Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

darekczu

Forumowicz
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About darekczu

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tarnów
  • Zainteresowania
    Motoryzacja

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    1.8 GTS -140KM, 2.5 V6 -170KM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak szukałem swojej to w ciągu 6 miesięcy miał wystawionych kilka egzemplarzy Vectry, i wszystkie chyba sprzedał bo ogłoszenia znikały. A auto jego bo pewnie ma umowe zakupu sprzed tygodnia lub miesiąca Ja nie skreślam handlarzy bo są różni. Swoją Vectre kupiłem bezposrednio od kilkuletniego właściciela a naciąłem się i w ciągu 2-3 miesięcy władowałem w nią dodatkowo kilka ładnych tysiaków na skrzynie, sprzęgło itp.
  2. Auto od handlarza, gdzies miał nawet ogłoszenie pt "kupię każdą Vectre"...ale nie znaczy że nie warto oglądnąć jak stoi blisko.
  3. Jaki golas?! Szyberdach lub kremowa skóra z elektryką to ewenement w GTS-ie z mniejszymi silnikami. Szukałem czegoś podobnego pół roku ale sie w koncu poddałem. Z drugiej strony te konfiguracje wyposażenia mnie zadziwiają , niby wypas bo skóra,elektryka w fotelach itp. ale brak nawigacji, kolorowego wyswietlacza i ESP.. Ale ogólnie nieźle prezentujący się na fotach i wyposażony egzemplarz.
  4. Dzięki , lampka zamontowana, działa jak należy, wrzucam schemat dla laika które piny lampki połączyłem z pinami złącza w centralce bagażnika.Czegos takiego brakowało mi w tym temacie, i chyba dlatego zajęło mi to w sumie 10 godzin zamiast 3, dużo czasu zabrał mi demontaż i montaż słupków przy podsufitce ale nic przynajmniej nie uszkodziłem. Wg moich pomiarów plus idzie pinem nr 11, masa załączana otwartymi drzwiami to pin 9 a masa do przycisku lampki to 12.
  5. Witam, potrzebuje rozpiski pinów wtyczki lampki wewnętrznej przedniej/tylnej z centralki bagażnika. Mam tylko rysunek bez opisu a chce dołożyć tylną lampkę. Auto w garażu i nie wiem jak dokończyć robotę...
  6. Panowie od wczoraj walczę z podłączeniem tylnej lampki, przeczytałem całe 10 stron tematu ale stare fotki zniknęły i nie widze jasnego opisu który pin wtyczki w centralce bagażnika odpowiada za prąd i mase do tej tylnej lampki . U mnie brak osobnej wtyczki w podsufitce ale mam 9 żyłową taśmę i czerwonymi liniami zaznaczam gdzie wchodza przewody do wtyczki mojej centralki. Numery wg tego schematu jak widać to 1,2,3,4,5 oraz 9,10,11,12. Wszystko mam rozgrzebane w garażu i gdzie teraz mam wpiąć 3 kabelki aby działała tylna lampka?
  7. Dzięki za rade, wymienilem korek i juz nie ubywa plynu. Jestem juz po wymianie skrzyni. W mojej W419 padły te 2 małe satelity mechanizmu roznicowego, miały nadłamane wszystkie zęby i samochodem szarpało i hałasowało nieźle. Auto ma przebieg 222.000 km potwierdzony. Słaba ta skrzynka, w fordach mialem po 350 tys. nalatane (a jezdze dynamicznie ) i fabryczne sprzegla ze skrzyniami bez problemów.
  8. Jestem juz po wymianie, różnice predkosci max na poszczegolnych biegach są na poziomie 5-10 km/h,większa różnica jest tylko na biegu 5. Ja praktycznie nie odczuwam tego w czasie jazdy, predkosc max na 5 biegu chyba jest taka sama tyle ze osiagana na wyzszych obrotach, jechalem wczoraj 190 km/h i mialem 5500 obrotów więc te 210km/h byłoby przy 6000 obr. (W419 ma 210km/h przy 5500 obr.). W mojej W419 padły te 2 małe satelity mechanizmu roznicowego, miały nadłamane wszystkie zęby i samochodem szarpało i hałasowało nieźle.
