Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

legon231

Forumowicz
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About legon231

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    Vectra B 1.6 101km 1997 rok

Kontakt

  • Telefon
    730110109

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. no właśnie chodzi na 99 procent o ISO, tylko że miałem w zestawie nową a z kolei starej nie da się wymontować, blaszki znalezione i zamontowane
  2. Witam piszę pilnie bo w sumie to mam mały ale dla mnie duży problem. Otóż podczas zmiany radia zauważyłem że kostka do którego było wcześniejsze radio(nieorginalne) podpięte za żadne skarby nie chce wyjść tak jakby gdzieś była podpięta, jest to zestaw kabli które są standardowo na doposażeniu każdego radia. Drugi problem jest taki że radio nie siedzi stabilnie w gnieździe, to znaczy, przy wyjmowaniu uchwytu na telefon radio można swobodnie wysunąć, czyżbym o czymś zapomniał przy montażu czy jest to po prostu za małe radio? Nowe radio to Pioneer sph 10bt, stare Clatronic AR 735
  3. muszę dostać się do licznika i zegarów, ponieważ znów mi nie działa prędkościomierz i obrotomierz, Niestety za cholerę nie wiem jak się tam dostać i co wyciągać,na YT żadnych filmików ani nic. Jest ktoś w stanie pomóc?
  4. No ja odcinki nie miałem, ale na zimnym chodzi lepiej jak się rozgrzeje silnik, no i pod górkę jakąkolwiek auto jakby nie chciało jechać. Teoria jest taka że zamiast 101 koni jest 100 plus jeden biegnie do tyłu
  5. a mógłbyś opisać jeszcze jakieś objawy jakie miałeś? Jak jazda pod górę wyglądała? albo zapalanie auta?
  6. błędy pokazało tylko związane z czujnikiem położenia wału korbowego. Ale czy to możliwe że przez to auto nie ma mocy? Że muli się?
  7. Witam chciałbym się dowiedzieć i byście polecili mi jaki katalizator (zamiennik) kupić do Vectry B 1.6 16V Dodatkowo przeczytałem w internecie trochę ale byłoby dobrze gdyby ktoś trochę opisał objawy uszkodzonego/zapchanego zarówno zaworu EGR jak i katalizatora. Chodzi mi o to że auto nie ma mocy pod górkę( teraz już w ogóle bieg 3,4,5 nie istnieją) Autem nie jeździłem jakieś 3 tygodnie, teraz jadąc zaczął dziwnie silnik pracować, Są straszne drgania silnika i budy auta. Po odpaleniu obroty trzymają się na 1500 tysiąca/ min by spaść po 20+ sekundach do 800-1000 czekam na pomoc i odpowiedzi
  8. Witam ponownie, mam niemiły problem Otóż w okresie 3 tygodni już 3-4 razy spalił mi się bezpiecznik prawych świateł pozycyjnych. Jest możliwość samemu zidentyfikowania przyczyny tego czy koniecznie zostaje elektryk
  9. Opel Vectra b 1.6 97 rok Wymieniam czujnik położenia wału korbowego. Wszystko fajnie, ale nie mogę znaleźć wpinu do bloku silnika, ma ktoś może jakieś zdjęcia lub poinstruuje. Blokuje mi osłona metalowa, sprawdzenie dokładnego miejsca i nie wiem już jak się za to zabrać czy od góry coś demontować?
  10. Witam, mam pewien problem z bezpiecznikami u siebie. otóż brałem informacje wszystkie z tej strony http://vectra-unlimited.pl/jpg/porady/bezpieczniki.html no i problem pojawia się że u mnie jest brak bezpieczników o numerze 19 i 39 O tyle z numerem 39 poradziłem sobie, jednak numer 19 odpowiada z opisu za bezpiecznik pompy paliwa a ja go nie mam, teraz niestety dopiero się zorientowałem. Czy może być ten bezpiecznik umiejscowiony gdzie indziej? a jeśli tak to można wskazać gdzie i ewentualnie opis bezpieczników pod maską jakby ktoś miał? Vectra B 1.6 16V 97 rok manual
  11. No przepraszam że tak napiszę można mnie wyśmiać, ale liczyłem koszt rzędu 800 złotych minimum bo czytalem że to dużo pracy w sensie czasochłonne. hahah Człowiek który pyta nie błądzi
  12. 450 złotych z częściami? Bo aż mi się nie chce wierzyć
  13. Witam wszystkich serdecznie. Powoli zmierzam się a raczej szybszym truchtem do wymiany rozrządu wraz z pompą wody. Jednak że nie znam się na cenach robocizny samej ale również części. Kieruję do was pytanie. W jakim przedziale będzie oscylował koszt wymiany z częściami? Nie chcę dać się wbić na minę tzn. że mi ktoś zawoła 1300 złotych. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...