Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ChilloutOPC

Forumowicz
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About ChilloutOPC

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łuków/Lubelskie/ LLU

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra C 1.9CDTI 185/415

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nic nie wystaje et,37 16x7.5j 215x55x16 więc spokojnie Ci podejdzie Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
  2. Odgrzeje kotleta. Jestem po wymianie termostatu w Z19dth i o dziwo ten samochód łapie temperaturę a nawet utrzymuje ją na 88st wiec polecam zabieg z wymianą, wymieniłem od razu opaski na skręcane żadne zaciskane i wszystko gra i trąbi po dojechaniu do pracy tj 6 km auto łapie 52 st (menu ukryte) a wcześniej ledwo 30 i wszyscy którzy twierdzą że "ten typ tak ma" to powtarzam że nie nie ma i warto czasem zainwestować 140 zł i godzinę roboty aby wymienić to. Miałem oryginał założony Wahler założyłem Gates podobno też jest w miarę a ile popracuje to się okaże
  3. Jeżdżę już ponad rok i nie odczułem tego mam -35 zawieszenie opona 215/55 i 2.5 w każdej oponie Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
  4. Osobiście polecam ten wzór a'la opcy [emoji85][emoji86][emoji87] Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
  5. Najlepiej et 35 będziesz miał mniej więcej równo z nadkolem ja mam 16 et37 i lekko schowane są . Et 41 to dużo do środka schowane Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
  6. Ja osobiście kupiłem Vectrę na 16 calach z opona 215/55/16 i mega wygodnie się jeździ. Chce na lato kupić 17 i właśnie opony 225/45/17 Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
  7. odgrzeje kotleta mam podobny problem dzwoni jak przejeżdżam przez przejazd kolejowy zmieniłem spręzyny bo jedna pęknięta była , wahacze bo podobno sworzeń tak rypi i dalej jest to samo denerwuje mnie to strasznie.Silnik to Z19dth hamulce z przodu mam 314 z wersji 3.0 gdzie szukać tego metalicznego dzwonienia jakby blacha o coś dzwoniła tłumik ? wózek przód ?
  8. 19x9 et 22 siądzie ? Czy dużo będzie wystawało? Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
  9. Pytanie mam w kupnie Irmiego 20" z captivy tam jest 5x115 na pływających da rade nagiąć ? czy jednak dystans ?
  10. Witam mam podobny problem ze swoim Z19dth ( jest bez DPF - poprzednik wywalił i zrobił mapę ) przy przyśpieszaniu pod obciążeniem gaśnie samoczynnie i wyrzuca dwa błędy P0001-75 " rail pressure low pressure" i P0001-5b rail pressure low pressure po zgaszeniu i ponowym odpaleniu wszystko znika i auto idzie jak trzeba . Zmieniłem już czujnik na listwie ( mam jeden po prawej stronie bo to polift) - nic nie dało , zmieniłem regulator w pompie na 3 sruby torx przykręcany z tyłu - nic nie dało , zmieniłem wtrysk na którym miałem korektę +3.20 na drugim mam +3.70 - nic nie pomogło, zalałem go płukanką od liqui moly - jest jeszcze gorzej i teraz mam zakupioną pompę do baku zamiennik czy iść tą drogą ? czy może szukać przyczyny w czujniku N75 bądź map sensorze albo może jeszcze bardziej wykwintnie EGR ? Proszę o pomoc
  11. Witam mam podobny problem ze swoim Z19dth 2008r ( jest bez DPF - poprzednik wywalił i zrobił mapę ) przy przyśpieszaniu pod obciążeniem gaśnie samoczynnie i wyrzuca dwa błędy P0001-75 " rail pressure low pressure" i P0001-5b rail pressure low pressure po zgaszeniu i ponowym odpaleniu wszystko znika i auto idzie jak trzeba . Zmieniłem już czujnik na listwie ( mam jeden po prawej stronie bo to polift) - nic nie dało , zmieniłem regulator w pompie na 3 sruby torx przykręcany z tyłu - nic nie dało , zmieniłem wtrysk na którym miałem korektę +3.20 na drugim mam +3.70 - nic nie pomogło, zalałem go płukanką od liqui moly - jest jeszcze gorzej i teraz mam zakupioną pompę do baku zamiennik czy iść tą drogą ? czy może szukać przyczyny w czujniku N75 bądź map sensorze albo może jeszcze bardziej wykwintnie EGR ? Proszę o pomoc
  12. czy mógłbyś mi podpowiedzieć jak to zrobić ? bo po wyjęciu piasty nie wiem czy podważać cały pierścień ( stary i psuć go ) czy lecieć od razu po nową piastę
  13. Wydają się być podobna do turissmo albo ats dtm aczkolwiek obstawialbym jakaś chińska markę Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
  14. To to widziałem że coś mu wystawało no ja chciałbym wziąć takie żeby ewentualnie dopchnąć dystansem je na równo [emoji6] Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
  15. Właśnie dlatego wolę podpytać kogoś kto już grzebał to [emoji6] dziękować Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...