Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kupal23

Forumowicz
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About kupal23

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A co się dzieje? Klips dobrze podpinasz? W programie dobra pamięć wybierasz? W cd70 jest chyba 24c64 z tego co pamiętam. Która kość czytasz? Właściwa jest pod spodem płytki i z tego co pamiętam trzeba rozebrać całe radio. Ja bez problemu czytałem to radio ch341a. Tu masz fotkę gdzie mniej więcej jest kość.
  2. Jesteś w stanie wyciągnąć wsad pamięci radia?
  3. Op comem, ale nie każdym, z tego co wiem da się w corsie c, w astrze h na pewno się nie uda, w vectrze nie jestem pewny ale wątpię.
  4. Ja używałem najtańszego CH341a i kilka kodów nim odczytałem, więc się zwrócił z nawiązką, ale teraz jakbym miał kupować to bym kupił ezp2010 bo obsługuje więcej pamięci, a jest niewiele droższy. Jak ci nie zależy na czasie to możesz zamówić z alliexpres, do tego oczywiście klips żeby czytać kości bez wylutowywania i działaj.
  5. Da radę, tylko za to trzeba już zapłacić albo w serwisie, albo komuś kto się tym zajmuje (np na olx) Ja polecam kupić sobie programator i pobawić się samemu, cena podobna co do odczytania kodu po vin, a możesz go potem jeszcze kiedyś użyć do odczytania kolejnego kodu np u znajomego, no i satysfakcja że się zrobiło coś samemu
  6. Tak, miałeś rację, nie ta kość, ale dzięki twojemu postowi pomyślałem ze może być jeszcze jedna od spodu i rzeczywiście udało się chyba, kod 1103 jeśli dobrze kombinuję cd70 kod.bin
  7. Op-Coma mam także z tym nie ma problemu. To jest ten biały i zielony, jeden pod drugim, tak? Zaraz biorę miernik i idę sprawdzić
  8. Masz rację, chyba tego nie ma. W uciętej kostce od cida jest jeden kabelek zielony i jeden biały więcej niż w mojej w samochodzie. Dodam jeszcze że na wyświetlaczu pokazuje mi temp. zewnętrzną -40*, a czujnik na pewno jest sprawny bo przed wymianą cały czas BID pokazywał dobrą temperaturę. Ma ktoś może schemat pinów do CD70? nie mogę nigdzie znaleźć, a na obudowie radia nie pisze gdzie się wpiąć przewodami do CANa
  9. ok, zaraz to jeszcze raz rozbiorę i przelutuje od nowa, możne coś nie styka, a możesz mi jeszcze powiedzieć czy połączenie między oplotami jest ważne?
  10. Can czyli ten kabelek o numerze "Opel 13185491"? Jeśli tak to owszem, tylko ze go sztukowałem z innych kabli bo ktoś przy demontażu zestawu po prostu obciął kostki zamiast je wypiąć i brakowało kawałka.
  11. Witam, mam problem po wymianie zestawu CD70 + CID, wcześniej miałem CD30 + BID. Radio gra, komunikaty się nie świecą, ale komputer pokładowy nie wskazuje żadnych informacji oprócz spalania chwilowego tylko na postoju. Zestaw pochodzi z Vectry C 1.9 cdti, mój samochód to Astra H 1.7 cdti. Co powinienem zrobić aby wszystko działało?
  12. Witam, można prosić o sprawdzenie pinu? chyba będzie 9119 ale nie jestem pewny, a nie mam możliwości wsadzenia radia do samochodu i sprawdzenia czy działa. Radio cd70, góry dzięki. cd70.bin
×
×
  • Create New...