Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Em1

Forumowicz
  • Content Count

    84
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Em1

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 04/06/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kamień pom

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Vectra C Z 19 DTH. Kombi

Recent Profile Visitors

199 profile views
  1. Cześć czy może posiada ktoś z was dmuchawę nawiewu na sprzedaż w stanie bardzo dobrym do klimatyzacji manualnej.
  2. Nie no możesz przykrecic. Ale ja wolałem mieć na znakach I zdjąć rozrząd. Każdy zrobi po swojemu .
  3. Ja kupiłem do ściągacz do koła kierownicy. I do niego dorobiłem śruby zakończone w kształt litery L. By zachaczyly za koło pasowe pompy. Też myślałem przykrecic do obudowy ale gdy ustawiłem na znaki rozrząd to u mnie nie było koło pasowe pompy w tych miejscach co można było je przykrecic do obudowy. Więc nie ryzykowalem i zdiejem rozrząd i koło sobie przykrecilem pasowe pompy by tylko odkręcić nakretke.
  4. Jest przy tym trochę roboty ale warto było. Rozrząd tylko trzeba rozpiąć. No i najważniejsze to jak niemasz ściągacza do koła zebatego pompy CR. To się w niego zaopatrz. Ja bez ściągacza bym u siebie nie ściągnął i dobrze że zamówiłem go wcześniej.
  5. Pozytyw taki. Że brak Problemów z tymi klapami nie będę miał już. I jak narazie nic się nie dzieje z viki. Pali normalnie przyspiesza też bardzo dobrze nawet jak trochę gorzej od dołu się zbiera ale to jest niewiem czy wogule zauważalne. Ja jestem zadowolony ze usunąłem te klapy.
  6. Kolektor założony samochód odpala tak samo jak i przed. Pracuje RÓWNO. . Narazie nie stwierdzam rzadnych usterek.
  7. Myślę że szczelnie jest bo ciężko było wcisnąć te zaślepki po drugie oringi są to raczej powinny trzymać no i klej.
  8. Kolektor wyjety i zaslepiony jutro bende montował i składał viki
  9. Aha to dobrze. Bo już myślałem kupić kolektor drugi z klapami ale pierw zobaczę zaslepie jak będzie coś się dziać to wtedy wstawię kolektor nowy.
  10. Jutro biorę się za usuwanie klap wirowych mam nadzieję że nic nie biendzie się działo po zaślepieniu. Bo gdzies wyczytałem że obroty bendą falowac że spalanie wzrasta i ogulnie będzie wkurzac bez tych klap o samochud będzie zamulony i chocki klocki się bendą działy.
  11. Cześć czy wie ktoś czy da radę podłączyć mate podgrzewane fotela kierowcy na krótko by ominąć tą szarą puszkę. Bo rozbieralem fotel kierowcy i sprawdzałem czy maty całe nie po przepalane gdzieś bo nie grzeje i się okazało że maty są całe druciki nie przepalane więc diagnoza według mnie jest taka że ta szara puszka gdzieś nie daje zasilania na maty bo do samej puszki zasilanie dochodzi . Jak to można podłączyć na krótko z ominięcie jej by sprawdzić czy to aby napewno ta puszeczka
  12. Cześć chce założyć czujnik deszczu sensor w opcjach rogramem wychodzi ze jest aktywny ale go nie mam w aucie.A wiem że szyba przez poprzedniego właściciela była zmiana i teraz jak auto miało taki czujnik to jaki bo teraz szyba jest zwykła założona a wiązka do sensora deszczu jest nad lusterkiem. A i jeszcze jedno jak mam przykleić ten sensor i go zasmakować teraz?
  13. A zaślepki pod prasę wciskane na klej kupić? czy wkręcane z gwintem bo są dwa rodzaje
  14. Cześć. Spadła mi listwa z klap wirowych. Chociaż Moje pytanie czy wymontowywać kolektor i zaslepiac klapy wirowe, czy kupywać drugi kolektor z klapami. Chciałbym by wypowiedzieli się ci którzy mają zaslepione klapy wirowe czy ma to jakiś wpływ negatywny dla silnika w dłuższym użytkowaniu? Czy nie będzie po tym zabiegu jakiś chocklów klocków z silnikiem pracą jego mocą itp. Bo koszt zaslepienia klap jest niski tym bardziej że sam to zrobię. Wiem że nie można odłączać sterownika klap wirowych by błędów nie było.
×
×
  • Create New...