Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Damianz2002

Forumowicz
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Damianz2002

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Opel vecta c 1.9 cdti gts 150 km z19dth

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wahacze też były zakładane nowe podczas wymiany sprzęgła auto nie ucieka w żadną stronę. Tylko wrażenie zerwanych poduszek skrzyni biegów.
  2. Witam posiadam vectra c 1.9 cdti i mam pewien problem. Podczas dodawania i Pruszczania gazu są stuki iszarpniecia wrażenie jak by była zerwana poduszka skrzyni biegów. Kilka razy stuki ustaly tylko na zimnym silniku. Luzów brak na przegubach sprzęgło nowe dolne poduszki całe. Miał ktoś z was już tai przypadek?
  3. No ja wahacze też mam nowe okolo 5tys przebiegu. Dowiedziałem się, że luz od strony kierowcy ( tylko tam mam luz) można zniwelować śruba regulacyjna w maglownicy jak ogarne temat dam znać czy się coś zmieniło.
  4. Zawieszenie ok. No magiel oglądałem już kiedyś fakt, że jakiś minimalny luz ma od strony kierowcy, ale myślę że taki akceptowany, ponieważ w focusie mk1 miałem dużo większy luz aż opony darł, a kierownica nie biła. Myślisz, że to w tym jest problem?
  5. Ja zmienilem tarcze hamulcowe, zalozylem kola zimowe stalowe 16 i drgania ustaly na okolo 3 dni potem to samo. Tylko teraz zaczynaja sie przy 130 i drgania tylko na rownej drodze, i to też zależy jak "zawieje" raz drży a raz nie, a po drodze z koleinami i dziurami (typowe polskie drogi) drgań kierownicy nie odczuwam. Hmm dziwny problem...
  6. Witam mam problem z drganiem kierownicy tylko powyżej 140 przy zmianie passa na autostradzie czasem drgania na chwilę ustają zawieszenie bez lizów
  7. Witam mam pewien problem z egr tzn. Gdy jest podłączony to auto się zbiera, ale dość mocno dymi po zaslepieniu zaworu puszcza bąka tylko przy daniu gazu w podłogę czasami czuć, że ciągnie minimalnie przymuli, i idzie dalej. Czasami się zbiera dobrze, a czasem słabiej. Myślicie, że kończy mi się pdf? Powinien puszczać bąka po zaslepieniu zaworu? Podkreślam, że jeśli jest nie zaslepiony to dość mocno dymi. Cześć mechaniczna zaworu chodzi płynnie trzpień od cefki też dość lekko nie zaobserwowalem zacinania się.
  8. Dokładnie zgadzam się z Tobą. Niestety mój zawór egr nie zamyka się całkowicie i się zacina, więc silnik jest dlawiony spalinami i dostarczana jest mniejsza ilość tlenu, bo jak wiadomo ciepłych spalin jest więcej niż chłodnego czystego tlenu przy przyspieszaniu, dlatego dymi. Wiedz zamówiłam zaślepki egr, te z dziurkami. Myślicie, że pomogą? Czy muszę całkowicie odciąć spaliny poprzez zastosowanie pełnych zaślepek?
  9. A błędu od razu nie miałem dopiero po około 30km wywaliło kontrolka z kluczykiem i błąd p0400
  10. Ja po odłączeniu egr poczułem, że auto ma dużo więcej mocy, jak by z 25koni więcej. Zawsze na 3 biegu przy 2 tyś po wciśnięciu gazu w podłogę było takie przymulenie ,przez chwilę nic i nagle zaczynał się zbierać, a po odłączeniu egr reakcja na pedału gazu natychmiastowa i brak muła z niskich obrotów.
  11. Nie wywali mi błędu?, dpf się nie skończy?
  12. Na co koledzy obstawiają egr ? W sumie tak by wychodziło ponieważ raz dymi a raz nie raz mocniej raz słabiej pali ładnie. Pamiętam jak odłączałem egr to zaraz mu mocy przybywało. Sam już nie wiem ;-(
  13. Dymienie nie ustalo raz bardziej raz słabiej raz puści bąka, że ho ho a raz nic zależy jaki ma" kaprys"
  14. Ogólnie mam wypaloną uszczelkę kolektora wydechowego. Może to być przyczyną? Nieszczelność jest dość spora od pierwszego cylindra. Myslisz ze ma aż tak duzy wplyw na obroty turbo ze pusza dyma. I nie jestem pewien ale podczas gwałtownego przyspieszania gdy uszczelka kwiczy mialem chyba 2 razy taki przypadek, że gdy kwiczenie nagle ustalo auto dostało mocniejszego kopa takie nagle uderzenie mocy. I do tego zrobiłem domowy test przelewowy wtryskiwaczy 2 przelewajątak samo 1 troszkę więcej a jeden nic nie przelewa. W ciągu minuty pracy na biegu jałowym około 5ml
×
×
  • Create New...
UP