  9. A ta skrzynia była w Twoim Signumie od nowości? Bo teraz odkryłem jeszcze że wyciągnięta skrzynka z Vectry rocznik 2008 ma w numerze zakodowany rok produkcji 2003. I opcje sa dwie: albo w ostatnim roku produkcji montowali do Vectr jakieś stare zapasy magazynowe, albo ten Anglik miał już wymienianą skrzynie na używke z przedlifta. Ta druga opcja oznacza dla mnie że ma raczej spory przebieg. :
  10. Ze skrzyniami w Vectrze jest niezłe zamieszanie, wg Opla w modelu Z18XER montowano 3 różne skrzynie z różnymi przełożeniami. Ale jak to się ma do tego że katalogi podają identyczne przyspieszenia każdego Z18XER do setki (10,7 s) i V-max 210km/h ?? Ma ktoś w Vectrze Z18XER skrzynke C374 i sprawdzał V=max? Interesuje mnie to bo w moim padła mi skrzynka - jest ta „długa” W419 , kupiłem teraz inną którą koleś wyciągnął przy mnie z vectry Anglika 1.8 rocznik 2008 i okazało się że to C374 czyli krótka. Zastanawiam się czy po zamontowaniu nie okaże się ze auto ma istotnie inne osiągi np. wg kalkulatora przełożeń wyliczyłem ze V-max wyniesie teraz 193 km/h. Dodaje tabelke odnosnie typów skrzyń
  11. Też sprawdzam..ale 20minut jazdy nie pokażą czy fura wciąga olej lub płyn w umiarkowanych ilościach...Jak już mówiłem przez 2 miesiące autko jeździło wyśmienicie. Sprawdziłem wczoraj olej w skrzyni-jest dobry poziom , ale na magnesie-korku kawałki zmielonego metalu...czyli skrzynia umiera a nie sprzęgło.
  12. Swojego 1.8 xer kupiłem w sierpniu tego roku z przebiegiem licznikowym 222 tyś. Przez pierwsze 2 miesiace jezdziłem spokojnie bo autko nieznane mi do końca itd. Po zrobieniu 2-3 tysięcy stwierdziłem że Opelek jest OK i postanowiłem pojeździć bardziej żwawo (to w końcu wersja GTS) czyli wyprzedzanie, zmiana biegów przy 5 tyś/obr. ,autostrada 160-180km/h , jazda dynamiczna ale zawsze po odpowiednim rozgrzaniu silnika i żadnego tam palenia gumy spod świateł... i zaczęły sie problemy. Najpierw zauważyłem mrowienie na pedale sprzęgła, potem ubywanie płynu chłodniczego, tydzień temu drgawki całego auta przy zmianie biegów i chrobotanie z okolic sprzęgła/ skrzyni. Padło pewnie sprzęgło lub skrzynia i być może uszczelka pod głowicą. I nie wiem czy Vectra nie nadaje sie po prostu do ostrzejszej jazdy czy po prostu mój egzemplarz miał już swoje nalatane.
  13. A u mnie silniczek działa odwrotnie, tzn przycisk obiegu zamkniętego nie wciśnięty i nie świeci -mam klapke zamknietą . Naciskam go , świeci żólta dioda -klapka się otwiera i mam obieg powietrza otwarty. Czy to możliwe że odwrotnie mam podpięte jakieś przewody w kostce? I jeśli tak to które?
  14. Od siebie dodam że u mnie klekot był głośny przez 3-4 sekundy po odpaleniu, potem sie zmniejszał a po całkowitym rozgrzaniu silnika znowu był słyszalny. Wyjąłem sitka z zaworów, dolałem oleju do max na bagnecie (był w połowie, 5W-30 Castrol) i jest prawie cisza. Prawie - bo cos tam cicho czasami słychać po pełnym rozgrzaniu ale nie robi to już problemu.
  15. Panowie jak to możliwe że u mnie sterowanie obiegiem powietrza jest dokładnie na odwrót ? Mam stale domkniętą klapke obiegu zamkniętego w podszybiu za filtrem przeciwpyłkowym a po wciśnięciu przycisku "obieg zamknięty" (zapala sie wtedy żółte światełko w przycisku) klapka sie otwiera i wpuszcza powietrze z zewnątrz podszybia. Przełącznik działa po prostu odwrotnie. Vectre 1.8 GTS dopiero co kupiłem i jak widze bedzie troche roboty przy niej, klima jest manualna jednostrefowa, na pewno było już grzebane przy desce kiedyś.
×
×
  • Create New...