Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Signum 2.8T

Forumowicz
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Signum 2.8T

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    Signum 2.8T

Kontakt

  • Telefon
    504617532

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ECU po tym zawarciu sprawdzone i w innym aucie jeździlo elektrykę przełożyłem na inną i problem nie zniknął naprawdę dziwna sprawa . Sytuacja wygląda tak że poddałem się brakuję funduszy na dalszą walkę auto jest na sprzedaż za 11 tys szkoda oddawać za taką cenę ale nie mam już na nie czasu i pieniędzy .
  2. No nie wiem czy to wina ECU w OPC ten sterownik zapierdałał za przeproszeniem w poniedziałek przekładam wiązkę i zmieniam czujnika położenia wału jeszcze zobaczymy co to będzie.
  3. Panowie dzisiaj podłączyłem wszystko po wymianie tego czujnika długiego od rozrządu i po odpaleniu auto chodziło nierówno ,ale pojechałem na jazdę testowa auto zbierało się super tak jak powinno pierwsze wypadanie zapłonu wyskoczyło gdzieś po 7 km błąd skasowałem i jechałem dalej jedynie jak zatrzymałem się na skrzyżowaniu ci chwila wywalało wypadanie zapłonu . Kręciłem go do 6 tys nic się nie działo dopiero jak obroty spadną i auto sobie chodzi wywala checka dodatkowo po gazowniu na postoju obroty strasznie długo schodzą w dół tak jak by ktoś stopniowo zmniejszał gaz . Nie wiem już pomysłów brak czy te objawy mogą wskazywać na rozrząd? Wcześniej nie szło jechać z błędem P0010 co chwila wypadał zapłon a teraz podczas jazdy praktycznie w ogóle nie wiem czego się czepić ...
  4. Po wczorajszycg zmaganiach z elektrykiem posprawdzane przejścia do czujników od rozrząd przez ECU do kostek prądy są wszystko jest okej czujniki pomierzone oporowosci są takie same także na obecną chwilę wszystko sprawdzone z możliwych rzeczy oprócz rozrządu tak też podpowiada Instrukcja .
  5. Żebyśmy się wszyscy zrozumieli moje stare ECU jest z 2005r . Do rozrządu przedliftowego silnik który kupiłem i założyłem nie chciał chodzić na tym ECU wywalało błędy wałków rozrządu kupiłem ECU do rozrządu poliftowego po zalogowaniu i odpaleniu na starej wiązce elektrycznej tj tej z 2005 roku z przedliftowego rozrządu był jedynie błąd -6 wtryskiwacza wymieniłem go i wtedy się zaczęło gdzie poszło zwarcie od kostki od wtrysku i spaliło przekaźnik po 3 tygodniach doszedłem że to przekaźnik w międzyczasie dałem inną wiązkę tą polftową z 2007r na niej też nie chciał odpalić po odkryciu że to przekaźnik auto odpaliło ale silnik nie pracował równo sypał błędami wypadaniem zapłonu gdzie na tamtej wiązce tego nie było ( tylko ten 6 wtrysk , który został zmieniony) kupiłem nowe świece , podmienialem cewki i później wywaliło błąd P0010 zamieniłem czujniki od rozrządu miejscami wywaliło P0020 już wiedziałem że walnięty był czujnik dałem inny błędów się pozbyłem zostało tylko wypadanie zapłonu i teraz zastanawiam się czy nie przełożyć spowrotem wiązki bo nie mam pewności że ta jest sprawna była ona w komplecie z zakupionym silnikiem .
  6. ECU kupiłem drugie te po 2006roku do tego poliftowego rozrządu dałem 1000zl moje stare mam cały czas , ECU było logowane do Vectry C OPC z 2008r i chodziła nie waliła żadnymi błędami. Na obecną chwilę pozbyłem się wszystkich innych błędów poza wypadaniem zapłonu.
  7. Są całe plastikowe , ECU podpinane do innego auta i chodziło bez problemu . Nie mam już pomysłów co z tym zrobić chcę w sobotę pozamieniac miejscami czujniki rozrządu zobaczyć czy błędy wyskoczą teraz na 1/2/5 ale obstawiam rozrząd na 98% i teraz pytanie macie może namiary na sprawdzone blokady rozrządu?
×
×
  • Create New...