Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Bakstg

Forumowicz
  • Ilość treści

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Bakstg

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1988.10.27

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Bytom/ Tarnowskie Góry
  • Zainteresowania
    Tak mam

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Signum Z20NET

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Dla potomnych Nr oryginału: 12787608 SAAB koszt 63zł w serwisie opla 160zł:P https://www.draken.com.pl/saab/rury/2305-rura-9-3-ss-chlodnicy-gorna-2003-2012.html
  2. Dzięki za pomoc:) i kolejne koszta.. chyba mija sie z celem kupowanie klucz za 100zl lepiej dac w warsztacie 100 za wymiane;p
  3. Mam pytanie odnośnie dokręcania 10Nm.. bo moj klucz ma najmniej 28 Nm czy to będzie dużo za dużo?
  4. LPG był... tak pojawiło się nie dawno
  5. zadnego problemu z odpalaniem i brak trybu awaryjnego totalnie nic tylko kontrolka się świeci, nie wpływa to w ogóle na jazdę, tak samo jeździ z błędem jak i bez. Świece nowe, cewki były wymieniane ale czy na oryginał to muszę sprawdzić bo to brat robił i nie wiem a przy rozrządzie nie było nic mieszane, wtyczki były odpinane i podpinane na nowo po wyczyszczeniu bo przeszła myśl że to może być przyczyna.
  6. no własnie zadnych objawów nie ma wiec nie wiem.. jeszcze opcja ze podtlenek lpg cos tutaj miesza i błąd pokazuje tylko tak jak pisze zadnych objawów nie ma
  7. Tylko tam miał jakieś objawy a umnie oprócz check engine nic ale dzieki sprawdze świeczki i cewki (chociaż te były wymieniane )
  8. Witam wszystkich. Mam pewien problem.. jak w temacie.. wywala błąd P0340 - czujnik położenia wałka rozrządu... i teraz pytanie gdzie go zlokalizować bo coś mi się o uszy obiło, że go nie ma poprostu 😜.... czasami po skasowaniu błędu można jeździć 3 dni i nie ma go a czasami po 5 min wyskakuje.. dodam ze z samochodem nic się nie dzieje, chodzi równo pali przyspiesza.... ktoś ma receptą na ten problem?:) Szukać czy jak nic się nie dzieję to olać to?
  9. Tak. Ale ważne że problem ustapil:) podobno szarpać może jeszcze jak czujnik temperatury płynu swiruje taka informacja dla potomnych Wysłane z mojego ATU-L21 przy użyciu Tapatalka
  10. Miałem panowie podobny problem i u mnie pomogło zalanie paliwa 98 sprawdzenie świec dokrecenie ich z odpowiedzi momentem, poprawienie cewek, wyczyszczenie przepustnicy i kontaktowe na wtyki przepustnicy, sondy, map sensora po tym zabiegu chodzi jak nowy.... Aa i do paliwa dodatek na wtryski i odłączenie aku na 1h. Wysłane z mojego ATU-L21 przy użyciu Tapatalka
  11. A jakiś nr tego masz? Bo też potrzebuję. Wysłane z mojego ATU-L21 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Utwórz nowe...