych światłach CID ma 100% podświetlenia, ale jak włączę światła to spada do 80% i nie da się bardziej podkręcić pokrętłem na 100%. Wyłączę światła 100%, włączę 80%. Da się jakoś ustawić, aby na włączonych światłach było 100%?
  6. Mój op com po wejściu w radio nie widzi indeksów. Dopiero przy zmianie pojazdu na astrę h mam dostęp do indeksu, ale nie ma tam odpowiedniego dla mnie. Radio cd30mp3 fabryczne z bid, a auto to vc 2007. Czy jest jakieś rozwiązanie?
  7. Dla jasności Stara manetka bez tempomatu wyglądała na nigdy nie wyciąganą, śruby w tym plastiku nad pedałami też na nieruszane więc podejrzewam, że sam czujnik był fabrycznie zamontowany. Jeśli nie, to nie mam pojęcia po co ktoś go dodał, skoro po VIN brak tempomatu, w opcom nieaktywny był. Polecam uważać przy wyciąganiu manetki. Ja przy wyciąganiu swojej urwałem jeden zatrzask w CIM.
  8. Według Vin nie miałem tempomatu, a manetka nie wyglądała na wyciąganą. Więc, albo fabrycznie dali czujnik, albo niemka co pod kocem trzymała moją Vectrę dołożyła. Chociaż w to wątpię, bo np kompa nie miała aktywnego, sam musiałem włączyć. Prawdy nigdy się nie dowiemy
  9. Przyczyną luźnej manetki jest urwany jeden zatrzask w cim. Jednak sam tempomat działa prawidłowo W mojej V czujnik położenia sprzęgła był fabrycznie zamontowany, nie potrzebnie kupiłem nowy - będzie na zapas jak coś
  10. A czy manetki od przedlifta i polifta czymś się różnią, czy są takie same?
  11. Dołożyłem u siebie manetkę z tempomatem, ale siedzi bardzo luźno i trzyma się na manszecie gumowej. Zwykła wajcha kierunkowskazów wchodzi w zatrzask, którego ta od tempomatu nie ma. Tak powinno być?
  12. Gdzie jest i jak wygląda ten zaworek?
  13. Tak też myślałem, albo wszystko albo nic
  14. Styl raczej spokojny, ale 99% u mnie to miasto i krótkie odcinki.
×
×
  • Create New...