Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

paw_kaz

Forumowicz
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About paw_kaz

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Skąd
    Warszawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C Z19DT

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dziękuje za porady, zlecę to mechanikowi o ile problem będzie nadal występował, bo dziś było wszystko ok.
  2. Właśnie mam taki zamiar, tym bardziej, że +/- 55000 km temu była wymiana przez mojego kolegę od którego odkupiłem auta+mam dokumenty. Przypomniało mi się jeszcze, że latem 2019 też miałem taką przypadłość, ale podczas jazdy w mega wielkim korku.Po dojechaniu do domu wszystko ustało, aż do dnia wczorajszego.
  3. Witam, postanowiłem napisać temat na forum, gdyż nigdzie nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Pacjent to Vectra C 1.9 120 KM, skrzynia M32, rok produkcji 2005 ( po lifcie ) Dwa dni temu zauważyłem ,że gdy silnik się zagrzeje to przy próbie ruszenia z pierwszego biegu następują drgania/wibracje pedału sprzęgła w końcowej fazie jego odpuszczania.Nie ma przy tym, żadnych odgłosów, hałasów itp.Przy zmianie biegów na wyższe oraz redukcji wszystko jest ok, auto ma moc.Ważne może być to, że zmieniając bieg na jedynkę, gdy auto się toczy nie ma tego problemu. Dziś po zaobserwowaniu o
  4. Problem miałem i ja.Występowało rzadko, bo co jakieś 150-200 km i tylko na zimnym silniku.Zaobserwowałem to w lipcu 2019, ale później samo z siebie ustąpiło.W ciągu ostatnich dni było +18 do +21 i nie pojawiło się ponownie. Im więcej przeglądam forum to stwierdzam, że każdego kto ma Vectrę C spotkają pewne usterki
  5. Dziękuje a pomoc.Zabiorę się za to jak sytuacja z koroną trochę się ustabilizuje Dziś było ciepło, termometr pokazywał 13 stopni, jechałem z klimą i jak to przy wyższych temperaturach-nie było objawów
  6. Nie mam takich zdolności.Mam dwie lewe ręce i potrafię wymienić tylko żarówkę Rozumiem, że mówimy o takim krzyżaku ? ( lub z inną średnicą ) https://allegro.pl/oferta/krzyzak-kolumny-opel-meriva-vectra-corsa-b-c-8912006890
  7. Dziękuje za odpowiedz.Kupić krzyżak z odpowiednią średnicą czy oddać go do regeneracji ?
  8. Witam, podepnę się i ja, gdyż już nie wiem co myśleć o mojej sytuacji.Otóż w sezonie zimowym, a więc wtedy gdy temperatury są poniżej +/- 10 stopni to po nocnym staniu kierownica się przycina, ale po paru minutach lub pokonaniu ronda wszystko wraca do normy.Wyczytałem tutaj, że prawdopodobnie winny jest krzyżak, ale byłem dziś u mechanika na wstępnej diagnozie i stwierdził, że to maglownica i trzeba ją zregenerować.Co ważne nie mam "ikonki z kierownicą", brak ubytku płynu, nie trzeszczy nic itp no i co najważniejsze jest to tylko jak zimno na dworzu.Psikałem kiedyś jakimś preparatem w krzyżak
  9. Dziękuje za informację.No nic, trzeba się nie irytować
  10. Witam.Nie wiem czy nazwać to problemem technicznym, ale jest to dla mnie irytujące.Otóż po naciśnięciu guzika, który odpowiada za odparowanie przedniej szyby dmuchawa włącza się na maksa.Czy też tak macie ? Z chęcią o ile jest to możliwe ustawił bym aby dmuchało " jedynką, a nie szóstką".Nie pamiętam czy miałem tak w poprzednim zimowym sezonie.Auto jest z 2005 roku i ma automatyczną klimatyzację.
  11. Jest tak jak mówisz, bo mówił, że miał działał ostatnio przy VC. Dziękuje za pomoc.
  12. Nie mam pojęcia po co ta uszczelka-nie znam się na mechanice.W wolnej chwili poczytam odesłany artykuł.
  13. Witam, Za jakieś dwa miesiące planuje oddać auto do "mojego" mechanika na wymianę oleju w skrzyni M32.Zadzwoniłem dziś do niego z pytaniem czy podejmie się roboty.Powiedział, że tak, ale muszę kupić uszczelkę dekla mechanizmu różnicowego i najlepiej ją dostać w Aso i kosztuje +/- 50 zł.Zadzwoniłem do jednego Aso i gość mi powiedział, że nie w ogóle takiej części.Zdziwiłem się trochę, ale poszperałem w necie i znalazłem, ale do wersji benzynowej.Nigdzie nie ma do diesla.Zatem gdzie ją można dostać ?
  14. Nie, gdyż skontaktowałem się w tej sprawie z kolega od którego kupiłem auto .Powiedział, że ten nalot miał jak nabył samochód, przejechał 30.000 km, ja kolejne 12.000 i nic się nie dzieje. Sprawdziłem moje zdjęcia i rzeczywiście cały czas on był, a turbo działa dobrze. Mamy podejrzenia, że coś się działo u jeszcze poprzedniego właściciela stąd nalot lub rura była wymieniona.
  15. Witam.Niebawem muszę wymienić amortyzator lewy z tyłu ( zapewne wymienie także prawy ). Mam wersję GTS, a po rozszyfrowaniu VINu jest informacja : Zawieszenie sportowe obniżone Jakie wybrać amortyzatory ?
×
×
  • Create New...
UP