Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Em1

Forumowicz
  • Zawartość

    65
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O Em1

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1985.04.06

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kamień pom

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Vectra C Z 19 DTH. Kombi

Ostatnio na profilu byli

122 wyświetleń profilu
  1. Em1

    Grzechotanie

    Ok sprawdzę na ciepłym jutro
  2. Em1

    Grzechotanie

    Na trzecim wtyczka wymieniona była a niewiem czy się nie jaka dawka była przed wymianą a sprawdzałem na zimnym silnik
  3. Em1

    Błąd U100-00

    Cześć ale interfejs łączy się z modułem pdc. Ja nie pisałem że błąd jest ze interfejs nie łączy z pdc bo łaczy. I pokazuje błąd po połączeniu się , czujniki parkowania nie działają i wyskakuje ten błąd U 100 przy prubie zrobienia testu czujników parkowania nie łączy się bo z modułu wychodzi za niskie napięcie na czujniki parkowania. A winą się okazał index był ustawiony nie taki w samochodzie jaki powinien być. Czyli 011. Teraz wszystko hula temat do zamknięcia
  4. Em1

    Grzechotanie

    Mam takie dawki na wtryskach na cylindrach. Przy obrotach 900. na postoju 1cylinder korekcja dawki paliwa mm3/suw:0.10, 2 cylinder : - 1.20, 3cylinder :2.61, 4 cylinder : -, 1.52 co sądzicie czy ten pierwszy cilinder jest ok
  5. Em1

    Grzechotanie

    Klapy nie są luźne. Zastanawiam się właśnie czy nie turbina,sprawdzę luzy czy nie ma wzdłużnego i w jakim stanie łopatki może turbo ociera przy wyższych obrotach o ścianki i stąd ten dźwięk.
  6. Em1

    Grzechotanie

    Na postoju nie sprawdzałem. To objaw jak by coś nie domagało lub zacinalo się czy coś takiego wtedy i auto słabnie do 3tysiecy obrotów normalnie przyspiesza po wyżej już zaczyna właśnie ten dźwięk taki metaliczny i auto traci na mocy czym wyżej obroty tym bardziej słychać przy puszczanie gazu też słychać ale jak obroty się utrzymują po wyżej 3 tysi bo do trzech tysi na postoju gazu daje i nic a od 3 tysi wgóre już ten metaliczny dźwięk
  7. Cześć dziś jechałem swoją vectrą i przy przyspieszaniu po wyżej 3 tysięcy obrotów słychać wyraźnie jakieś grzechotanie trykotanie i auto traci na mocy trochę i już gorzej wchodzi na obroty wyższe, po niżej 3 tysięcy obrotów nie ma tego po wyżej za każdym razem coś grzechocze chrobocze nie wiem jak to określić. Czy coś się zacina nie wiem. Wcześniej nie było wogule tego ładnie przyspieszała zawszę nic się nie działo. To taki dźwięk jak by wiatrak tar o jakiś metalowy element .
  8. Em1

    Błąd U100-00

    No napewno nie jest to op-com. Ale op-com kosztuje trochę. Mi wystarczy jak narazie może się rozwinie bardziej. Kodowanie można robić, adaptacje, dpf wypala. Błędy pokazuje parametry , testy, kat skrętu kalibracja itp.
  9. Em1

    Błąd U100-00

    ELM też jest w maxiecu ale on ma mniejsze możliwości. Ja mam inny
  10. Em1

    Błąd U100-00

    Czyli co moze być ze nie łączy się z tym modułem pdc?
  11. Em1

    Błąd U100-00

    Program jest na necie polski program kupiłem jeden moduł pod daną marke
  12. Em1

    Błąd U100-00

    Program maxiecu
  13. Em1

    Błąd U100-00

    Cześć co oznacza błąd U100-00. Utrata komunikacji z ECM/PCM. Błąd pojawia sie przy połączeniu z PDC
  14. Cześć. Jaki olej polecacie do Z19DTH . Z DPF. W moim zalany jest LIQUI MOLY TOP TEC 4600 5W30 5L.
  15. Dwumase zmienię sam u siebie bo mechaniką nie wierzę co wsadzą a tak będę wiedział co mam założone.
×