Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

bona2e

Forumowicz
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O bona2e

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Skąd
    Gdynia

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Vectra C 2.2 DTI 2004

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Wyglada na to ze ten czujnik byl moim problemem. Wyczyszczony. Bledy wykasowne. 2 dzien nic sie nie pojawia. Dzieki@modrzey ! Naleze Ci [emoji481] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  2. P0105, P1105, P0234 . Widze ze juz ludzie przez to przechodzili wiec sprobuje sie na ich doswiadczeniach .
  3. Podziekował [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  4. Mozesz laikowi powiedziec jak odlaczyc ten mapsensor? Mam takie objawy jak autor posta i te 2 bledy o ktorych wpsomniales w poscie. Dzieki z gory !@modrzey Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  5. oczywiscie, jak odczytam blad to bede wiedzial wiecej firma Magneto z Łodzi
  6. podepnę się pod temat, bo problem mam podobny tyle że w 2.2 DTI. Problem z EGR miewałem kilka razy, najczęściej wyłączenie zapłonu i ponowne włączenie załatwia sprawę. 1-2 razy do roku czyściłem proaktywnie zawór EGR z syfu i było OK. jestem świeżo po regeneracji pompy paliwa. bo się zużyła mechanicznie, zatarła. Niedole walem nigdy oleju do paliwa co okazało się kosztownym bledem. Samochód odebrałem w sobotę. Przejechałem wczoraj jakieś 350 km. wszystko OK. Przy okazji regeneracji, poprosiłem o wyłączenie programowe EGR. w instrukcji montażu zregenerowanej pompy, jest informacja (odłączyć na stale wtyczkę od EGR). Dziś rano podczas jazdy po obwodnicy 3miasta, podjeżdżając pod wzniesienie, pyk, ikonka auta z kluczem, spadek mocy - typowy objaw jaki miałem z EGR. Jak to możliwe, skoro jest odłączony??? Pytanie, czy mechanik, który montował pompę (już zregenerowana - w innej firmie) powinien również coś programowo wyłączyć? PS. co ciekawe ten błąd wyskoczył mi już kilka razy podjeżdżając pod to wzniesienie, to nie może być przypadek. Czytałem o nieszczelności ukł paliwowego - że zostawianie na postój Vectry C "pod górkę" może być problematyczne właśnie powodując zapowietrzenie układu/ (również pompy!) Ale czemu ten blad daje znac o sobie pozostaje dla mnie zagadka
  7. bona2e

    Nie odpala :(

    No wlasnie, stad moje zdziwienie jak mi zaspiewal 1400. Jutro jade po auto, bedziemy negocjowac Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  8. bona2e

    Nie odpala :(

    Hej, powiedzcie mi jescze prosze ile srednio/szacunkowo kosztuje, wyjecie pompy paliwa, wymiana przewodow filtru paliwa i wlozenie pompy. Sama naprawa (mechaniczna) kosztowa1k8. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  9. bona2e

    Nie odpala :(

    Co sie okazalo.?
×