Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

DziubDziub

Forumowicz
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About DziubDziub

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Czarna Perła Viki :) 1.9CDTI 110kW

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wiem, że wspólny mają tylko pasek ale klima posiada elektromagnes, którym zarządza prąd jeśli go brakuje przy maksymalnym obciążeniu to nie wyłączy go czasem?
  2. Tyle że ostatnio gdy jechałem tym co ma 105A na klimie przy 160 dodając gazu klima się wyłączała i załączała dopiero po chwili to już chyba nie jest normalne ?:)
  3. Poinformował mnie o tym że on by wlał 3L. Stwierdziłem że skoro tak twierdzi to niech tak zrobi a jutro pojadę tam i powiem że haczą biegi a przed wymianą tego nie było
  4. Piszę "podobno" ale tak twierdzą . Tak zrobię bo przynajmniej będę miał swoją pewność a nie słowo mechanika
  5. Zestaw wymieniony. Zalali podobno 3L GM 182 przejechałem 5km i niestety czułem że haczy identycznie jak u mojego teścia 2,3 (2.4L) pojezdze parę dni i zdam relacje . Będzie tak dalej to spróbuję upuszczać po 200ml aż do 2.2 L jeśli to nic nie pomoże spuszczam całkowicie i wlewam Fuchs albo ten Ravenol
  6. To może Panowie by się podzielili odczuciami akumulatorów po takim długim czasie ? Ja posiadam w swojej Viki Z19DTH zwykłe światła (zaprogramowane na dzienne w pozycji "0" zapalają się po odpaleniu jeszcze nie wiem jak to zmienić ale to inny temat:) ) altek o mocy 140A muszę rozważyć wymianę akumulatora przed zimą i zastanawiam się na który zdecydować . Teść ma tą samą Viktorie z19DTH bi xenon skrętny elektryka tylko przód ale alternator 105A ( nowy wstawiony 11.2018r. DENSO) i gość od akumulatorów wstawił mu TAB 85Ah 800A . W praktyce zapala perfekcyjnie w teorii alternator podaje napięcie o
  7. Jutro się okaże zobaczymy ile zaleją na warsztacie i zdam relacje
  8. Przeszukałem i poczytałem większość lektury na temat ilości oleju i widzę że większość ma problemy jak jest stary olej lub jest po wymianie na nowych procedurach GM a czy ktokolwiek próbował zalewać skrzynie ilością taka sama jak był stary wlany :)?
  9. Z tego co przestudiowałem mam wrażenie, że każda skrzynia inaczej przyjmuje olej. Raz jest ok raz haczy lub ciężko wchodzą biegiem na zimnym przy temperaturach poniżej 0° , a czasami jest dużo lepiej niż przed wymianą . Z tego co widziałem na forum w innych tematach nie ma to dużego znaczenia który olej aczkolwiek Fuchs jest olejem gdzie przy niskich temperaturach wchodzą biegi dobrze (pojedyncze przypadki że źle ) ravenola nie słyszałem nie widziałem opini ale aprobatą fakt faktem jest już nie wiem jaki i ile wlać u tescia na pewno będę kombinował z ilością odejmę 200ml na początek potem bę
  10. Teoretycznie Fuchs posiada aprobatę GM . Widziałem po internecie dosyć dużo pozytywnych opinii na temat Fuchsa również osób, które jeździły na GM czerwonym i zmiana na Fuchsa przyniosła dużo lepsza jakoś na zimę ( biegi nie wchodzą tak ciężko na zimnym) jak i ze sprawą szumiącej skrzyni (wycisza) oraz wbijaniem biegów bez zgrzytów
  11. Jeszcze jedno. Który zalać lepiej GM czerwony czy tego FUCHS TITAN SINTOFLUID 75W-80 ? tak wiem że bardzo dużo opini jest pozytywnych na jego temat ale czy faktycznie lepiej Fuchs niż GM?
  12. Ok. Spróbuję wlać 200ml do tesciowej Viki a do mojego powiem chłopakom żeby zalali 2.5L tego czerwonego niech wymienia również uszczelniacze na półosiach i uszczelniacz wału ten o dziwnym kształcie . Jest coś jeszcze o czym warto pamiętać przy tym drogim zabiegu ?
  13. no i to jest zagadka którą chciałbym rozwiązać. Jest tu ktoś kto robił to metodą prób i błędów? Tzn. wlewał 2.4L i np. dolewał do stanu w którym było ok?
×
×
  • Create New...
UP