Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

bona2e

Forumowicz
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About bona2e

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdynia

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Vectra C 2.2 DTI 2004

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. cześć Podepnę się pod temat. ten sam objaw - po dłuższym (noc) postoju ciezko odpala, krecic trzeba z 10 sek . podejzewam zapowietrzenie ukladu paliwowego. Regenerowalem pompe tej zimy w Magneto w Lodzi. moze jakas nieszczelnosc na przewodach powstala przy zakladaniu? Od czego tu najlepiej zaczac diagnoze ?
  2. zalalem go "goracym klejem". Żeby wyl jako tako chroniony przed wplywem warunkow atmosferycznych, i moze dodatkowo amortyzowany. Swoja droga takie slabe troche to rozwiazanie niemieckich inzynierow
  3. tak 150Ohm. Wydaje mi się że był pęknięty, chociaż mogłem go "pęknąć" przy usuwaniu tego kleju.
  4. Udalo sie! Wymiana rezystorka zalatwila sprawe! Dzieki![emoji481][emoji481]
  5. OK , dzis rozkrecam to ponownie
  6. Bezpieczniki. Tak sprawdzilem wszystkie OK.
  7. znaczy te ? - 16, 18, i 19 - podpowiesz jak je sprawdzic ?
  8. Oprocz tego ze wiecieraczki dzialaja tylko na 1 predkosci i zatrzumuja sie w dowolnym miejscu to jeszcze spryskiwacze mi nie dzilaja. czy te problemy moga miec 1 przyczyne ? bo z tego co wyczytalem to "samowola" wycieraczek, to moze byc albo silniczek, albo koszyczek manetki. Sprawdzilem jescze to : info z elektrody , jednak u mnie ten resystorek jest zalany jaka "zywica", wiec ussterke jego wykluczam. Jednak brak spryskiwaczy to oddzielny wydaje mi sie temat- nie slychac pompki ptzy poruszaniu manetka, wiec najprawdopodobniej pompka. Tu pytanie : czy ona jest na przy zbbiorniu na plyn do sprysk. ? Ale zastanawiajace jst to ze obie usterki jednoczesnie. 🤔
  9. jaki to silniczek jest? gdzie kupic ? Moje wczoraj zaczely dzialac tylko na jednej predkosci. ztrzymuja sie w poplowie szyby.
  10. Wyglada na to ze ten czujnik byl moim problemem. Wyczyszczony. Bledy wykasowne. 2 dzien nic sie nie pojawia. Dzieki@modrzey ! Naleze Ci [emoji481] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  11. P0105, P1105, P0234 . Widze ze juz ludzie przez to przechodzili wiec sprobuje sie na ich doswiadczeniach .
  12. Podziekował [emoji3] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  13. Mozesz laikowi powiedziec jak odlaczyc ten mapsensor? Mam takie objawy jak autor posta i te 2 bledy o ktorych wpsomniales w poscie. Dzieki z gory !@modrzey Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  14. oczywiscie, jak odczytam blad to bede wiedzial wiecej firma Magneto z Łodzi
  15. podepnę się pod temat, bo problem mam podobny tyle że w 2.2 DTI. Problem z EGR miewałem kilka razy, najczęściej wyłączenie zapłonu i ponowne włączenie załatwia sprawę. 1-2 razy do roku czyściłem proaktywnie zawór EGR z syfu i było OK. jestem świeżo po regeneracji pompy paliwa. bo się zużyła mechanicznie, zatarła. Niedole walem nigdy oleju do paliwa co okazało się kosztownym bledem. Samochód odebrałem w sobotę. Przejechałem wczoraj jakieś 350 km. wszystko OK. Przy okazji regeneracji, poprosiłem o wyłączenie programowe EGR. w instrukcji montażu zregenerowanej pompy, jest informacja (odłączyć na stale wtyczkę od EGR). Dziś rano podczas jazdy po obwodnicy 3miasta, podjeżdżając pod wzniesienie, pyk, ikonka auta z kluczem, spadek mocy - typowy objaw jaki miałem z EGR. Jak to możliwe, skoro jest odłączony??? Pytanie, czy mechanik, który montował pompę (już zregenerowana - w innej firmie) powinien również coś programowo wyłączyć? PS. co ciekawe ten błąd wyskoczył mi już kilka razy podjeżdżając pod to wzniesienie, to nie może być przypadek. Czytałem o nieszczelności ukł paliwowego - że zostawianie na postój Vectry C "pod górkę" może być problematyczne właśnie powodując zapowietrzenie układu/ (również pompy!) Ale czemu ten blad daje znac o sobie pozostaje dla mnie zagadka
×
×
  • Create New...