Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

szyszka3.2

Forumowicz
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About szyszka3.2

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Vectra C

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. no to sam sobie odpowiedziałeś. w najgorszym przypadku bedziesz musiał jechać do producenta a ja to w sumie od razu bym się chyba wybrał zamiast liczyć ze ktoś zrobi to dobrze
  2. jak chodzi ci o kase a masz jakiekolwiek pojecie o rozkreceniu i skreceniu dwóch opasek to w sieci filtr odstojnikowy kupisz taniej niz przeglad instalacji. do wymiany filtra to nie trzeba byc mechanikiem
  3. ja tez uwazam ze lepszy odstojnikowy. zauwazyłem ze dłuzej zyją nawet podatne wtryskiwacze na takim twisterze czy ultra 360
  4. nie wiem czy to co wnosi do tematu ale jak miałem x20xev w omedze to po miescie paliła mi 15L a na dynamicznej trasie 10-11L, była to instalacja stary zenit
  5. kolego krótki temat jak od tygodznia jezdzisz na benzynie i pojawił sie check od sondy to zdycha ci sąda. nawet rozjechana benzyna od gazu po paru, parunastu km wraca do normy jezeli jest sprawne auto. sonda do sprawdzenia lub wymiany
  6. ja ci polece warsztat w Dąbrowie Górniczej Moto Bajczyk. Chyba montuja agcentrum instalacje ale moge zapewnić ze znają sie na rzeczy bo to moi znajomi
  7. ale co tu kolego chcesz przerabiać. jezeli chcesz skrócić weżyki podcisnienia to spoko. skróć je zeby były jak najkrótsze ale po tym zabiegu nie musisz od nowa ustawiac instalacji wiec nie ma sie chyba nad czym rozwodzić. ciach i już
  8. kolego a jakie masz wtryskiwacze gazowe? bo problemy na zimnym to typowy objaw zaklejonych wtryskiwaczy. jak masz hany to do wyrzucenia. przerywanie na zimnym to tez moze być sprawa szczelności zaworów. miałem taki przypadek. jak się zagrzał problemu nie było. po trzecie siwece które mają 13tys to czasem są już szroty
  9. byle wiesiek ci tego nie ustawi. wiele majstrów jak widzi bezposredni wtrysk to im palce mrowieją. ja bym zadzwonił do producenta instalacji i zapytał co oni na to. czy dopuszczją taką opcje ewentualnie czy pomogą w regulacji jak nikt sobie nie poradzi
  10. napisz jaka instalacja moze pomożemy. zobacz w dokumentach marke sterownika albo zrób zdjecie z pod maski
  11. no tak myslałem ze słaby montaż bo u mnie jezdzą i nie słysze z pod maski
  12. a nie masz czasem tych herculesów w listwach , jak tak to niech je zamontuje na tych gumowych odbojnikach. ja mam u siebie herculesy i kompletna cisza w aucie wiec chyba cos słabo zamontowane
  13. mozesz jeszcze zobaczyć czy masz zbiornik do jazdy na wstecznym czy do przodu czyli z ktorej strony masz wielowawór na zbiorniku
  14. tak pisze autor tematu wiec dlatego rozmowa
  15. kolego ale jak mu cisnienie spada to nic juz spirala nie poprawi, no chyba ze reduktor nie zajdzie w ciaze. teraz to tylko regeneracja albo wymiana, no chyba ze faktycznie zagiete zasilanie pod autem. a i moj kolezka ma te herculesy i podobno jest ok
×
×
  • Create New...