Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

pietros

Forumowicz
  • Content Count

    258
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

pietros last won the day on February 8

pietros had the most liked content!

Community Reputation

26 Best

About pietros

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 03/30/1989

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Opel Signum OPC Line Z19DTH 2007r.

Recent Profile Visitors

394 profile views
  1. Co do gwarancji, to są to źródła światła przeznaczone do samochodu, a 12V, to ich napięcie znamionowe. Jak każdej żarówki samochodowej. Sprzedawca odpowiada za towar z tytułu rękojmi przez 2 lata (mówię o zakupie z allegro), i tu nie ma żadnego ale. Towar nie działa, był używany zgodnie z przeznaczeniem, to sprzedawca ma obowiązek zamienić go na wolny od wad, albo zwrócić pieniądze. Przez takie podejście jak wasze jesteśmy właśnie zalewani fala najtańszego badziewia. A za przesyłkę sprzedawca też musi zwrócić koszt. Już nie przesadzajcie z tą izolacją, trochę staranności przy naklejaniu i
  2. Kto rusza tymi żarówkami? Tym bardziej w moim aucie? A do tego gwarantuje Ci, że 3 warstwy taśmy kaptonowej nie tak łatwo uszkodzić. Ingerując w układ tracisz gwarancję, a kupując na Allegro warto ją mieć i w razie W cisnąć sprzedawcę, nawet o te kilka złotych. To oducza sprowadzania badziewia. @Showtits tak to wygląda u mnie, jak chcesz, to cykne foto w nocy
  3. @Showtitstak, dokładnie. Zaklejasz tak jak piszesz, żeby uzyskać wyprowadzenia jak w szklanej wersji. Te które podałem fajnie świecą z tyłu, tylko jak pisałem na Ali są znacznie taniej, najlepiej wychodzą w pakietach po 10 szt. Ostatnio zamówiłem chyba 20 szt., do wszystkich autek w rodzinie
  4. Panowie przecież tu chodzi tylko o sposób doprowadzenia biegunów zasilania. Spójrzcie, na żarówce W5W druciki odgięte są jeden na jedną drugi na drugą stronę bańki, a w ledach najczęściej wyprowadzenie jest po obu płaszczyznach i jednocześnie po lewej i prawej strony. Wkładając takiego leda robimy zwarcie w instalacji. I teraz poleci co słabsze, ścieżki w ledzie, instalacja w aucie, bądź bezpiecznik. Ja kupowałem te, zaletą jest to, że wymiarami nie przekraczają tradycyjnych żarówek, świecą bardzo jasno, barwa biała, bez niebieskiego, ale niestety z niskim odwzorowaniem kolorów. Oczywiści
  5. Przeczytałeś temat? Zabieg bez sensu. Lepiej odłożyć te pieniądze do skarbonki na chipa.
  6. Hej, Chciałbym zmienić kolor felg i zastanawiam się nad psiknięciem ich gumą w sprayu. Zastanawiam się jednak, ponieważ rozrzut cenowy jest dosyć spory, np. kolor który sobie upatrzyłem Full Dip, to koszt 168zł za 4 puszki 400ml, z kolei podobny kolor Plasti Lak, to koszt 80zł za 4 takie same spraye. Co sądzicie? Będzie aż taki przeskok w jakości? Nie chciałbym kupować dwa razy, z kolei przepłacić też bym nie chciał, jeżeli nie ma potrzeby. Macie? Używacie, używaliście? Chętnie posłucham opinii, zobaczę jakieś zdjęcia.
  7. Witam kolegę z Radzynia Te "żarówki" to jakaś ściema. 4000 lumenów, więc muszą mieć powyżej 30W. Przy tej wielkości obudowy jest to fizycznie niemożliwe. Po 15 minutach by się spaliły.
  8. NaOH ma ułatwić przepływ prądu do przeprowadzenia elektrolizy, a jednocześnie nie powoduje degradacji materiału bazowego jak kwasy czy sole. Po usunięciu całej rdzy proces elektrolizy zakończy się. Tutaj jest wszystko ładnie objaśnione https://youtu.be/9YyxJIGf4Ns
  9. Ja bym tej części aluminiowej nie ruszał, wystarczy ją dobrze umyć. Wydaje mi się, że jest to jakiś stop alu, bardziej odporny na korozję. Będziesz wymieniał zestaw naprawczy? Jeżeli nie chcesz dawać ich do piaskowania, to w domowych warunkach mógłbyś pobawić się w czyszczenie elektrolityczne w roztworze NaOH.
  10. Pytanie zasadnicze jak były wyczyszczone? Ja czyściłem ręcznie papierami i szczotkami na wiertarce i flexie, następnie pomalowałem alucynkiem. Niestety już po pół roku pojawiają się małe kropeczki rdzy. Najlepiej byłoby wypiaskować i pomalować proszkowo, to chyba najtrwalsze rozwiązanie.
  11. @MENTNY a dokładałeś coś więcej ponad serię? Jeżeli nie wkładałeś nic prądożernego, to wymiana alternatora jest bez sensu. Akumulator nie ma nic do tego.
  12. Do czego Ci większy alternator?
  13. Masz takie wrażenie, bo pompa hamulcowa znajduje się tam. U mnie z rana dzisiaj cisza. Jak będę miał chwilę, to zmontuję sobie przyrząd ze spryskiwacza i wymienię płyn. Przymierzam się już dłuższy czas do tego, nawet stoi już litr na półce
  14. Naprawdę łatwiej rusza Ci się z wyłączonym ESP i TC? Przecież ESP działa jak elektroniczna szpera, dzięki czemu jest lepsza przyczepność. Ja mam wręcz odwrotne odczucie. Za to w szybszych zakrętach czasami to denerwuje.
  15. Nie, przy hamowaniu tego nie ma, tylko przy zadziałaniu kontroli trakcji albo ESP. Wydaje mi się, że to jakiś problem z pompą ABS, ciekawe, czy dokładna wymiana całego płynu by nie pomogła.
×
×
  • Create New...
UP