Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Rahai

Forumowicz
  • Content Count

    66
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Rahai

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jeżeli ładowanie masz okej to pozostaje Ci wymienić akumulator. Sam kupiłem tydzień temu nowy. Stary zaczął padać raz na 3 tygodnie, potem co tydzień, potem co 2 dni. Najlepsze jest to że miernik pokazywał że ma dobre napięcie, a gdy go wsadzałem do auta i próbowałem odpalić to nawet raz rozrusznika nie zakręcil. Pewnie miałem jakieś zwarcie.
  2. Dużo roboty przy ściąganiu? Nigdy tego nie robiłem. Edit. Sorawdzilem, to chyba jeszcze jednak nie mój poziom zdejmowanie alternatora itd
  3. Dużo roboty przy ściąganiu? Nigdy tego nie robiłem
  4. Czesc, z racji że jest kwarantanna i weekendy spędzam w domu postanowiłem w ten weekend wyczyścić przepustnice, elektronikę przepustnicy, egr, czujnik doładowania. I teraz pytanie do was, co mógłbym jeszcze wyczyścić/zrobić/zmienić przy silniku? Skoro już rozbieram te części to mogę przy okazji coś jeszcze. Z góry dzięki za wskazówki
  5. Bałem się kosztów że bedzie trzeba tarcze wymienić a na koncie 400 zł bo dopiero zaczynam pracę
  6. Kiedyś prawa strona zapiekł się zacisk i nie odbijał, ale były objawy ze auto zwalniało, pod górkę nie musiałem trzymać hamulca. A tu nie było żadnych takich objawów. Lepsze zdjęcie Tarcza praktycznie jak nówka, nawet rowka nie ma z zużycia
  7. Witam, wczoraj podczas jazdy zacząłem słyszeć dziwne dźwięki z tyłu auta, okazało się że nie ma tam praktycznie klocka hamulcowego, tydzień temu było okej, nie wiem czy się rozleciał czy skończył ale mniejsza z tym. Przejechałem tak dystans około 10 km, tarcza ucierpiała w górnej części i teraz pytanie - Czy uszkodzenie tarczy jest na tyle poważne że kwalifikuje się do wymiany? Jest ona tak jakby lekko zarysowana w górnej części
  8. No właśnie, jak rok temu miałem zmieniany rozrząd to myślałem że wszystko raz z kołem pasowym ale jak sie okazało - nie. Dziś jak oddawałem auto mówiłem też żeby wszystko dokładnie tam posprawdzał, łącznie z tym klinem. Zadzwonił potem że wszystko poza kołem pasowym jest okej i że zauważył jeszcze pękniętą sprężynę i zużyty łącznik stabilizatora to powiedziałem żeby dla świętego spokoju wymienił. Koszt za samo koło pasowe powiedział mi 300 zl - chyba już wliczając wymianę, sprężyna coś koło stówki plus łącznik stabilizatora(nie wiem czy wymieni jeden czy dwa) ~pewnie coś około 50
  9. @Rysu i dobrze obstawiłeś - winne koło pasowe na wale
  10. Tylko nadal mnie męczy to że stało się to zaraz po wymianie oleju, dziwny zbieg okoliczności.. jutro z rana jadę i zobaczę co mi powiedzą "fachowcy". Mam 22 lata a już praktycznie nie ufam żadnemu mechanikowi. Zawsze wszystko naprawiałem sam
  11. Będę musiał jechać z zepsutym kołem nie mam wyjścia już i tak jechalem z tym 200 kilometrów
  12. Nagrałem jeszcze z bliska, mam wrażenie że jak wyłączę i włączę nawiew to dźwięk lekko się zmkenia, grzebać nie mam za bardzo jak więc jutro odstawie do mechanika pod warunkiem że do piątku zdąży to zrobić.. VID_20200217_200415.mp4
  13. Dzięki, troche mnie to nakierowało i dokładniej obejrzę okolice rozrządu
  14. Kurcze to właściwie mogłoby być coś z tych rzeczy, ale dawałyby chyba o sobie znać też przed wymianą oleju a nie od razu dzień po. Szukałem troche filmików w internecie, trochę poczytałem i ludzie piszą że czasami się tak zdarza po zmianie oleju i że to wina właśnie oleju lub popychaczy.
  15. Zero błędów, źródło dźwięku bardzo ciężko ustalić. Też był wymieniany 20 tysięcy km temu Druga wymiana, do tej pory wszystko było okej Dodam jeszcze że jest tak tylko na obrotach jałowych, podczas jazdy nic nie słychać niepokojącego
×
×
  • Create New...
UP