Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

DonHavoc

Forumowicz
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About DonHavoc

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 11/08/1990

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wałbrzych

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra C

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzwonię dziś po mechanikach w pobliżu ale nie ma szans sprawdzić dzis No to tak przejrzałem papiery po poprzednim właścicielu cewka była wymieniana w 2016 a w 2017 komplet świec. Co do jazdy odpaliliśmy rano na samej benzynie szarplo go raz przy wyjeździe z podwórka potem przez ok 10km trasę która kończyła się w wulkanizacji bez mulenia i szarpania z wulkanizacji wyjechaliśmy z wl gazem i też bez "turbulencji" Dostałem od gościa z wulkanizacji tel na warsztat wg dobrymechanik warsztat dobry. W poniedziałek mam się umowic. Jak się dowiem czegoś albo auto się rozkraczy bardziej do tego czasu to się odezwę
  2. No wczoraj odpaliliśmy żeby z pracy do domu dojechać trasa za krótko żeby się gaz włączył auto szarpało raz przy wyjeździe z parkingu ale do domu już normalnie dojechało. Zobaczymy dziś muszę jechać po zamówiony chleb i na wulkanizację w drodze powrotnej żeby wymienić dwie opony wyłączymy gaz i sprawdzimy My od zakupu w nie ruszaliśmy świec w sumie nie mieliśmy problemów akurat a auto więcej spędziło u mechaników. Rok temu auto trafiło na przegląd przed wakacjami i wykryli złamana sprężynę. Potem jak pisałem wyżej mechanik idiota i możliwe że złodziej potem już od października do marca teściu woził auto od warsztatu do warsztatu aż zdiagnozowali uwalony sterownik. A teraz to nie mam nawet klucza żeby świece odkrecic i sprawdzić
  3. Mam jeszcze prośbę mógł byś rzucić okiem na filmik z mojej viki w pierwszym poście i sprawdzić czy dobrze te mruganie zczytalem? O tym błędzie 6xx wiem od kupna auta to od tempomatu.
  4. Sprawdzę to jak doczlapiemy się do domu ewentualnie jutro do południa. Ale możliwe żeby przepustnica doprowadziła aż do check Engine? Ludzie z tego co tu poczytałem jeżdżą z tym na zasadzie "viki tak ma"
  5. A gdzie tam "przewody były stare" i to warsztat przy dobrej stacji kontroli pojazdów...
  6. No właśnie nie mam możliwości go podpiąć tyle wiem co się udało wymrugac o ile dobrze to odczytalem. A z tymi mechanikami w moim rejonie to jak nie powiem rób pan to i to to mi zaraz powie wymień silnik albo looo panie uszczelka pod głowicą. Sam fakt że wymiana tylnych sprężyn skończyła się wymiana sterownika silnika ;/
  7. Najważniejsze pytanie czy mogę z tym jechać? Muszę się dostać z pracy do domu ok 2.5km i do jakiegoś mechanika chociaż ciężko mi jakiegoś wybrać w Wałbrzychu. Ostatnia robota sprężyn z tyłu skończyła się wymiana przewodów hamulcowych (zerwane po zjeździe z podnośnika) wymiana akumulatora i sterownika silnika ..
  8. Witam , viki mojej dziewczyny znów odmawia posłuszeństwa po wymianie sterownika silnika w styczniu. Od kilku miesięcy po odpaleniu obroty skaczą przez kilka minut (pierwsze odpalenie rano) po czym wracają do normy. Gdzieś już tu czytałem że to przepustnica ale nie miałem jak ani kiedy się za to zabrać. W tamtą sobotę podczas przeglądu i wymiany filtrów w LPG servisant powiedział że odma była odczepiona i ja przyczepił spowrotem. Dzis w drodze do pracy przepuszczalismy staruszkę na pasach i po ruszeniu zapalił się check engine auto nie zamulilo się dojechaliśmy jeszcze 1.5 km do pracy i nie wiem co z tym robic Wymrugalem błędy ale nie wiem czy dobrze odczytałem ale wymrugalo mi 565 i 303 Nie wiem czy mam zostawiać auto w pracy na parkingu czy mogę dojechać nim pod dom (ok 2.5km) i szukać mechanika VectraC 1.8benzyna +LPG 2002 rok Na wypadek jak bym coś źle odczytał (robię to pierwszy raz ) to nagrałem ten odczyt (początek to próba ustawienia tel) a tu link :
  9. Hmm nie wiem czy dobrze odczytałem ale wymrugalo mi 565 i 303 dziś w drodze do pracy po ruszaniu z pod pasów zaświecił się check engine i świeci cały czas Vectra 1.8 benzyna z LPG. Jest źle? Nie poczuliśmy po tym ruszaniu i jeździe na check engine ok kilometr do pracy żeby auto mulilo Na wypadek jak bym coś źle odczytał (robię to pierwszy raz ) to nagrałem ten odczyt (początek to próba ustawienia tel) a tu link :
