Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

matusone

Forumowicz
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About matusone

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C gts 2.0 turbo

Recent Profile Visitors

117 profile views
  1. Czyli wychodzi na to że trzeba schłodzić chwilę po jeździe turbo i będzie Oki:)
  2. Jutro test to jest normalne że się wszystko grzeje po zgaszeniu motoru ale nie myślałem że na tyle rośnie temperatura że włącza się wentylator jak zbyt szybko zgasi się motor ... Ale takie rzeczy zaczęły się dziać mi się wydaje po założeniu lpg. Chociaż może się mylę bo na samej benzynie nie zwracałem na to uwagi.
  3. Powiem tak jak to zdejmie to plynu trochę wycieka ale tam nie ma aż takiego ciśnienia żeby sadzilo nie wiem jak .... jak to założę zaslepia się dziura i nie wypływa plyn
  4. Tak odpowietrznik na wężu i góra tej śruby mi została w ręku taki kapturek nie całą plastikowa
  5. Panowie dzisiaj zajrzałem pod maskę w sprawie tego grzania się A mianowicie chciałem zobaczyć to odpowietrznie na wężu.... palcami złapałem i podnioslem do góry kapturek został mi w ręku.... więc albo był urwany przez kogoś i tak został tylko wsadzony na lipe bo sam by się nie urwal. Wsadzilem to spowrotem chwilowo i zaizolowalem... może to być tego przyczyna ?
  6. Kolego tylko termostat mam verneta który otwiera niby przy 82 stopniach .... I to jest też dziwne ... A to że po zgaszeniu oddaje ciepło to jest normalne bo i węże od wody puchna tylko że zbyt wysoka ta temperature oddaje bo rozumiem skoczy tak jak u Ciebie 2 stopnie do góry 5 A nie 15 pod 100 A podejrzewam że jak będzie cieplej to i 100 stopni przekroczy :( Muszę znaleźć jakiegoś ogarnietego szamana i oddać:) albo chłodnica jest na tyle zasyfiala ? Bo jest od nowości jeszcze nie zmieniana ?
  7. Tak koledzy tylko u mnie jest tak ze gasze silnik na powiedzmy 85 stopniach a po chwili zalacza sie wentylator i po przekreceniu zaplonu mam prawie 100 stopni takze teraz jest temperatura hmmm w granicach 4 na plusie wiec co bedzie latem ... nie no pewnie rozumiem jak by toi byla dynamiczna jazda dostala by troche po tylku i skoczyla by jej temperaturka .... ale niestety jest normalna jazda i takie rzeczy sie dzieja ... tak jak kolega pokazal wyzej ukryte menu w ciagu 3 minut skoczyla mu temperatura powiedzmy o 2 stopnie do gory a u mnie niestety ale skacze o jakies 15 i czego to moze byc wina ???
  8. Tak własnie mi sie wydaje ze tak bedzie z tym zapowietrzeniem .... bo termostat jest wporzadku po celowaniu i wymianie 3 bo poprzednie wariowaly ale z mniejsza temperatura calkowicie ponizej 80 stopni ten jest oki ale uklad pewnie tak jak mowisz zapowietrzony poszukam w postach jak odpowietrzyc ... dziki za pomoc
  9. Ale pisałeś o zapowietrzonym turbo to mnie zastanawia jak może być turbo zapowietrzone ...
  10. Z tego co pisałeś to chyba na temat odpowietrzenia układu za pomocą tego odpowietrznika na wężu.... dobrze kojarzę?
  11. Powiem tak jeżeli chodzi o turbo to czasami ma takie zawiasy że nie ciągnie dopiero na 3 biegu ja pociągnie do 6 tysięcy obrotów i tak jak by się odmulalo i zaczyna znowu ciągnąć...
×
×
  • Create New...