Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Rahai

Forumowicz
  • Zawartość

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Rahai

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Dobra wiem już ze winowajca to ręczny, po zaciągnięciu i spuszczeniu koło jest dalej przyblokowane, poszukałem trochę i lekko puścił ale na pewno nie do końca. oddaje do znajomego mechanika w środę
  2. Jutro podjadę do mechanika, już wiem ze jak zadzwoni po sprawdzeniu powiedzieć co jest nie tak i co trzeba zrobić to się rozpłacze ze śmiechu dam wam znać
  3. Powiem tak, poszedłem sprawdzić trzeci raz. Auto po zrzuceniu biegu toczy się - czyli mamy poprawę, lecz pojechałem się przejechać, wróciłem i wszystkie tarcze można dotknąć palcem -tej jednej nie, bo aż ślina się gotowała. Teraz tak, to kwestia tego ze klocek jest już wytarty, kwestia tego ze trzeba ten ręczny jakoś popuścić czy kwestia tego ze to wina zacisku(tłoczek). Chyba się poddam i oddam to w rece mechanikowi po prostu. Tylko ze skoro niezaciaganie ręcznego pomogło w jakimś stopniu to może to jednak to..
  4. Jeżeli rano po zrzuceniu biegu auto się ruszy to wtedy wina linki, jeżeli nie to zacisk. Jeżeli ruszy to zdejmę to kolo i upewnię się ze to na pewno linka. Auto naprawdę miało robione wszystkie tarcze,hamulce,zaciski bo kupiłem je od sprawdzonej osoby wiec biorąc na logikę winny jestem ja zaciągając bardzo mocno ręczny co każdy postój. Podobno winna jest jakaś sprężyna od zwalniania ręcznego. Z góry dziękuje wszystkim za pomoc ps. Już wiem skąd spalanie 10 litrów w mieście
  5. No właśnie całkowicie o tym zapomniałem, ale teraz temperatury są w miarę okej, jak były gorsze to zaciągałem i nic się nie działo(albo nie zwróciłem uwagi), ale mam nadzieje ze to wina ręcznego, naprawa na pewno tańsza albo samo puści w cieplejsze dni Dziwne tylko ze trzymałby tylko jedno koło, ale czytałem ze były tez i takie przypadki
  6. Poszedłem teraz się przejechać do stopnia ze nie czuc już blokującego koła, zaparkowałem lecz nie zaciągałem ręcznego. Pójdę za pół godziny sprawdzić czy to coś dało - bycmoze winowajca jest linka ręcznego(wyczytałem ze sporo osób miało z tym problem). @edit Bez ręcznego nie ma objaw blokowania koła, tarcza tez w normalnej temperaturze. Sprawdzę jeszcze rano żeby mieć stuprocentowa pewność @malina 90 @chalabala czy to mozliwe, czy naczytałem się głupot?
  7. Mam nadzieje ze trafie na jakiegos mechanika który ma pojęcie ze istnieje coś takiego jak zestaw naprawczy i ze nie trzeba wymieniać całego zacisku. Uwierzcie w Częstochowie znalezienie dobrego mechanika graniczy z cudem
  8. @malina 90 @chalabala orientujecie się może jak to będzie wyglądać cenowo u mechanika?
  9. Rahai

    prośba o wycenę stłuczka

    Nie wiem jak we wszystkich ubezpieczalniach ale w PZU miałem zagwarantowana naprawę w aso chyba ze byłaby to szkoda całkowita. mysle ze wszędzie tak jest, a jeżeli ubezpieczyciel sprawcy nie będzie chciał zapłacić to wtedy twój ubezpieczyciel się sądzi a nie ty
  10. @malina 90 Ja nie mam za bardzo warunków do robienia takich rzeczy, mieszkam w bloku. Tak samo nie mam pojęcia o odpowietrzaniu układu hamulcowego , nie mam sprzętu żeby wsunąć tłoczek a słyszałem ze to dość trudne @chalabala to na pewno, muszę to zrobić póki tarcza jest jeszcze cała
  11. I znów wydatki, dziwne ze w ogóle mnie nie ściąga przy hamowaniu ani nic nie slychac, a gdy wszystko sie Nagrzeje objawy ustępują, prócz piekielnie gorącej tarczy. Klocki i tarcze wszystkie były wymieniane niedawno a mozliwe ze to przez ręczny?
  12. Witam, po postoju auta i odpaleniu auta, tylne prawe koło trzyma hamulec, lecz da się ruszyć. Po około 1 km hamulec puszcza i jest okej. Zauważyłem to gdy po odpaleniu stałem pod górkę a auto nie zjeżdżało mimo ze ręczny był zrzucony. Do tego po jeździe dotykam felgę a ona gorąca! Wszystkie inne koła są okej. Co jest winowajca, odrzucam tarcze bo po czasie to przechodzi. Dodam jeszcze ze klocek w tym kole nadaje się już chyba do wymiany, inne są dobre POMOCY
  13. Witam, odkąd mam auto nie ma sygnału radia i po prostu żadna stacja nie działa, potrzebuje tego sygnału bo chce kupić transmiter i puszczać muzykę z telefonu. W bagażniku otwieram ta zaślepkę i zobaczyłem największy burdel w życiu. jak to poskładać żeby działało, próbowałem na każdy sposób . Sygnał łapie jak złapie za ten. Brązowy kabel ręka lub czymś metalowym na przykład kluczem, slychac wtedy muzykę z radia ale bardzo cicho i szumi.Próbowałem to łączyć na wszystkie mozliwe sposoby i nic, wstawiam zdjęcia bo nie wiem jak to opisać. nie wiem od czego zacząć, bardzo proszę o jakieś rady
  14. Rahai

    prośba o wycenę stłuczka

    Jak oddajesz do aso to już twój ubezpieczyciel martwi się ściąganiem pieniędzy z ubezpieczenia winnego
×