Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

PAW-LAK

Forumowicz
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About PAW-LAK

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra c
  1. To może sprężynka Ci się ulamala, tzn jej część
  2. Gumy stabilizatora wymieniane są mniej więcej co pół roku, niby tania rzecz ale też dość przeszkadzajaca. A jestem dość wrażliwy na punkcie stuków i skrzypien. Denerwujace
  3. Tuleiki wahacza wzdłużnego ta przy progach koło chodziło do przodu i do tylu
  4. Mój ojciec kupił nowa w Polsce , ja dość często nią jeździłem po trzech latach były pierwsze objawy stukania z tylu
  5. Mylisz się kolego...vc ma słabe tylne zawieszenie, jak nie jedno to drugie się tam psuje. Ja robię pięć tys. Km miesięcznie staram się jeździć rozsądnie i go nie katować po dziurach i co raz trzeba coś wymienić
  6. Nie rzucam się do Ciebie... Sory jestem tu od niedawna jeszcze nie obeznany w temacie... Spoko poczytam
  7. Panowie co ile tys należy wymienić rozrząd Vectra c 1.9 cdti 150 koni 2008r
  8. Kołami szarpalem jak auto stoi na ziemi, brak dźwięków skrzypien i stuków. Amory sprawne nic z nich nie cieknie nie stukają podczas jazdy ok 60%mialy na stacji, Buda zatrzymuje się szybko
  9. Kołami szarpalem jak auto stoi na ziemi, brak dźwięków skrzypien i stuków. Amory sprawne nic z nich nie cieknie nie stukają podczas jazdy ok 60%mialy na stacji
  10. Sprawdzilem. koło sztywne, czyli chyba banany wporzadku. wiec gdzie tkwi problem zarzucenia tyłem na dolkach. W sumie też kierownica szarpie jak wpakuje się w dołek, najpierw przodem za buja potem tyl. Na dwóch stacjach diagnostycznych powiedzieli że wszystko sztywne, a może na maglu coś nie tak jest że szarpie też kiera? Poradzcie coś i powiedzcie gdzie w Warszawie jakiś dobry i uczciwy Znachor jest do którego można pojechać i ogarnąć temat
  11. Dzięki wielkie zaraz to sprawdze i zobaczymy co w trawie piszczy
  12. Panowie jak sprawdzić Luz na bananach? Podobno dość często padają, a jak jadę i wpadnę w dziurę to tył auta kołysze się jak statek na fali...
×
×
  • Create New...