Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

iuppiter

Forumowicz
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About iuppiter

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Nie ustawione

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    VC 3.2 V6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zmuszony byłem przez ten gwałt na oczodołach, kupić używany, ale w dobrym stanie oryginalny Zrezygnowałem ze sportowych, bo te, co patrzyłem nie miały homologacji...
  2. Człowiek niby wie, a potem się zastanawia, czy czasem na rynku nie ma czegoś innego... nie mniej zakup zrobiony i już widzę same pozytywy posiadania OP-COM Wykryło błędy z którymi miały problem dwa komputery, co były u mechanika podpinane.
  3. Panowie. - sprawdzałem sobie błędy przez op-com i wyleciały mi błędy o których mówił w sumie poprzedni właściciel, ale na innych kompach ich nie widziało i temat w sumie odsunąłem w czasie. Proszę o na kierunkowanie, czy idę w dobrym kierunku: - moje błędy: P0141 - Obwód grzalki sondy lambda, wadliwe dzialanie (rzad 1 czujnik 2) (0D) - Obecny P0161 - Obwód grzalki sondy lambda, wadliwe dzialanie (rzad 2 czujnik 2) (0D) - Obecny P0141 - Element grzewczy sondy lambda, przerwany obwód (rzad 1 czujnik 2) (04) - Obecny P0161 - Obwód otwarty czujnika 2 ogrzewania(zesp.cyl.2, czujnik 2) (04) - Obecny P0156 - Obwód czujnika O2- poza wymaganym zakresem (rząd 2, czujnik 2) (04) - Obecny Rozumiem, że chodzi o sondę, która jest za katalizatorem i tylko tą, czy ew. szukać w innym kierunku?
  4. Panowie... polecicie coś konkretnego z Ali ew. ebay pod VC 3.2 z 2003r ? - aby działało i nie było ew. problemów
  5. Panowie proszę o konkretne rady w tym temacie. Posiadam VC V6 3.2 (2003) i mam problem, bo wykończył mi się oryginalny tłumik (końcowy) Kupiłem z racji, że był mi potrzebne na "już" jakieś za przeproszeniem g&*^o z wiadomej aukcji (nie oryginalny) i nie ukrywam, że nie jestem z niego zadowolony, bo nie dość, że jakoś źle same końcówki wyglądają to jeszcze po zamontowaniu nie są równe (jedna końcówka wystaje więcej od drugiej) więc walory estetyczne jak i sam wygląd powodują u mnie gwałt na oczodołach jak patrzę. - jasne, że można się bawić w ucinanie itd., ale nie zmienia to faktu Doradźcie coś dobrego..., coś co ma wygląd, a nie powoduje wstyd. Miał ktoś do czynienia z tłumikami Ulter, albo z innej firmy tak, aby miało to wygląd, brzmiało (nie zależy mi na huku)? - był do kupienia tłumik z kwasówki, ale za długo się modliłem i poszedł od strzału
  6. Pisałem - zgrzanie nie na zasadzie, że się silnik gotuje - moje temperatury są jak u kolegi - największe moje zdziwienie było po kupnie jak po paru min. silnik był zagrzany Miałem wcześniej silnik 2.2 i powiem, że mam do domu z pracy ok 1km i przy 2.2 nie było szans, aby ciepłe powietrze w zimie wydobyło się z nawiewu, a przy 3.2 w połowie drogi można powiedzieć, że jest ciepło. - czasem nawet stojąc na parkingu przy odpalonym silniku już łapie temperaturę Obawa była, że coś nie tak jest z moim silnikiem , ale wychodzi, że to norma przy większej mocy.
  7. Dzięki wielkie za informację. Obawiałem się, że jest coś nie tak, bo porównując z poprzednim moim samochodem z silnikiem 2.2, to jest bardzo spora różnica w szybkości "czasu / grzania silnika". - w temacie gazowania to jednorazowe sprawdzenie
  8. Chciałem się dowiedzieć od posiadaczy VC 3.2 V6 w jakim czasie od zimnego silnika macie zagrzany, bo u mnie nie wiem, czy to jest naturalne na taką pojemność, że od zimnego silnika do "zagrzanego" gdzie temp. leci do góry mija parę min. - w sumie można powiedzieć, że parę machnięć gazem w spód jest już zagrzany
  9. Zdążyłem jedynie dorwać jakiś komputer od znajomego, ale nic nie pokazało z błędów. - z tego, co pamiętam to swego czasu mechanik również podłączał i również nic nie wskazało - check engine był kasowany, ale po paru minutach (jazdy) wskakuje od nowa Postaram się po niedzieli jak wrócę, aby spróbować tego sposobu na odczyt bez komputera..., może coś zaskoczy wtedy i wskażę.
  10. Piszę z takim problemem. Rok temu kupiłem sobie VC 3.2 i omijam, co do prawdy jaką usłyszałem, że check engine jaki się świeci jest spowodowany tym, że któraś sonda lambda ma przeciętne kabelki i coś nie styka. Jak pamiętam była to sonda od spalania? Sam podpinałem jakiś komputer, ale nic mi nie wskazało. Jak to mawiają - jak jeździ to jeździj Problem pojawił się przy pierwszych mrozach, a mianowicie daje mi do zastanowienia jeden aspekt. Po odpaleniu silnika (zimnego) i dodaniu w czasie jazdy gazu - mówimy o nagłym przyspieszeniu samochód zachowuje się jakby ciągnął pociąg z wagonami za sobą, gdzie po paru sekundach jest nagle przyspieszenie jakby nic się nie działo. W tym czasie tej jakby blokady, wstrzymania słychać znacznie glośniejszą pracę silnika z tak jakby rwaniem - nie paleniem na wszystkie cylindry i wariuje już wspomniany check engine - gaśnie i po chwili się zaświeca. Miał ktoś podobne przypadki? Od czego zacząć w szukaniu przyczyny?
×
×
  • Create New...