Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

marcin0977

Forumowicz
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About marcin0977

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra C 1.8 140

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W sumie dałeś mi teraz do myślenia, bo miałem taką sytuacje w której zostawiłem samochód u mechanika, akurat kończył się gaz i po odbiorze samochodu gazu już nie było w ogóle, i wtedy normalnie odpaliłem i na zimnym nie było efektu duszenia, może rzeczywiście odciąć dopływ lpg i sprawdzić? I wystarczy tylko zakręcić zawór, odpalić, poczekać aż ta resztka gazu która pewnie krąży gdzieś w obiegu się wypali? Czy jakim sposobem mam to zrobić?
  2. W sumie dałeś mi teraz do myślenia, bo miałem taką sytuacje w której zostawiłem samochód u mechanika, akurat kończył się gaz i po odbiorze samochodu gazu już nie było w ogóle, i wtedy normalnie odpaliłem i na zimnym nie było efektu duszenia, może rzeczywiście odciąć dopływ lpg i sprawdzić? I wystarczy tylko zakręcić zawór, odpalić, poczekać aż ta resztka gazu która pewnie krąży gdzieś w obiegu się wypali? Czy jakim sposobem mam to zrobić?
  3. W sumie dałeś mi teraz do myślenia, bo miałem taką sytuacje w której zostawiłem samochód u mechanika, akurat kończył się gaz i po odbiorze samochodu gazu już nie było w ogóle, i wtedy normalnie odpaliłem i na zimnym nie było efektu duszenia, może rzeczywiście odciąć dopływ lpg i sprawdzić? I wystarczy tylko zakręcić zawór, odpalić, poczekać aż ta resztka gazu która pewnie krąży gdzieś w obiegu się wypali? Czy jakim sposobem mam to zrobić?
  4. W sumie dałeś mi teraz do myślenia, bo miałem taką sytuacje w której zostawiłem samochód u mechanika, akurat kończył się gaz i po odbiorze samochodu gazu już nie było w ogóle, i wtedy normalnie odpaliłem i na zimnym nie było efektu duszenia, może rzeczywiście odciąć dopływ lpg i sprawdzić? I wystarczy tylko zakręcić zawór, odpalić, poczekać aż ta resztka gazu która pewnie krąży gdzieś w obiegu się wypali? Czy jakim sposobem mam to zrobić?
  5. W sumie dałeś mi teraz do myślenia, bo miałem taką sytuacje w której zostawiłem samochód u mechanika, akurat kończył się gaz i po odbiorze samochodu gazu już nie było w ogóle, i wtedy normalnie odpaliłem i na zimnym nie było efektu duszenia, może rzeczywiście odciąć dopływ lpg i sprawdzić? I wystarczy tylko zakręcić zawór, odpalić, poczekać aż ta resztka gazu która pewnie krąży gdzieś w obiegu się wypali? Czy jakim sposobem mam to zrobić?
  6. W sumie dałeś mi teraz do myślenia, bo miałem taką sytuacje w której zostawiłem samochód u mechanika, akurat kończył się gaz i po odbiorze samochodu gazu już nie było w ogóle, i wtedy normalnie odpaliłem i na zimnym nie było efektu duszenia, może rzeczywiście odciąć dopływ lpg i sprawdzić? I wystarczy tylko zakręcić zawór, odpalić, poczekać aż ta resztka gazu która pewnie krąży gdzieś w obiegu się wypali? Czy jakim sposobem mam to zrobić?
  7. W sumie dałeś mi teraz do myślenia, bo miałem taką sytuacje w której zostawiłem samochód u mechanika, akurat kończył się gaz i po odbiorze samochodu gazu już nie było w ogóle, i wtedy normalnie odpaliłem i na zimnym nie było efektu duszenia, może rzeczywiście odciąć dopływ lpg i sprawdzić? I wystarczy tylko zakręcić zawór, odpalić, poczekać aż ta resztka gazu która pewnie krąży gdzieś w obiegu się wypali? Czy jakim sposobem mam to zrobić?
