Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

paw_kaz

Forumowicz
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About paw_kaz

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Skąd
    Warszawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C Z19DT

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie mam pojęcia po co ta uszczelka-nie znam się na mechanice.W wolnej chwili poczytam odesłany artykuł.
  2. Witam, Za jakieś dwa miesiące planuje oddać auto do "mojego" mechanika na wymianę oleju w skrzyni M32.Zadzwoniłem dziś do niego z pytaniem czy podejmie się roboty.Powiedział, że tak, ale muszę kupić uszczelkę dekla mechanizmu różnicowego i najlepiej ją dostać w Aso i kosztuje +/- 50 zł.Zadzwoniłem do jednego Aso i gość mi powiedział, że nie w ogóle takiej części.Zdziwiłem się trochę, ale poszperałem w necie i znalazłem, ale do wersji benzynowej.Nigdzie nie ma do diesla.Zatem gdzie ją można dostać ?
  3. Nie, gdyż skontaktowałem się w tej sprawie z kolega od którego kupiłem auto .Powiedział, że ten nalot miał jak nabył samochód, przejechał 30.000 km, ja kolejne 12.000 i nic się nie dzieje. Sprawdziłem moje zdjęcia i rzeczywiście cały czas on był, a turbo działa dobrze. Mamy podejrzenia, że coś się działo u jeszcze poprzedniego właściciela stąd nalot lub rura była wymieniona.
  4. Witam.Niebawem muszę wymienić amortyzator lewy z tyłu ( zapewne wymienie także prawy ). Mam wersję GTS, a po rozszyfrowaniu VINu jest informacja : Zawieszenie sportowe obniżone Jakie wybrać amortyzatory ?
  5. Mam ten sam problem co autor tematu.Jednak u mnie występuje on dość rzadko-raz na jakieś 150-200 km i co ciekawe-na zimnym silniku.NIe mam zaślepionego egr.
  6. Zajmę się tym po weekendzie, bo jutro jadę w trasę i zrobie jakieś 250 km.Mam nadzieje, że nic się nie rozleci
  7. Dziękuje za odpowiedź.Czy zatem zaprzestać jak najszybciej użytkowanie auta i oddać do mechanika ? Oby nie okazało się, że już po turbinie Edit : ale z drugiej stony na forum znalazłem : "W największym skrócie, nie przejmować się jeśli zużycie oleju jest w normie. Turbina i odma zawsze wepchna trochę oleju w dolot."
  8. Witam.Dziś dolewając płynu do spryskiwaczy zauważyłem, że na jakiejś rurze mam jakiś nalot.Rodzą się pytania : 1) Co to jest za rura ? Za co odpowiada ? 2) Dlaczego pojawił się nalot, oraz czy można z tym jeździć ? Silnik pracuje normalnie , jest moc, " ciągnie tak jak zawsze " dbam o turbinę-studzę po każdej jeździe minimum minutę, a po dłużej trasie nawet z trzy minuty. Sporadycznie, może raz w tygodniu i tylko na zimnym silniku występuje " kangurek" polegający na tym, że po zmianie biegu z jedynki na dwójkę auto jak by traciło moc, przywiesza się przyśpieszenie i czuć lekkiego kangurka.
  9. Cholerna gałka zaatakowała i mnie. Dwa miesiące temu zmieniłem gałkę na tę z przed liftu, bo często wypadała i wg mnie jest paskudna-nie pasuje do wnętrza. Nowa gałka siedziała grzecznie dwa miesiące, aż dziś wypadła.Co ciekawe jak mocuje ją ponownie to od razu wysuwa się ku górze.Wsadziłem starą, a więc fabryczną i siedzi, nie wypada. Będę musiał jakoś powalczyć, może coś tam wsadzę, aby nie wyskakiwała, a jak się nie da to będę korzystał z fabrycznej
  10. Dziękuje za odpowiedź.Olej zmienie w lutym-co druga wymiana oleju silnikowego.
  11. Witam.Jadąc dziś autem przy próbie redukcji na dwójkę nie wszedł bieg,a do uszu dotarło "hrrrr"☹️Czy mogło coś się uszkodzić przez ten jednorazowy incydent ? U mnie nie występują żadne szumy, hałasy, wycia odnośnie padniętych łożysk, ale tak się zastanawiam czy wyżej wymieniony incydent nie wpłynie negatywnie na skrzynie. Nie wiem co ja odwaliłem, że nie wszedł bieg.Od 10 lat nie miałem takiej sytuacji, a w dodatku bardzo się pilnowałem skrzyni, bo przez 8 lat w poprzednim aucie zalecane było wrzucenie wstecznego " od jedynki "
  12. Dziękuje za odpowiedź.Ogólnie dzwoniłem do dwóch hurtowni części i powiedziano mi, że tej uszczelki nie ma u nich w katalogach części.Niewiele myśląc zadzwoniłem do ASO i zamówiłem uszczelkę za kwotę 10 pln.😃
  13. Witam.Mój problem polega na tym, że mój korek wlewu oleju jest uszkodzony.Zakupiłem w Intercarsie korek, który okazał się zły-nie wkręca się do końca, przez co nadal mam minimalny wyciek oleju obok korka.Teraz postanowiłem zakupić samą uszczelkę korka i założyć korek, który mam od chwili posiadania auta.I tu rodzi się może i głupie pytanie-ale jak założyć tą uszczelkę-w którym powinna być ona miejscu ?Czy tak jak na zdjęciu ? Może by mi ktoś zrobił zdjęcie osadzonej uszczelki ?
  14. Dziś oddałem auto do mechanika.Po kilku godzinach zadzwonił i stwierdził, że rozleciało się koło pasowe.
  15. Hałasowanie u moim przypadku jest niezależne od używania klimatyzacji. Po majówce dam znać co się rozleciało.
×
×
  • Create New...