Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Pako35

Forumowicz
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Pako35

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra c 2.2 147KM Z22SE

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, muszę naprawić wyciek z przewodu hamulcowego, nie wiem jak się do tego zabrać i co kupić żeby naprawić. Proszę o pomoc, załączam zdjęcia
  2. Rozrząd założony silnik uratowany obyło się bez dalszych napraw. Morał jaki mogę przekazać to żeby nie czekać z wymiana łańcucha niewiadomo ile tylko wymienić co 100 120tys bardziej może chodzi o te plastikowe ślizgi... Dzięki wszystkim za pomoc. Myśle ze temat można zamknąć 
  3. No nie było takiego błędu
  4. No wydaje mi się ze skoro przeskoczył i nie jest w znakach silnik nie ma prawidłowego cyklu...
  5. Wiesz co nic takiego nie było słychać jedynie takie delikatne dziury przy dodawaniu gazu na paliwie jak był zimny ale nie wiem czy to od tego...
  6. 150tys z groszem ale był kupiony jako ściągnięty z Niemiec wiec myśle ze ok 100 można dodać... nie dziekuje i trzymajcie kciuki żeby to tylko to...
  7. Sytuacja wyglada następująco. Jestem po sprawdzeniu kompresji. Wyszła słabiutko po 3 bary. Rozebraliśmy rozrząd i okazało się ze przeskoczył łańcuch, powodem tego był połamany ślizg rozrządu ten plastikowy, złamał się na 3 części i lancuch przeskoczył. Z tego co widać cała reszta Ok tzn zawory, krzywki itd ale dopiero jak założę nowy rozrząd i ustawie to się okaże czy nie poszło dalej, oczywiście będę kręcił kluczem. W sobotę będzie chwila prawdy....
  8. Nie rozumiem teraz... poprostu kupiłem i jeździłem 4 lata aż do teraz
  9. Sory Jarcio musiałem nie doczytać wszystko na szybko ostatnio bo auto stoi i nie ma czym jeździć. Już mnie to wszystko wku..... jutro rozkręcam silnik i może się coś wyjaśni.
  10. Jak zlokalizować bezpiecznik od pompy paliwa?
  11. A jak prawidłowe zrobić ta kompresje? Najlepiej napiszcie krok po kroku
  12. Panowie we wtorek lub w środę sprawdzę kompresje bo akus był podpięty na kable z auta kolegi i silnik nie kręcił wgl jak zawsze tak mocno tylko jakby jakaś pralka. Jaka powinna być kompresja?
  13. a czy rozrząd mógł się przestawić przez noc bez jeżdżenia? Bo w czwartek o 14 wróciłem z pracy zaparkowałem na parkingu rano w piątek wsiadam i auto nie pali... Dodam ze jeszcze jeden kolega był dzisiaj i stwierdził ze auto „tępo” kręci silnikiem i chyba nie ma kompresji
  14. Nie mam żadnych udziwnień, ukrytych odcięć zapłonu itp
×
×
  • Create New...