  8. W sumie dałeś mi teraz do myślenia, bo miałem taką sytuacje w której zostawiłem samochód u mechanika, akurat kończył się gaz i po odbiorze samochodu gazu już nie było w ogóle, i wtedy normalnie odpaliłem i na zimnym nie było efektu duszenia, może rzeczywiście odciąć dopływ lpg i sprawdzić? I wystarczy tylko zakręcić zawór, odpalić, poczekać aż ta resztka gazu która pewnie krąży gdzieś w obiegu się wypali? Czy jakim sposobem mam to zrobić?
  9. Ustawił? Jak ustawił? Ile przejechał po drodze na regulacji? Wiesz, nie jestem specjalistą, już nie pamietam dokładnie, ale mówił coś o górnej i dolnej, że jednej było za dużo, drugiej za mało, teraz podobno jest dobrze. A co do ostatniego to mógłbyś sprecyzować? Bo gazownik nie jechał wcale, ja od regulacji gazu zrobiłem jakieś 10 tysięcy, ale problem był cały czas
  10. U gazownika byłem w trakcie występowania problemu, wymienił filtr, podłączył kompa i zaktualizował sterownik, ustawił mieszanki i powiedział, że wszystko jest prawidłowo
  11. Witam ponownie, vectra przeszła już płukankę, wymiana oleju na zalecany, koła ZFR wymienione, luzy zaworowe wyregulowane, nadal gdy silnik jest zimny dusi na benzynie, gdy osiągnie wyższą temperaturę lub przełączy się na gaz to problem znika, ktoś ma jakiś pomysł? Pozdrawiam.
  12. Właściwie nie zauważyłem żeby brał, tyle że wyskakuje mi kontrolka o niskim poziomie oleju mimo tego, że jest w normie, byłem u mechanika i sprawdzil czujnik i jest dobry, w komputerze mam błędy dotyczące faz rozrządu czy coś z tym związanego, bodajże P0011 i P0014, coś tam tłumaczył że te koła są jakoś zależne od oleju wiec stwierdziłem ze skoro i tak czeka mnie wymiana oleju to zmieniłbym go na ten zalecany i może wpłynie to jakoś na te koła fazowe(czy jak to się tam nazywa), a jeśli nie to powiedział, żebym te koła zrobił dopiero przy kolejnej zmianie rozrządu, ale czy to bezpieczne? A może taniej wyjdzie silnik kupić?
  13. Witam, planuje wymienić olej w mojej viki, kupiłem ją na oleju 10w40, podobno ma być 5w30? I moje pytanie: czy płukanka będzie bezpieczna? Przebieg 198k. Naczytałem się ze przy większych przebiegach to ryzykowne, może ktoś coś doradzić? Pozdrawiam.
  14. Witam ponownie, luzy zaworowe zostały sprawdzone, tylko jeden miał jakiś lekki odchył od normy. Tyle, że okazało się, że mam podobno wysokie ciśnienie oleju (4 bary na biegu jałowym) a niby powinno być coś około 1.3 bara. No i błędy z kołami chyba faz rozrządu P0011, P0014. Podobno te koła mają coś wspólnego z olejem i czy to możliwe, że powodem złej pracy tych kół jest olej jaki aktualnie jest wlany (gm 10w40) a powinien być 5w30/5w40? Czy jest taka opcja, że sama zmiana oleju pomoże czy raczej te koła będą do wymiany? Przy okazji dodam, że rozrząd był robiony wraz z kupnem samochodu czyli jakieś 10k km temu, więc wstrzymać się z tym do kolejnej zmiany rozrządu czy to raczej niebezpieczne? Z góry dzięki i pozdrawiam
  15. okej, sprawdzę w jak najbliższym czasie i dam znać. Co do problemu z szarpaniem na zimnym to nie, lecz w sumie zapomniałem wspomnieć, że z tym drugim problemem kiedy to w czasie jazdy traci moc, to po przełączeniu na benzynę jest znaczna poprawa jazdy. A co do celu to w sumie znajomy polecił co jakiś czas zrobić parę km na benzynie, żeby się coś tam przeczyściło (nie jestem obeznany w temacie), Dzięki za odpowiedź btw
×
×
  • Create New...