  10. Wysłałem link teściowej niech zamawia oby pomogło dam znać jak efekty lub jak by coś się zmieniło. Dzięki i wesołych świąt
  11. Ok dam znać jak będę miał więcej informacji dzięki pòki co Więc tak kodów błędów się nie udało zdobyć ale awarie stwierdzono na podstawie komputera to jest sterownik który wymontowali (grafika w załączniku) niby próbowali zamówić ale ponoć na allegro jest tylko jeden taki i to ponoć uszkodzony za 200pln.
  12. Pogadam z teściem i spróbuję to jakoś wyciągnąć od tego mechanika. Jeśli faktycznie użył kompa do stwierdzenia tej awarii a nie tylko skojarzył objawy z częścią. Mam jeszcze jedno pytanie czym się kierować w szukaniu tego sterownika? Marka+model+rocznik+ pojemność silnika wystarczy do szukania czy potrzebuję jakiś numerów z tej części która jest teoretycznie popsuta? Co do nawiewu dzięki jak już odzyskam auto sprawdzę to w jakiś weekend
  13. Znaczy jeśli chodzi o błędy to tyle powiedziałem co z kontrolek w środku podczas zgaśnięcia wypatrzyłem i przeczytałem znaczenie w instrukcji był : niski poziom płynu do wspomagania (zbiornik przed prawym przednim kołem), silnik z wykrzyknikiem po dwóch trzech sekundach zmieniał się w silnik (servis) ani razu nie włączyła się kontrolka akumulatora i po ostatnim nim oddałem go teściowi w łapy komputer w środku pokazywał brak benzyny była ćwiartka w baku i zgasł nam na prostej drodze. Nie mam dostępu do kodów błędów bo warsztat gdzie teściu wywlókł mi opla jest prawie 70km odemnie w górach stołowych. Jeśli chodzi o próbę odpalenia po takim zgonie w trasie nic nie mieli słychać tylko cyknięcie w stacyjce. Odpala dopiero po podłączeniu na kable przejedzie tak raz kilometr raz 60km i padnie dopiero pod domem
  14. Witam jestem tu nowy i nie ukrywam potrzebuję porady żeby uniknąć "wymieniaczy części" Otóż posiadam vectre c 2002 rok 1.8 benzyna plus LPG z BRC czy brz (nie pamiętam dokładnie ) W lipcu podczas przeglądu przed wakacjami wykryto mi połamane sprężyny z tyłu bylo mało czasu więc zlecilem naprawę w warsztacie stacji kontroli i od tamtej pory auto zaczęło wariować dosłownie. Podczas samej wymiany sprężyn zerwano przewody hamulcowe zapłaciłem założyli nowe po tym wymieniali czujnik chyba mówił na niego kąt skrętu rozbierali osłonę kierownicy i uszkodzili manetkę (nie odbija kierunkowskaz , przy włączeniu długich świateł włącza się na sekundę prawy kierunkowskaz) no ale do rzeczy auto po kilku tygodniach zaczęło gasnąć w trakcie jazdy lub po postoju dłuższym niż 24h akumulator został rozładowany na warsztacie więc ładownie lub odpalanie na kable ratowało sytuację we październiku kupiłem nowy akumulator i problem znikł na .. równy miesiąc. Potem było gorzej auto gasło kilkanaście minut po odpaleniu na kable w trakcie jazdy itp. podczas tego zaczęło sypać błędami : silnika, kontroli trakcji,poziom płynu do wspomagania ( prawie pełny zbiornik sprawdziłem)ekran komputerka w kabinie ledwo świecił. Wzielem miernik i sprawdziłem napięcie na akumulatorze na wł silniku z włączonymi światłami 13.6v więc ładuje. Zawiozłem do elektryka sprawdził miernikiem pobór wyciągając bezpiecznik po bezpieczniku nic nadzwyczajnego. Wysłałem auto do gazownika też nic nie stwierdził. Potem autem zajol się kolega teścia trzymał auto od 3listopada do wczoraj i oznajmił teściowi że to : sterownik silnika i trzeba go wymieniać. Nie mam narazie numerów tego sterownika który był zamontowany bo mechanik nie ma czasu a teściu jest na bakier z elektroniką. Co myślicie na ten temat czy to może być to ? Cena tego na allegro Wacha się od 80 do 1000 zł święta są a ja nie mam takich rezerw żeby kupować części bo" to może być to" . Po naprawie hamulców i czujnika dodatkowo padł nawiew od strony kierowcy w trybie Eco niezależnie od ustawionej temperatury dmucha cały czas gorące powietrze. Ustawienie na low na kilkanaście minut naprawia problem potem jest to samo. Ratujcie ;)
×
×
  • Create New...