Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

zupekk

Forumowicz
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About zupekk

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Opel Signum
  1. Po rozgrzanie auta do 70 stopni ponownie pojawiła się kontrolka. Niestety wypięcie czujnika poziomu płynu nic nie dało. Praktycznie żadnej reakcji na brak czujnika. Ponadto auto zostało podłączone do komputera za pomocą programu Torque który nie wykazał żadnych błędów. Macie jakiś innym pomysł?
  2. Niestety powyższe tematy nie przynoszą odpowiedzi.. Dziś poraz kolejny zapaliła się kontrolka po osiągnięciu 75 stopni. Ktoś ma pomysł co to może być? W jaki sposób wypiąć czujnik by sprawdzić czy to nie wina czujnika?
  3. Witajcie, Mam problem z moim oplem Signum. Mianowicie po podgrzaniu auta do 70+ stopni zapala się kontrolka płynu chłodniczego (zbiornik z falującą cieczą). Po wyłączeniu auta i ostudzieniu silnika kontrolka znika aż do ponownego osiągnięcia temperatury 70+ stopni. Zarówno przy włączonym silniku jak i wyłączonym poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym jest na odpowiednim poziomie, nawet lekko ponad poziom (max 1cm). Czym to może być spowodowane? Termostat? Czujnik płynu chłodniczego? Proszę Was o pomoc w diagnozie. Dziękuję i pozdrawiam. Czekam na Wasze opinie.
  4. Ok, dziękuję bardzo za odpowiedź. Zacznę od wymiany świec (y) i zobaczymy czy problem zniknie.
  5. Witam ponownie, Błąd który wyskakuje podczas odpalania auta to błąd P0380. Czy jest ktoś w stanie rozszyfrować mi ten błąd i wyjaśnić na czym może polegać usterka? Poprzedni właściciel auta wymieniał 2 z 4 świec lekko ponad roku temu.
  6. @michalm83 jestem w stanie sam bez podłączania go do komputera go sprawdzić? Jakieś ukryte menu?
  7. Witam, Jestem nowym nabywcą Opla Signum 1.9cdti 150km 2004r. Od ostatniego tankowania auto zaczęło trochę więcej palić na biegu jałowym (albo wcześniej nie zwracałem aż tak na to uwagi ), lecz zaraz po odpaleniu spalanie wynosi 0,8l/h lub 0,9l/h i po chwili leci do góry, czasami nawet to 2,0l/h. Po dodaniu lekko gazu wraca znowu do 0,xl/h i dalej wzrasta do 1,5l/h, po przejechaniu paru km gdy silnik już złapie koło 80stopni, spalanie chwilowe skacze między 0,9l/h a 1,0l/h. Do tego dziwne, moim zdaniem niestandardowe klekotanie. Występuje to tylko przy zimnym silniku, po nagrzaniu chodzi ładnie, płynnie. Samochód stoi ciągle w garażu więc powinien odpalać jak Marzenie, a nie łapie tak szybko jak powinien. Przy odpalaniu auta wyskakuje mi samochód z kluczykiem, ale poprzedni właściciel zapewnił mnie ze to błąd świecy, jedna z nich jest inna i robi taki błąd i faktycznie po ponownym odpaleniu auta błąd znika. Czy coś jest źle? Czy po prostu się czepiam? Czekam na Wasze opinie.
×
×
  • Create New...