Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Em1

Forumowicz
  • Content Count

    73
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Em1

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 04/06/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kamień pom

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Vectra C Z 19 DTH. Kombi

Recent Profile Visitors

167 profile views
  1. Cześć czy wie ktoś czy da radę podłączyć mate podgrzewane fotela kierowcy na krótko by ominąć tą szarą puszkę. Bo rozbieralem fotel kierowcy i sprawdzałem czy maty całe nie po przepalane gdzieś bo nie grzeje i się okazało że maty są całe druciki nie przepalane więc diagnoza według mnie jest taka że ta szara puszka gdzieś nie daje zasilania na maty bo do samej puszki zasilanie dochodzi . Jak to można podłączyć na krótko z ominięcie jej by sprawdzić czy to aby napewno ta puszeczka
  2. Cześć chce założyć czujnik deszczu sensor w opcjach rogramem wychodzi ze jest aktywny ale go nie mam w aucie.A wiem że szyba przez poprzedniego właściciela była zmiana i teraz jak auto miało taki czujnik to jaki bo teraz szyba jest zwykła założona a wiązka do sensora deszczu jest nad lusterkiem. A i jeszcze jedno jak mam przykleić ten sensor i go zasmakować teraz?
  3. A zaślepki pod prasę wciskane na klej kupić? czy wkręcane z gwintem bo są dwa rodzaje
  4. Cześć. Spadła mi listwa z klap wirowych. Chociaż Moje pytanie czy wymontowywać kolektor i zaslepiac klapy wirowe, czy kupywać drugi kolektor z klapami. Chciałbym by wypowiedzieli się ci którzy mają zaslepione klapy wirowe czy ma to jakiś wpływ negatywny dla silnika w dłuższym użytkowaniu? Czy nie będzie po tym zabiegu jakiś chocklów klocków z silnikiem pracą jego mocą itp. Bo koszt zaslepienia klap jest niski tym bardziej że sam to zrobię. Wiem że nie można odłączać sterownika klap wirowych by błędów nie było.
  5. Właśnie luzu nie ma na maglownicy i na krzyżaku. Viki jak puszczę kierownicę jedzie prosto ładnie tylko ta kierownica skrecona porostu jeszcze raz zadzwonię że jest źle ustawiona kierownica i tyle nie będzie chciał już poprawić to będę zmuszony do kierownika jego iść i powiedzieć że jest źle ustawił i tyle bo z tym gościem zawsze są problemy na zbieżność jak nie jęczy że śruby mocno dokrecone to mu nie pasuje auto bo to Vectra i ciężko ustawia się zbieżność. A Mazdy to wogule jak widzi to muwi że miejsca nie ma już. A u mnie nie ma za bardzo dobrych fachowców od zbieżnośći oprócz jego. Tyle że jemu zawsze coś nie pasuje. I wymyśla.
  6. Więc dlatego myślę czy jest możliwość kierownicą trochę na frezach przestawić
  7. Wiem byłem i zganiał pierw na tuleje tył że urwana i spycha auto . Tylko że zanim wogule jechałem na zbieżność kierownica była idealnie. Powymienialem wachacze tylne zawieszenie banany i już za pierwszym razem źle ustawił już drugi raz mi to ustawiał pierw była skrecona w prawo teraz w lewo. A zganiał na tuleje że zerwane i zpycha auto więc Powymienialem i dalej to samo.
  8. Cześć. Mam pytanie poustawieniu zbieżnośći mam przekreconą kierownicę do jazdy na wprost w lewo. Czy mogę odkręcić kierownice i przestawić ją by była na wprost . Czy wogule można przestawić ją bo nie wiem na frezach jak jest. Czy ma może jakiś frez może szerszy że inaczej się nie ustawi.? Mimo odkrecenia.
  9. Ok sprawdzę na ciepłym jutro
  10. Na trzecim wtyczka wymieniona była a niewiem czy się nie jaka dawka była przed wymianą a sprawdzałem na zimnym silnik
  11. Em1

    Błąd U100-00

    Cześć ale interfejs łączy się z modułem pdc. Ja nie pisałem że błąd jest ze interfejs nie łączy z pdc bo łaczy. I pokazuje błąd po połączeniu się , czujniki parkowania nie działają i wyskakuje ten błąd U 100 przy prubie zrobienia testu czujników parkowania nie łączy się bo z modułu wychodzi za niskie napięcie na czujniki parkowania. A winą się okazał index był ustawiony nie taki w samochodzie jaki powinien być. Czyli 011. Teraz wszystko hula temat do zamknięcia
  12. Mam takie dawki na wtryskach na cylindrach. Przy obrotach 900. na postoju 1cylinder korekcja dawki paliwa mm3/suw:0.10, 2 cylinder : - 1.20, 3cylinder :2.61, 4 cylinder : -, 1.52 co sądzicie czy ten pierwszy cilinder jest ok
  13. Klapy nie są luźne. Zastanawiam się właśnie czy nie turbina,sprawdzę luzy czy nie ma wzdłużnego i w jakim stanie łopatki może turbo ociera przy wyższych obrotach o ścianki i stąd ten dźwięk.
  14. Na postoju nie sprawdzałem. To objaw jak by coś nie domagało lub zacinalo się czy coś takiego wtedy i auto słabnie do 3tysiecy obrotów normalnie przyspiesza po wyżej już zaczyna właśnie ten dźwięk taki metaliczny i auto traci na mocy czym wyżej obroty tym bardziej słychać przy puszczanie gazu też słychać ale jak obroty się utrzymują po wyżej 3 tysi bo do trzech tysi na postoju gazu daje i nic a od 3 tysi wgóre już ten metaliczny dźwięk
  15. Cześć dziś jechałem swoją vectrą i przy przyspieszaniu po wyżej 3 tysięcy obrotów słychać wyraźnie jakieś grzechotanie trykotanie i auto traci na mocy trochę i już gorzej wchodzi na obroty wyższe, po niżej 3 tysięcy obrotów nie ma tego po wyżej za każdym razem coś grzechocze chrobocze nie wiem jak to określić. Czy coś się zacina nie wiem. Wcześniej nie było wogule tego ładnie przyspieszała zawszę nic się nie działo. To taki dźwięk jak by wiatrak tar o jakiś metalowy element .
×
×
  • Create New...