Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Hiszpan-207

Forumowicz
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Hiszpan-207

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Vectra C 2.2 Direct 2004
  1. Witam, u mnie w 2.2 directc z 2004 r. jest podobnie. Przed wymiana i po wymianie termostatu temperatura cieczy chlodzacej jest w przedziale 80-85. W korku czasami dojdzie do 90 ale po przejechaniu kilkuset metriw spadnie do tych 80-85. Wiekszosc termostatow (jak nie wszystkie) dedykowane do tego silnika maja temperature otwarcia 82 i zastanawiam sie czy to jest prawidlowe bo przy temperaturze otwarcia 82 silnik bedzie ciagle niedogrzany co potwierdza codzienna jazda. Dlatego zastanawiam sie nad wymiana kolejny raz, ale tym razem na termostat ktory temperature otwarcia bedzie mial 90 st. Jezeli ktos zna te silniki prosze o podpowiedz, czy moje rozumowanie jest prawidlowe, ze termostat o temp. otearcia 90 st. bedzie korzystniejszy do tego silnika (zdaje sobie tez sprawe ze kataligi podaja termistat o temp. 82, ale jak juz opisalem widac ze taki nie pozwola osiagnac 90 st.)
×
×
  • Create New...