Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

butcho

Forumowicz
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About butcho

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    VC 1.8 2003 sedan Z18XE + LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Macie jakieś metody na ściągniecie izolacji z taśmy?ja swoją uciąłem przy wtyczce i próbuje teraz jakoś to zamontować.Do wtyczki chce przylutować 6 kabelków i w koszulce termo połączyć z taśmą.Próbowałem z kawałka taśmy ściągnąć izolację i jak to robię skalpelem to mi się przecina a jak podgrzewałem lutownicą gazową to zostaje stopiony plastik na miedziance.Możecie jakoś pomóc?
  2. Za namową Cretux złapałem podsufitkę szpilkami. Sprawa rozwiązana.Co do wyglądu to nie będę wrzucał zdjęcia bo ja nawciskałem ich dużo.Podsufitka trzyma się znakomicie.Wygląd jak dla mnie w porządku. takie szpilki można kupić w papierniczym kosztują 2zł za paczkę i muszą być wielkości 14mm bo takie wchodzą doskonale.Mają bardzo małe główki stalowe. "szpilki biurowe 14mm"
  3. Właśnie wyczyściłem odpływ z lewej strony czyli od kierownicy, cały zapchany na równo.Faktycznie można się tam dostać bez demontażu wycieraczek.Miałem Omege i ten odpływ był widoczny a tutaj dopiero dzisiaj go namierzyłem.Co do odpływu po drugiej stronie to pod filtrem kabinowym jest rynienka cienka i długa, coś mi się wydaje, że jak ostro leje to może filtr kabinowy zalewać więc rozumiem sugestie wymiany filtra.Natomiast co do wężyka widocznego na filmie to u mnie to wygląda inaczej
  4. Najlepiej jedno i drugie.Z tego względu że nie załącza mi się klimatyzacja ( nie sprawdzałem stanu czynnika chłodzącego ale jak się zabierać to kompleksowo). Co do odpływu deszczówki to paruje mi auto dość mocno więc chciałbym się tym zająć kompleksowo żeby już nie wracać.Jeśli można jakiś obrazek, ponieważ nie jestem fachowcem
  5. Witam.Czy ktoś może pomóc w zlokalizowaniu odpływu od dołu w Z18XE przedlift sedan.Gdzie szukać tego odpływu?I jak to się czyści?
  6. Witam link nie działa, jeszcze niedawno działało.Była tam fajna fotorelacja jak się zabrać za naprawę taśmy.Czy ktoś może pomóc ?
  7. Nie mogę się doczekać.U mnie z dnia na dzień odkleja się coraz to więcej i w nowych miejscach :(.Chciałbym zabezpieczyć podsufitkę,nie zależy mi na estetyce ale też nie chciałbym żeby wyglądało to jakoś beznadziejnie.Czekam z niecierpliwością na fotkę i info o szpilkach.Wyczułem że podsufitka jest mięka i można tam coś wbić.
  8. Jak się sprawdza metoda na szpilki? czy podsufitka nie odkleja się dalej? jeśli patent działa to czy mógłbyś wrzucić zdjęcie jak to zrobiłeś?
  9. Witam.Mam również podobny problem.Ten cienki materiał na podsufitce zaczyna się odklejać od strony uchwytów tył i przód z obu stron auta jednocześnie. Codziennie widzę że delikatnie coraz więcej się odkleja. Proszę o pomoc, co robić? może jakieś magnesy neodymowe który by trzymały ? ktoś coś?
  10. Młotek i deska okazały się skuteczne Było ciężko z wydłubaniem starej uszczelki bo była cała twarda jak plastik. Dałem pastę termo na półkola od strony paska rozrządu chociaż nie widziałem żeby stara uszczelka miała dawany silikon. (mam obawy czy aby nie leje od tej strony, ponieważ miałem tam przeszkodę ten zaczep od płynu chłodniczego z termostatu) Dajecie pastę czy bez? Wymieniałem starą uszczelkę GM być może oryginalną jeszcze. Parę fotek jak wyczyściłem wszystko
  11. Witam. Nigdzie nie mogłem znaleźć fotorelacji jak się dobrać do uszczelki pokrywy zaworów więc spróbowałem samodzielnie. Doszedłem do momentu kiedy wszystko mam już porozkręcane i pokrywa gotowa do ściągnięcia ale niestety za nic nie mogę jej ruszyć. Jak za nią ciągnę to aż całe auto się rusza a pokrywa jak przyspawana. Słyszałem że może być potrzebny demontaż rozrządu ale to chyba pogłoski? Czy coś pominąłem? Jak tą pokrywę ściągnąć? Znajomy mechanik mówi o wbijaniu śrubokręta ale wolałbym tego uniknąć. Jak będę skręcał mogę zrobić fotorelację Proszę o szybką pomoc PS korek jest tylko wsadzony do zdjęcia, próbowałem ze ściągniętym
  12. Fajna informacja od kolegi jarcio_1001 w sprawie zwiększania obrotów na jałowym. W temacie dodam od siebie, że mam też problem z wypadaniem zapłonu na 4 cylindrze.Wymieniłem świece i zauważyłem że jedna była bardzo zalana olejem.Zauważyłem również że uszczelka pokrywy zaworów zaczęła puszczać.Już miałem wszystko zwalić na cewkę zapłonową ale pomyślałem że jak świeca zalana jest olejem to może to rzutować na pracę aparatu zapłonowego.Kupiłem uszczelkę i zacznę od wymiany. Jak będę wkręcał świece to z umiarem (ponoć to pomaga dla zmęczonej życiem cewki). Dodam że mam LPG to jeszcze po patrze na listwę wtryskową.
  13. Witam.Jestem posiadaczem Vectry C od niedawna.Miałem objawy ciężkiego ruszania zaraz po zakupie samochodu, przebieg 218 tyś. Myślałem, że sprzęgło jest uszkodzone.Dziwiło mnie dlaczego auto wytraca tak szybko prędkość kiedy jadę na prostej.Podczas tankowania LPG wyczułem smród przy tylnym kole.Problemem okazał się układ hamulcowy na tylnej osi, niestety nie umie fachowo tego nazwać.Wykrył to mechanik podczas wymiany klocków hamulcowych.
×
×
  • Create New...