Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Vectra C GTS 3.2 v6

Forumowicz
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Vectra C GTS 3.2 v6

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra C GTS 3.2 v6

Kontakt

  • Telefon
    502093058

Recent Profile Visitors

240 profile views
  1. Nie mam żadnej mapy ale mam problem ze spalaniem. Mało tego raz jedzie dobrze a raz nie. Ale spalanie wzrosło mi co najmniej o 15%. I myślę czy sonda czy coś innego. Wszystko zrobione własnymi rękami i wszystko ok jeśli chodzi o szczelność. Proszę help
  2. Jakim programem to sprawdzacie? Bo mam Delphi i nic nie jestem w stanie sprawdzić w czasie rzeczywistym. Do tego ma ktoś mapę żeby go wzmocnić?
  3. Witam. Mam problem odnośnie dźwięku. Zakupiłem 2 zestawy morel maximo dodatkowo wykleilem drzwi matami butylowymi i co się okazało, że po podłączeniu moreli dźwięk był gorszy niż z oryginalnych głośników, chodzi o niskie tony. Podpięte są pod same radio Kenwood. Ludzie piszą że muszą się wygrzać . Możliwe ale bawię się audio jakieś 25lat i nie miałem takiej sytuacji. Co polecacie wymiana na inne głośniki? Jakie? Dołożyć wzmacniacz? Jaki? Bo nigdzie nie ma konkretnych informacji. Padło na morele bo znalazłem w necie że do opla vectry c idealnie się nadają, ale chyba jednak nie . Wszystko wszy
  4. Witam. Podepne się do tematu. U mnie zaś wystąpił problem taki że po wymianie klocków i regeneracji tylnych zacisków i po odpowietrzeniu całego układu hamulcowego na wyłączonym silniku pedał hamulca stoi jak powinien i nie schodzi do podłogi, ale jak tylko odpalę silnik to wtedy pedał hamulca staje się miękki nawet powiedział bym że za miękki ale trzymając wciśnięty można wyczuć że schodzi co raz niżej ale przed podłogą się zatrzymuje. Wycieków nigdzie nie ma wszystko prześwietlone i sprawdzone i odpowietrzone. Co może być przyczyną? Proszę o jakieś informacje.
  5. Ok. Dzięki za pomoc. A propos może nie w tym temacie ale spotkałeś się szczurzasty z popiskujacym paskiem rozrządu? Wymiana na nowy contitech wraz ze wszystkimi rolkami +wymiana rolek paska pk. Rozrząd popiskuje. Czy za mocno napięty? Psikne wd40 to jest ok na chwilę. Nie wiem czy napięcie paska może mieć wpływ na to? Pasek ociera o boczne ścianki rolek jakby nie było osiowości. Strach jest popuścić bo jak obróci to będzie lipa straszna. Masz jakieś pomysły? Z góry dziękuję bardzo za pomoc i logiczne myślenie
  6. Mozliwe nie jestem specjalista w tym temacie. Ale wymienilem zarnik i nadal nie dziala. Wiec chyba bede musial wymienic ale co to nie wiem ;(. Zaplonnik to jest przykrecany do zarnika tak? A przetwornica przykrecona jest do reflektora tak? bede musial pozamieniac te elementy z drugiej lampy bo inaczej nie mam pojecia. Chyba, ze multidiag mi cos powie, bo mam dostep do czegos takiego.
  7. Dzieki wielkie Cretux i Szczurzasty za pomoc. Dzisiaj postaram sie dobrac do tego
  8. Dzieki wielkie za info. Czy tutaj sa same zarniki czy z przetwornicami? Bo widzialem, ze sa 2 rodzaje D1S i D2S teraz nie wiem o co z tym chodzi. Czy w egzemplarzu z przetwornica rowniez mozna wyciagnac sam zarnik czy jest on monolityczny z przetwornicami?
  9. Witam. Od tygodnia mam problem z prawym ksenonem. Otóż raz działa raz nie, raz świeci się kontrolka raz nie. Czy to problem z żarówką czy z elektryką? Gdzie ewentualnie mogę szukać usterki? Posiadam multidiag-a ale nic nie widać skąd wynika problem. Proszę o pomoc jeśli ktoś miał podobny przypadek. Z góry dziękuję za pomoc. Dopiero poznaje ten samochód
  10. Wielkie dzięki Emil1105. To akurat w weekend sobie pogrzebie. Mam nadzieję że wszystko będzie działać jak należy. Pozdrawiam
  11. Teraz jest radio fabryczne cdr 2005 ale nie mam kodu w serwisie chcą 150zl i jeszcze nie ma pewności ze akurat to radio jest od tego auta. Bo wszystko jest książki takie tam a nigdzie nie ma kodu. Sterowanie komputerem mam w prawej manetce ale nawet nie wiem jak to zrobić żeby wpisać kod. Widzę tylko napis safe i oczywiście spalanie. Auto jest z Niemiec więc ma niemieckie menu. I też nie za bardzo wiem co jest co.
  12. Witam. Jestem tutaj bardzo świeży więc proszę o wyrozumiałość. Chcę zmienić radio fabryczne 2 din na 1din Kenwood z cd mp3 aux i usb. Czy jest jakiś problem żeby coś takiego podłączyć? Nie zależy mi na wyświetlaczu głównym ani na sterowaniu z kierownicy. Czytałem na forum że trzeba zdezaktywować wyświetlacz i takie tam. Oczywiście ramka będzie jak być powinna oraz przejściówka kostek ISO. Stąd pytanie czy można to bez problemu sobie zmienić czy są jakieś kruczki o których nic nie wiem? Proszę o pomoc. Z góry dziękuję.
×
×
  • Create New...
UP