Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

pietros

Forumowicz
  • Content Count

    273
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

pietros last won the day on February 8

pietros had the most liked content!

Community Reputation

28 Best

About pietros

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 03/30/1989

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Opel Signum OPC Line Z19DTH 2007r.

Recent Profile Visitors

431 profile views
  1. 314mm mieszczą się w feldze aluminiowej 6,5jx16 ET41 na styk, przy czym musi to być felga z Vectry, z innymi kształtami może być problem.
  2. Hej. Brat ma problemu ze swoją Vectrą C Z19DTH. Auto przestało reagować na pedał gazu, obroty są lekko podniesione, silnik w trybie awaryjnym, świeci się auto z kluczykiem i kontrolka od kontroli trakcji. Błędy jakie się pojawiają to: P1120-07 Accelerator Pedal Position Sensor 1 High Input P1120-52 Accelerator Pedal Position Sensor 1 and 2 Signal Incorrect Ratio P1122-52 Accelerator Pedal Position Sensor 1 and 2 Signal Incorrect Ratio U2105-71 Invalid Data from ECM (Engine Control Module) Na podglądzie widać było że jeden z potencjometrów pedału gazu wariuj
  3. Rainsport 5 kupisz na niecałe 500zł za szt.
  4. Pewnie coś się gdzieś upaliło i jest słaby styk. Miałem już sytuację, że miałem błąd spalonego przeciwmgielnego, a działał normalnie. Trzeba było dogiąć wsuwki.
  5. No to jak robisz takie zabawy, to nie dziwne że coś jest nie tak. Przy zapełnionym DPF wyzerowałeś jego poziom i co teraz? Ma zapełniać się jeszcze dalej? A z czujników ciśnienia będzie informacja, że już jest mocno zapełniony i w ogóle będzie wariował. Jak już, to trzeba było go spróbować wypalić z poziomu kompa. Sprawdziłeś czy wydech od silnika do DPF jest szczelny?
  6. Jaki przebieg? Sprawdź czy złącze elastyczne jest całe. Może warto go zdjąć i zajrzeć do środka, najlepiej kiedy będzie zapełniony, może po prostu już się zaczyna zapychać i trzeba by go zregenerować.
  7. Z płynem z biedronki jest taki myk, że produkują go dla nich różne firmy. Trzeba kupować ten produkowany przez firmę "Organika". Używam zarówno letni jak i zimowy i nie narzekam. Ostatnio była nawet promka, to kupiłem czteropaka po 9,99 za sztukę, bo jak wiadomo Vectry z Xenonem mają ogromny apetyt na płyn...
  8. Jeżeli na zewnątrz, to polecam porządnie umyć szybę, odtłuścić IPA i nanieść niewidzialną wycieraczkę, nawet taką tanią z marketu.
  9. W ogóle VC i Signum mają jakieś słabe ogrzewanie przedniej szyby. Przy mrozach poniżej -5 i ogrzewaniu ustawionym na auto ciężko było o ładne odmrożenie szyby na odcinku 20km
  10. Też to zauważyłem, że jest duża wrażliwość na paliwo. Po tankowaniu na niektórych stacjach silnik chodzi na wolnych obrotach jak pszczółka, a po innym ON potrafi poszarpywać
  11. Podałem rozwiązanie i tak tańsze, niż Dębice z Oponeo. Skoro mieszcząc się w założonym budżecie można mieć coś o klasę wyżej, to czemu nie?
  12. Nie przepłacaj w oponeo. Tutaj masz z oficjalnego sklepu trochę taniej... https://allegro.pl/oferta/4x-opony-letnie-debica-205-55r16-91v-presto-hp2-10120513802 Akurat zostanie Ci na założenie. Chociaż w tej cenie, to ja bym wziął takie, 8 dyszek więcej, a jednak klasę wyżej: https://allegro.pl/oferta/4x-opony-letnie-205-55r16-uniroyal-rainsport-5-91h-10102613648
  13. Osobiście drugi sezon zimowy jeżdżę na Kleber Krisalp HP3, za to na aucie rodziców i dziewczyny przed zimą założyliśmy całoroczne Kleber Quadraxer 2. Jeżeli chodzi o opony nowe, to nie widzę między nimi różnicy ani na śniegu, ani na mokrym, zimnym asfalcie. Zobaczymy jak będzie to wyglądało w kolejną zimę, gdy wielosezonówki będą miały za sobą całe lato w wysokich temperaturach. Jeżeli chodzi o wielosezonówki, to należy pamiętać o tym, że zostaną prędzej wymienione na nowe niż w przypadku dwóch kompletów. Są wtedy mniejsze szanse na degradację gumy ze względu na wiek, i działanie UV.
  14. Co do gwarancji, to są to źródła światła przeznaczone do samochodu, a 12V, to ich napięcie znamionowe. Jak każdej żarówki samochodowej. Sprzedawca odpowiada za towar z tytułu rękojmi przez 2 lata (mówię o zakupie z allegro), i tu nie ma żadnego ale. Towar nie działa, był używany zgodnie z przeznaczeniem, to sprzedawca ma obowiązek zamienić go na wolny od wad, albo zwrócić pieniądze. Przez takie podejście jak wasze jesteśmy właśnie zalewani fala najtańszego badziewia. A za przesyłkę sprzedawca też musi zwrócić koszt. Już nie przesadzajcie z tą izolacją, trochę staranności przy naklejaniu i
×
×
  • Create New...
UP