Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Bombel262

Forumowicz
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Bombel262

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Vectra C GTS 2.2 dti

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hej. Ruski i co wyszło? Mam podobny problem
  2. Problem ze skrzynia rozwiązany ( wrzucał tryb awaryjny tylko bieg 2 i 5). Uszkodzony był czujnik obrotów wejścia wyjścia skrzyni biegów. Jeżeli ktoś potrzebuje polecam maktrans, jako jedyni mają tańsze dobre czujki. Aw55-50sn=af33. Problem kąta wtrysku dalej zawór działa ale chyba źle odpowietrzam między czasie znalazłem mała nieszczelności węża powrotnego. Czy zna ktoś dokładną procedurę odpowietrzenia pompy a jeżeli tak to czy się podzieli info?
  3. Dzięki modrzey. Naprawdę dobra robota. Mam praktycznie wszystkie dane takie same prócz jednej. Na wolnych obrotach wtryskiwacz - 16stopni
  4. Powiedzcie mi jedna rzecz. Czy ustawianie kąta wtrysku na rozrządzie ma sens jeżeli ładnie odpala odrazu? Dawka na wolnych obrotach to 7mg/CP. Mam tylko takie dane
  5. Pierwszy pomysł wigo nie powiódł się. Ale chwilę pochodzi ładnie po czym zaczyna chodzić głośniej i obroty zaczynają przerywać. Jestem prawie pewny że to przestawiacz kąta tylko nie wiem czy przewody czy tranzystor czy może sam przestawiacz
  6. A sorry wigo nie zauważyłem posta. Tak zrobię mam już filterek i pompke
  7. A coś więcej? Auto startuje z 5 biegu i prócz tego jest jeszcze tylko 2. A co do silnika porostu pulsuje przy wręczania na obroty
  8. Tak więc. Odczytałem błędy i jest p0149 no i w skrzyni biegów blad p0700 oraz p1700
  9. O proszę. Tech2. Po świętach się odezwę z miłą chęcią skorzystam
  10. Spoko fajnie by było po świętach będę miał kompa do niego więc posprawdzam jeszcze co i jak. Ale też mam dość tyle sprzętu do diagnostyki samochodowej więc za pomoc odwdzięcze się jakoś jeżeli byłby problem u kogoś.
  11. Rozumiem tak więc nie zawracam gitary przed świętami zgłoszę się jak się rozpoczną pozdrawiam zdrowych wesołych świąt
  12. Oj panowie zaraz krzyczy no właśnie dlatego że są święta to mi się spieszy bo mam kursowania wszędzie każdy wie co to za ból ale myślałem że prezent o dwa dostanę w formie informacji od bardziej doświadczonych kolegów tak po za tematem to wszystkim życzę wesołych świąt boku sobie nie urwe też z tym samochodem
  13. Witam panowie. To mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. Mam silnik 2.2 dti. Był krzywy korbowod i wyremontowalem silnik. Gdy odpaliłem zauważyłem jeszcze ze zawór n75 nie działa wymieniłem ale na zamiennik i ładnie pracuje. Mój problem jest następujący po założeniu zaworka gdy dodaje gazu obroty idą w górę ale tak jakby przerywaly bez zaworka tego nie robi ale obroty słabo rosna. Co to może być? Mam dwie sugestie ale nie wiem czy trafne. 1- do regulacji sztanga bo czyscilem turbo i przedstawiane trochę bo za dużo wychodziła. 2- nie ustawiłem z kompem konta wtrysku i może to o to chodzi ( pompa vp44 psg16)
×
×
  • Create New...