Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

yogerson

Forumowicz
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About yogerson

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 02/23/1986

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Szczecin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mechanik mojego taty, który poprawiał po partaczu jest dobry,sporo się nabluzgał po partaczu, tylko do niego są spore kolejki. Jutro się dopytam czy sprawdzał rozrząd a jak nie(w co szczerze wątpie) no to...najwyżej poczekam te 3-4 tygodnie.
  2. Teraz po głębszym zastanowieniu, martwię się, że zetnie mi klin i dopiero będzie cyrk...ale wtedy to mu chyba głowe wałem rozwalę.
  3. Rozrząd, plus zawieszenie plus pare pierdół. Po 2 tygodniach zadzwoniłem się zapytać co z autem to powiedział, że kończy. Potem kilka razy oddawałem na poprawki co skutkowało, że czas się wydłużał. Wpierał mi, że nic nie cieknie, że czujnik poziomu oleju musi się ułożyć, że to, że tamto...ogólnie cyrk na kołach. Autem miałem jechać do cywilnego a skończyło się tym, że świadek ogarniał swoje auto na myjce na szybko
  4. Z tym pseudo mechanikiem nie mam już kontaktu i sądzę, że każda próba kontaktu z nim skończy się mordobiciem. Tak jak powiedziałem, narobił mi sporo problemów z tym samochodem. Trzymał go 3 miesiące u siebie, po czym oddał mi z cieknącym silnikiem na lewo i prawo a jak pojechałem do niego z argumentami perswazji bezpośredniej w trakcie rozmowy wysypał się, że nie on robił auto bo on za dużo sobie nabrał zleceń a auto oddał znajomemu/stażyście/bezdomnemu...jeden czort no dał strasznie d***. Co gorsze z tego tytułu brak faktur, więc ewentualna sprawa w sądzie będzie przegrana Natomiast jutro si
  5. Jeszcze zadam, może głupie pytanie, ale mnie ono nurtuje...przy źle ustawionym rozrządzie też by wywalało te błędy?
  6. O ile moja mała wiedza podpowiada mi, że sonda to nie będzie jakiś spory wydatek i problem, to czujnik wałka...czy potrzeba demontować rozrząd ??
  7. Lambda? Wymienił mechanik mego taty...
  8. Tak, rozrząd dobrze ustawiony. Pierwsza, rzecz która była sprawdzona po pierwszym mechaniku i gostka od mego ojca. Czujnik, niestety nie pamiętam ale...chyba mam pudełko w bagażniku. Zaraz zerknę
  9. Czujnik był wymieniany, bo błąd był przy każdym odpaleniu. Po wymianie check i blokada pojawia się raz na 10 odpaleń. Generalnie auto ma długą historię, bo mój wieloletni mechanik dał tak bardzo d*** przy tym aucie, że wiozłem go 100km do mechanika mego ojca,który generalnie wiele rzeczy po poprzedniku naprawił, ale przy tej wymiękł i uczciwie powiedział, żebym poszukał kogoś bardziej ogarniętego z elektryki.
  10. Cóż, jestem laikiem, będę musiał się udać do elektromechanika z tym fantem...
  11. Od jakiegoś czasu mam taki problem po odpaleniu silnika.Pojawia się check engine i silnik ma blokadę na 4000 obrotów. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika, błąd znika. Z istotnych informacji, napiszę, że jakiś czas temu miałem wymieniany rozrząd, uszczelniacze zaworów i miskę olejową. Przed tymi zabiegami nie pojawiły się żadne problemy. Sądziłem, że to cewka, ale po wymianie dalej pojawia się problem. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Autko to Vectra C 1.8 122KM przejściówka z 2005 roku. Bardzo bym prosił o pomoc
×
×
  • Create New...
UP