Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

januszf1992

Forumowicz
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About januszf1992

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 01/28/1992

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Strzelce Opolskie
  • Zainteresowania
    Historia motoryzacji

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    Opel Signum 1.9 CDTI Z19DTH

Kontakt

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam. Mam błąd P0380 błąd w obwodzie świec żarowych. Wszystko działa dobrze, wymieniłem świece, czujnik temperatury i przekaźnik, problem jest nadal. Zacząłem sprawdzać prąd na pinach od przekażnika no i na 15 powinien być 12v z kluczyka a mam 8.5v zaś na pinie 31 gdzie jest potencjał ujemny mam 3.5v i ta wartość jest stała- niezmienna. Ktoś mi powie czemu tak sie dzieje? Gdzie szukać dalej problemu? Pozdrowienia
  2. Witam potrzebuje schemat instalacji elektrycznej no właśnie nie wiem czego... Problem jest taki ze mam zwarcie + z kluczyka na mase w przekaźniku. Chce wiedzieć w jakiej wiązce (w ktorym miejscu) idzie kabel + do stacyjki i gdzie idzie kabel masowy i + Opel signum 1.9cdti 150KM w automacie
  3. Nie, sprawdzałem wieniec przed montażem rozrusznika. Wyśle z powrotem ten rozrusznik a nowy bede miał na poniedziałek i po wymianie napisze co i jak
  4. Raczej nie da bo jest w jednym otworze taka specjalna tulejka ustalająca. Z tego co czytałem na forum to ludzie mają rozruszniki 10 zębowe i jest ok to czemu u mnie nie ma ok? Dziwna sprawa albo źle zregenerowany rozrusznik
  5. bendix czy automat? Może tak sie dziać po "krzywym" zamontowaniu?
  6. Ja kupiłem regenerowany na allegro 1.9kw 10 zebów. Założyłem go dzisiaj i jest dziwny problem. Dodaje linka na youtube
  7. Gentelmeni powiedzcie mi proszę czy rozrusznik z Insignii 2.0cdti 2.0kW, 9 lub 10 zębów spasuje do signum 1.9cdti 150KM Z19DTH ?? Ktos juz pytałem wcześniej 2 razy i żadnych informacji... Stąd ponawiam pytanie. Jeśli ktos ma, to prosze pochwalic się jak spisuję sie taki rozrusznik. Pozdrawiam
  8. Ok ten 5.5v to czujnik ale pytanie jaki: Czujnik oleju czy czujnik temperatury silnika? Gdzie te czujniki się znajdują? Czemu jest tak niska wartość prądu? EDIT 14:03 28.12.2018 TEMAT DO ZAMKNIĘCIA Powody awarii: 1) Niski prąd ładowania spowodowany śniedzią na + alternatora oraz kablach przy klemie akumulatora 2) Błąd P0380 spowodowany zwarciem na 1 świecy żarowej mimo że wszystkie były nowe marki Beru (!)- Wymiana 1 świecy żarowej zażegnała problem Oba czynniki powodowały mniejszy prąd ładowania a także zwarcie w obwodzie + do masy. Przy niskich temperaturach brak możliwości uruchomienia silnika spowodowany rozładowanym akumulatorem którego powodem było zwarcie. Na przyszłość: Do wymiany rozrusznik
  9. Ładowanie zmierzone z poziomu menu ukrytego. Jest jakiś sprytny sposób by w DTH łatwiej dojść do + z alternatora? Cieżko mi sie tam dostać nawet grzechotką bo idą metalowe rurki EDIT `15:00 27.12.18 Wyczyściłem oczko na + alternatora i mam ładowanie 14.1-14.2 na wolnych obrotach. Pozostał problem wymiany rozrusznika oraz za niskiego pradu na styku kostki idącej do przekaźnika. Ma ktoś schemat instalacji tej wiązki? Chce wiedzieć gdzie ten kabel idzie bo musze go odnaleźć i zbadać problem a mam wszystko obudowane.
  10. Witam. Jak w tytule mam błąd PBłąd P0380, świece są nowe i wszystkie grzeją, opory dobre, test żarówkowy pozytywny, wymieniłem przekaźnik na inny problem jest nadal ale.. pomierzyłem prąd który dochodzi do samego przekaźnika i na styku gdzie ma być 5.5v ja mam 3.52v Stąd pytanie gdzie idzie ten kabelek i dlaczego jest tak niski prąd? Drugie pytanko jak to jest z tymi rozrusznikami regenerowanymi z allegro? Chce wymienić u siebie wiec jak kupie na allegro to swój stary od razu mam oddać kurierowi? Mówie tu o rozruszniku regenerowanych a nie nowym. No i ostatnie trzeci temat: Alternator ładuje aku 13.5-13.8v jak maksymalnie obciąże sieć to pokazuje mi ładowanie 12v. Co dziwne szukałem problemu i spryskałem z głupoty dodatkie oczko na alternatorze i ładowanie mialem 14.2-14.3v. dodawanie masy nic nie dało. Co jest tego powodem? Zaśniedziałe styki kabla dodatniego? Jeśli taki temat dotyczący prądu na styku 5.5v był poruszany proszę Admina o podesłanie info. Szukałem i nic nie znalazłem :( Pozdrawiam Serdecznie!
×
×
  • Create New...